Afstudeerfeestje

22-01-2011 11:01 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik studeer binnenkort af (jeej! eindelijk!) maar eigenlijk heb ik geen idee wat ik met m'n afstudeerfeestje moet doen.



Heb er twee meegemaakt - ik ben toch nog een van de eersten die klaar is in mijn omgeving - en die waren heel verschillend.



Ik wil eigenlijk wel iets afhuren want het is toch iets speciaals.



Ik krijg mijn diploma doordeweeks, doe je het feestje dan in het weekend?



Hoe lang duurt het?



Wat regel je voor je gasten qua eten en drinken? Als in: alle drank, bier wijn fris de hele avond, of tot een bepaalde tijd?



Hoeveel mensen nodig je uit en hoe goed ken je ze?



Hoe hebben jullie het gedaan, of wat is normaal?



Dank alvast voor jullie reacties!



Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen waar jij zin hebt en wat jij leuk vindt!
Alle reacties Link kopieren
'T is immers jouw feestje!
Alle reacties Link kopieren
i know, maar ik zou toch graag wat richtlijnen weten
Alle reacties Link kopieren
Lekker, bijna klaar zijn! Alvast gefeliciteerd

Ik heb direct na mijn afstuderen een borrel gehouden op mijn kosten en ben daarna met familie en een paar vrienden uit eten gegaan, ook op mijn kosten. Daarna hebben we nog een klein feestje gevierd in wat kroegjes, en dat mocht iedereen lekker zelf betalen ;)



Kostte wel wat (ruim ¤400 in totaal), maar ik vond het ontzettend gaaf dat mensen speciaal voor mij van ver kwamen. Zou het zo weer doen!



Maar inderdaad, er zijn geen regels voor hoe je jouw feestje viert. Ik ben ook bij mensen geweest die alleen even een drankje deden na de tijd. Ook prima! En een vriendin van mij deed 's avonds bij haar ouders in de tuin een feest, met hapjes, drank, party-tent. Ook super gaaf!



Ben benieuwd wat jij gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Watchamacallit schreef op 22 januari 2011 @ 11:12:

i know, maar ik zou toch graag wat richtlijnen weten



Er zijn ook geen richtlijnen