Niet lullen maar ruilen: De zooizone deel II
donderdag 10 september 2009 om 07:52
Hier vinden jullie het vorige topic!
Ik ben zo vrij geweest om het topic opnieuw te openen aangezien het vorige topic de 3000 posts heeft overschreden.
--------------------------------------------------------------------------------
T is simpel... de een heeft wat wat de ander graag wil... er mag alleen geruild worden, of weggegeven... geen geld!!!
Er gebeurde wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik ben zo vrij geweest om het topic opnieuw te openen aangezien het vorige topic de 3000 posts heeft overschreden.
--------------------------------------------------------------------------------
T is simpel... de een heeft wat wat de ander graag wil... er mag alleen geruild worden, of weggegeven... geen geld!!!
Er gebeurde wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
zondag 2 januari 2011 om 15:27
donderdag 6 januari 2011 om 10:49
@sallie, ik ga je mailen !
Wie o wie kan ik blij maken met de DE-spaarpunten?
hoef er niets voor terug hoor !
Verder, heb ik nogsteeds een goed werkende kleurentv van Philips staan, zo'n groot bakbeest. Wel met afstandsbediening, maar die werkt niet geloof ik. Kan ook met knoppen op tv bediend worden. Regio zuid-zuidlimburg
Wie o wie kan ik blij maken met de DE-spaarpunten?
hoef er niets voor terug hoor !
Verder, heb ik nogsteeds een goed werkende kleurentv van Philips staan, zo'n groot bakbeest. Wel met afstandsbediening, maar die werkt niet geloof ik. Kan ook met knoppen op tv bediend worden. Regio zuid-zuidlimburg
dinsdag 18 januari 2011 om 12:28
dinsdag 12 april 2011 om 15:51
Ik heb een berg kleding over, maat 44 (sommigen 42 wat ruim valt, sommigen 46 wat weer klein valt). Ik woon in Zeeland en het is een vuilniszak vol (als in: verzenden wordt wat duur!!!). Laat maar horen of er interesse is.
Edit: bij interesse mail maar: mpankow at hotmail punt com
Edit: bij interesse mail maar: mpankow at hotmail punt com
anoniem_123018 wijzigde dit bericht op 12-04-2011 15:55
Reden: mailadres maar even toegevoegd.
Reden: mailadres maar even toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 30 juli 2011 om 16:05
zondag 14 augustus 2011 om 14:11