Koppels ruziën 312 keer per jaar

19-01-2011 16:14 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit artikel op nu.nl



Kleine irritaties door natte handdoeken op het bed of het vele zappen zorgen voor de 312 ruzietjes die het gemiddelde koppel per jaar heeft, zo blijkt uit onderzoek.

Volgens het onderzoek, uitgevoerd onder 3.000 volwassenen in opdracht van een Britse badkamergigant, lopen de frustraties bij vrouwen hoger op dan bij mannen. Op donderdagavond komen de meeste ruzies voor, zo meldt Daily Mail.



klik klik hier voor het artikel



Logische vraag, hoevaak hebben jullie thuis ruzie?
Life is a fairytale told by an idiot
Alle reacties Link kopieren
Nooit ben namelijk alleen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
eh... 1 keer per maand ofzo, maximaal?
Alle reacties Link kopieren
Wij maar 311 keer per jaar. Nananana.
Alle reacties Link kopieren
Hooguit 2 keer per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou, 312 keer per jaar is bijna elke dag. Zo vaak ruzieën wij dus echt niet!

Sowieso, echte slaande ruzie hebben we denk ik één of twee keer in onze 4jarige relatie gehad.

Meningsverschillen hebben we wel eens, maar ook echt niet vaker dan ehm...1 x per maand ofzo?

Over dingen als natte handdoeken en het tandpastadopje hebben we geen irritaties ofzo die we op elkaar willen/moeten botvieren.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat we best vaak een meningsverschilletje hadden hier. Maar 312 keer per jaar halen we bij lange na niet.

Mmm nou ik hou het op 150 keer per jaar, waarvan 6 keer een knallende ruzie! (En die zijn zo leuk om weer goed te maken!)
Bijna nooit. En zeker niet om een natte handdoek... gelukkig....
Nou echt geen 312 keer per jaar zeg. Dan was ik er al mooi mee gestopt
Alle reacties Link kopieren
Uhm, een woordenwisseling die je na 1 minuut bent vergeten noem ik niet echt ruzie. Ik denk dat wij in de 2 jaar die wij samen zijn 3x ruzie gehad hebben en een aantal fikse discussies, misschien 5 ofzo..

Meestal liggen we gewoon op 1 lijn
Alle reacties Link kopieren
dat is bijna elke dag! Nou dat halen we niet hoor!
Ik heb al nooit begrepen waarom mensen zich uberhaupt ergeren aan dat soort futiliteiten....dus nee die 312 keer halen wij bij lange na niet, zelfs geen 3 keer per jaar
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Als ik zo vaak ruzie had dan was ik liever alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kampen86 schreef op 19 januari 2011 @ 16:15:

Nooit ben namelijk alleen Sta je nooit tegen de spiegel te gillen dat je Gódver***** die natte handdoek eens achter je kont moet opruimen ?!
Alle reacties Link kopieren
Ehm....dan heb je dus vrijwel elke dag een "ruzietje"....

Poe, gelukkig hebben wij dat niet zo vaak. Wij kibbelen zo eens per week, hoogstens. En knallende ruzie? Voglens mij 2x keer jaar. Moet er ook wel even bij zeggen dat wij al 25 jaar bij elkaar zijn, dat scheelt ook beslist! :-)
Alle reacties Link kopieren
Lastig onderzoek, want wat versta je precies onder ruzietjes?

Als mijn vriend iets stoms doet praat ik er gewoon met hem over, en andersom. Ik erger me ook nooit aan hem. Heel soms is er wat irritatie als er iets mis gaat en we zijn moe of zo, maar dat komt maar een, twee keer per maand voor.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet zo vaak, ik geloof dat we een keer of ... *gokt* ... 5 ofzo een ruzie(tje) hebben gehad in bijna 3 jaar? Van mening verschillen we regelmatig, maar dat wordt nooit ruzie. Of een persoonlijke verhitte discussie. Ik heb dus ook nooit goedmaakseks, mis ik daar iets aan?



312 keer per jaar. Tjemig. Das bijna iedere dag.
Alle reacties Link kopieren
MAAR dames, dat betekent dus dat voor ieder van ons die maar, laten we zeggen, 10x per jaar ruzie heeft, een ander stel dus ongeveer 2x per dag ruzie maakt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelievv schreef op 19 januari 2011 @ 16:19:

Uhm, een woordenwisseling die je na 1 minuut bent vergeten noem ik niet echt ruzie.

Dat dus. Als ik aan die 312 ruzietjes heb denk ik aan een woordenwisseling van een halve minuut over wie de afstandsbediening krijgt.

Zoiets komt ook maar 1-2 keer per maand voor bij ons, maar ik zie bij veel stellen wel vaker van dat soort gekibbel.
quote:AliceV schreef op 19 januari 2011 @ 16:22:

Lastig onderzoek, want wat versta je precies onder ruzietjes?

Als mijn vriend iets stoms doet praat ik er gewoon met hem over, en andersom. Ik erger me ook nooit aan hem. Heel soms is er wat irritatie als er iets mis gaat en we zijn moe of zo, maar dat komt maar een, twee keer per maand voor.Dit moet je eerst weten voor je hier echt antwoord op kunt geven. Ik denk dat ik iedere keer week misschien wel een keer een saggerijnige opmerking maak omdat manlief weer te laat uit zijn werk is. Is dat dan ruzie? We hebben ook een 'tandpastadopjeskwestie' (alleen dan niet over een tandpastadopje hier in huis, waar man meestal wel een opmerking tegen mij over maakt, maar daar kunnen we dan samen altijd weer om lachen. Is dat dan ruzie?
quote:Chocobo schreef op 19 januari 2011 @ 16:23:

Gelukkig niet zo vaak, ik geloof dat we een keer of ... *gokt* ... 5 ofzo een ruzie(tje) hebben gehad in bijna 3 jaar? Van mening verschillen we regelmatig, maar dat wordt nooit ruzie. Of een persoonlijke verhitte discussie. Ik heb dus ook nooit goedmaakseks, mis ik daar iets aan?Dat is toch de reden om ruzie te maken??
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 19 januari 2011 @ 16:29:

[...]





Dat is toch de reden om ruzie te maken?? Inderdaad, anders is er ook maar niets aan!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg vemoeiend om elke dag ruzies of irritaties te hebben. Wanneer je als stel niet zo heel veel om handen hebt denk ik dat je eerder gaat muggeziften trouwens. Zo'n relatie is voor mij echt een no go. Dan ben ik liever in mijn uppie.
Alle reacties Link kopieren
Er moeten mensen zijn die minimaal het dubbele halen om het gebrek van ons goed te maken......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat het geen 1312 keer per jaar is, want voor dat getal kun je in Nederland een boete en een stadionverbod krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven