Kinderen
alle pijlers
Happy, Heiter, Joyeuse, Alegre... nee VROLIJKE feestdagen!!
vrijdag 21 december 2007 om 21:27
SHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Niet vertellen aan Morrie!
Hmm..ik heb echt 1+1=1,5. Ik vind het echt zoveel makkelijker als verwacht! Ondanks het feit dat Mormel bewerkelijker is dan Loeder, vind ik het echt meevallen. Maar moet wel eerlijk zeggen dat die 2 van mij lekker slapen en eten. Dat scheelt denk ik ook een slok op een borrel.
vrijdag 21 december 2007 om 21:29
vrijdag 21 december 2007 om 21:31
Hier is leeftijdsverschil 22,5 maand en ik had met KP een hele makkelijke baby en heb dus ook een 1+1=1,5 ervaring.
En juist dat kleinere leeftijdsverschil is nu heel erg leuk, het zijn de dikste maatjes. We hebben in huize Pebbles nu de fase van heel-de-dag-de-slappe-lach. Wat een geiten...
Knorrie... :-D
En verder kan ik jullie niet bijhouden. En Pebblo's reactie op bericht dat Morrie zwanger is: "ik heb niets gedaan!".
En juist dat kleinere leeftijdsverschil is nu heel erg leuk, het zijn de dikste maatjes. We hebben in huize Pebbles nu de fase van heel-de-dag-de-slappe-lach. Wat een geiten...
Knorrie... :-D
En verder kan ik jullie niet bijhouden. En Pebblo's reactie op bericht dat Morrie zwanger is: "ik heb niets gedaan!".
vrijdag 21 december 2007 om 21:34
vrijdag 21 december 2007 om 21:35
Ik heb wel altijd geweten dat ik geen moeder voor een klein leeftijdsverschil ben. Heb ook heel lang gedacht dat ik 1 kind genoeg vond. Maar op een gegeven moment leek het me toch wel weer leuk. Leeftijdsverschil vanaf 3 jaar had ik steeds in mijn hoofd. Nu wordt het wrsch 4 jaar. Ook prima. Hoop niet dat het te heftig voor Schorrie is, naar school en een baby erbij. Maar dat zien we dan wel weer. Aan de andere kant is hij ook weer oud genoeg om hem e.e.a. uit te leggen.
Blije Baby van Lien vind ik wel gewoon goed trouwens. Dochter Krullenbol past wel bij haar.
Blije Baby van Lien vind ik wel gewoon goed trouwens. Dochter Krullenbol past wel bij haar.
vrijdag 21 december 2007 om 21:35
Proest, dit krijg je als je googlet op "knorrie":
http://www.jansen-geboort...knorrie%20met%20lijst.jpg