Kinderen
alle pijlers
Happy, Heiter, Joyeuse, Alegre... nee VROLIJKE feestdagen!!
vrijdag 21 december 2007 om 21:38
vrijdag 21 december 2007 om 21:41
Athena, ik had eerst nog niet eens een 1+1=1,5 ervaring, toen Mini erbij kwam. Was een makkie omdat Maxi al zo zelfstandig was. Maar toen Nano erbij kwam was dat wel anders hoor. En echt niet omdat het zulke moeilijke kinderen zijn ofzo, helemaal niet. Maar ik vond het slaapgebrek en het geleefd worden door twee van die ukken wel vrij heftig ja. Ik vind het nu stukken leuker nu Nano ook echt een mensje wordt en ik niet alleen maar bezig ben met z'n slapen-eten-verschonen de godganse dag.
vrijdag 21 december 2007 om 21:43
vrijdag 21 december 2007 om 21:46
En de eerste: 'Nu hoop je zeker wel op een meisje' heb ik al gehoord trouwens. Van een vriendin die nog niet eens weet dat ik zwanger ben maar wel iets vermoedde (ik heb nog ontkend). Echt stom. Ik antwoord dan extra stellig dat ik juist op een jongen hoop. Dat is misschien ook echt wel een beetje zo eerlijk gezegd, maar een meisje zou ik ook heel leuk vinden.
We gaan ook niet vooraf kijken wat het wordt, wil mezelf de Athena ervaring besparen (met die opmerking van die collega).
We gaan ook niet vooraf kijken wat het wordt, wil mezelf de Athena ervaring besparen (met die opmerking van die collega).
vrijdag 21 december 2007 om 21:48
Die kun je jezelf ook besparen door gewoon niet vooraf te vertellen wat het wordt, als je het zelf al wel weet. Als het kindje er eenmaal is en het is een knul, maken mensen dat soort opmerkingen meestal niet meer.
Al was die collega (sterker nog, mijn leidinggevende) toen ook wel weer degene die megaflauw deed over kolven en bertha's en boe-geluiden. Dus die is gewoon niet zo empathisch in dat soort zaken.