Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 22 januari 2011 @ 19:43:

[...]





Helemaal mee eens. Mensen die zich bezig houden met dergelijke praktijken denken zelf ook wel eerst even na voordat ze op een picknick tafel gaan liggen waar een minuut later de hele familie met de boterhammetjes aanschuift. Ik heb zelf ook al meerdere malen aangegeven dat ik me nooit aan zoiets zou wagen als de kans bestaat dat ik er andere mensen ongewenst mee confronteer.



Maar dat [...] denkt dat iedereen die zich met dergelijke activiteiten bezig houdt immoreel is en niet nadenkt. Maar goed, dat kan je haar niet kwalijk nemen. Ze zal wel niet slimmer zijn.Je spreekt jezelf ongelooflijk tegen hier. Je wilt toch juist bekeken worden? Dat is toch jouw thrill? Dat is toch het hele doel van neuken in het openbaar? De spanning dat je betrapt kunt worden? Als je het zo gaat plannen dat je niet betrapt kunt worden terwijl het je te doen is om de spanning dat je betrapt kunt worden.... wat is dan helemaal het spannende?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 22 januari 2011 @ 06:26:

[...]





Ah weer iemand die ons hier iets mee wil geven, iets leren, wil doceren en duidelijk maken dat hij het allemaal in een oogopslag overziet en daar even iets over komt zeggen ongeveer een minuut nadat hij een profiel aangemaakt heeft.



Welkom Jaques! Leuk dat je er bent. Maak je geen zorgen hoor, het komt allemaal goed. En misschien kun je wat langer meelezen en is mensen hun historie lezen een goed plan voor je gaat vertellen hoe het zit op een forum wat al ruim tien jaar bestaat.



Liefs en een kusje.



Lieve Eleonora,



Hartelijk dank voor je bemoedigende welkomstwoord.

Ik wist overigens niet dat je eerst de 10-jarige historie dient te lezen voordat je mag reageren. Dit soort protectionisme is vaak een afspiegeling van eigen onzekerheid.



Het is geweldig om deze topic op het Viva forum te treffen, aangemaakt door een man die hieruit kennelijk zijn kick krijgt, en vervolgens babbelen de dames gretig mee. Zodra een man dit doorziet en een constructieve bijdrage levert dan zijn de dames er als de kippen bij om hun perverse forum-topic in bescherming te nemen.



Enfin, ik heb afgelopen nacht in het uitgaanscircuit eens wat field research gedaan terzake 'dogging' en heb enig nieuws voor jullie.



(@lookatme: goed lezen)

Er zijn in Amsterdam gay parties waar soms dames komen die het geweldig vinden om door zoveel mogelijk gespierde gays keihard genomen te worden. The more the merrier. (Gaap...)

Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Het is geweldig om deze topic op het Viva forum te treffen, aangemaakt door een man die hieruit kennelijk zijn kick krijgt, en vervolgens babbelen de dames gretig mee. Zodra een man dit doorziet en een constructieve bijdrage levert dan zijn de dames er als de kippen bij om hun perverse forum-topic in bescherming te nemen.



Lookatme is een vrouw
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Sjaak stelt dat dus ter discussie... en ik kan zijn gedachtengang wel volgen.



Haar/ zijn topics zijn zo absurd... komkommer/ dogging... overigens is dat soort info op ieder willekeurig sexforum al 100x besproken, en dit figuur komt het hier dunnetjes overdoen, onder het mom van: ik kan verder op internet niets vinden en zoek info en gelijkgestemden... Hmhm.



Je zou van iemand met zoveel swing en pc ervaring wel iets meer achtergrond info mogen verwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 januari 2011 @ 22:10:

Sjaak stelt dat dus ter discussie... en ik kan zijn gedachtengang wel volgen.



Haar/ zijn topics zijn zo absurd... komkommer/ dogging... overigens is dat soort info op ieder willekeurig sexforum al 100x besproken, en dit figuur komt het hier dunnetjes overdoen, onder het mom van: ik kan verder op internet niets vinden en zoek info en gelijkgestemden... Hmhm



Op die manier.

Ik snap het

provoceren dus
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 22 januari 2011 @ 22:12:

[...]





Op die manier.

Ik snap het

provoceren dusNee, geil mannetje die zit te rukken achter zijn pc.
Alle reacties Link kopieren
Sjaak, why de engelse taal steeds tussenthrough je postings? Doesn't make zin.... ensow.
quote:jacques schreef op 22 januari 2011 @ 21:27:

[...]





Lieve Eleonora,



Hartelijk dank voor je bemoedigende welkomstwoord.

Ik wist overigens niet dat je eerst de 10-jarige historie dient te lezen voordat je mag reageren. Dit soort protectionisme is vaak een afspiegeling van eigen onzekerheid.



Het is geweldig om deze topic op het Viva forum te treffen, aangemaakt door een man die hieruit kennelijk zijn kick krijgt, en vervolgens babbelen de dames gretig mee. Zodra een man dit doorziet en een constructieve bijdrage levert dan zijn de dames er

als de kippen bij om hun perverse forum-topic in bescherming te nemen.



Enfin, ik heb afgelopen nacht in het uitgaanscircuit eens wat field research gedaan terzake 'dogging' en heb enig nieuws voor jullie.



(@lookatme: goed lezen)

Er zijn in Amsterdam gay parties waar soms dames komen die het geweldig vinden om door zoveel mogelijk gespierde gays keihard genomen te worden. The more the merrier. (Gaap...)



Veel succes!



Lieve Jaques,



Jouw reacties getuigen van een een enorme, misplaatste,

zelfvoldaanheid en vooral desinteresse en minachting voor de plaats waar jij jouw reacties neerzet. Dat is het teken van

zelfoverschatting, een egocentrische persoonlijkheid en tevens van

grote onzekerheid omdat je duidelijk niet weet hoe je je sociaal gezien moet presenteren en dus maar meteen op onhandige en

pompeuze wijze jouw wereldwijsheid wil poneren.



Jammer genoeg is jouw houding niet serieus te nemen na je tegelwijsheden onderaan je postings. Dat zijn maniertjes waarmee

je direct door de mand valt en jouw bestudeerde, hautaine manier

van doen, haarscherp illusteren. Bijvoorbeeld die 'gaap' aan het einde van je posting. Jammer, niet doen, het haalt je naar

beneden en dat kan nooit de bedoeling zijn. Het heeft vast tijd gekost voor je deze (noem het) 'stijl' onder de knie had.



Je tip is natuurlijk leuk, echter, als je gelezen had wat TO schrijft dan had je geweten dat een club nu juist niet wenselijk was. Maar goed, dat bewijst weer dat jij hier niet bent om met anderen van gedachten te wisselen maar puur om de superieure man van

de wereld ten toon te stellen, die je graag wil zijn maar nooit zult worden.



Een rondje google had ook leuke resultaten voor TO opgeleverd

en bij een beetje doorzoeken vind je waarschijnlijk zelfs hele communities die zich met het onderwerp van dit topic

bezighouden. Daarvoor hoef jij je dus niet door een groep gays te

laten bepotelen bij wijze van veldonderzoek. Wel aardig dat je zo ver gaat in je drift om geloofwaardig over te komen. Dat dan weer wel. Jammer alleen dat het TO dus om iets anders gaat.



Jaques, au revoir en onthou; 'een parashute is bij verkeerd gebruik uiteindelijk ook maar gewoon een paar meter stof.'





@Eleonora
Alle reacties Link kopieren
Da's 't geen ze al jaren in Cape d'Agde doen en ik heb daar feitelijk al lang geen bewondering meer voor ... 't is gewoon neuken wat geneukt wil worden, tja ...
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 23 januari 2011 @ 00:01:

[...]

'een parashute is bij verkeerd gebruik uiteindelijk ook maar gewoon een paar meter stof.'

The time is now
Alle reacties Link kopieren
Lieve Eleonora,



Ik zie dat typen zonder spelfouten en met gevoel voor interpunctie niet direct je sterkste kanten zijn. Het zij je vergeven meid. De naam is overigens Jacques (zit een c-tje tussen; altijd lastig).



Mag ik je eraan herinneren dat jij reageerde op mijn posting, niet gericht op inhoud maar op zeer voorspelbare protectionistische wijze welke we bijna kunnen duiden als narcistisch.



Ik denk dat mensen als Calvijn1 en Spectrum iets meer sociale intelligentie bezitten getuige hun bijdrage. Het heeft er veel schijn van dat jij je vooral laat leiden door aversie tegen enig manspersoon die een helder licht laat schijnen in deze redelijk perverse topic.



Je stelt zelfs: "Daarvoor hoef jij je dus niet door een groep gays te laten bepotelen bij wijze van veldonderzoek." Hieruit blijkt dat je inhoudelijk niet erg mee kunt komen. Je moet echt proberen je te richten op hetgeen is geschreven, niet op je eigen impulsieve gedachten die jij krijgt bij het lezen van tekst.

Er zijn namelijk moderne mannen die goede contacten hebben met homosexuele mannen die gewoon onderdeel uitmaken van onze maatschappij en corporate omgeving. Blijkens je reactie maak je je schuldig aan discriminatie jegens deze groep van homosexuelen. Daarmee laat je je ware opinie blijken, jammerlijk voor je eigen ontwikkeling.



Ook je negatieve connotatie omtrent mijn pay-off is een duidelijk signaal van onbalans en verkeerde cognitie.

Deze uitspraak is zeer generiek en wordt in internationale omgevingen iets beter verstaan dan in die van jouw. Wellicht is het goed dat je eens over de grenzen gaat kijken, heeft ook een positief effect op je taalgevoel en beoordelingsvermogen.



Een korte blik op het idioom van Lookatme/TO laat zien dat dit een man is die er lustig op los typt in jullie Viva "Vrouwen" forum. Het meest vermakelijke is dat jij je druk maakt om mijn positieve bijdrage; echter het meest essentiële sla je gemakshalve over. Jullie forum wordt gewoon misbruikt (dat noemen we 'trollen' Elejonara) door 'lookatme' (sorry, TO... gaap) die ook nog veel reacties krijgt op zijn sexuele ontdekkingstochtjes.



Ooit wel eens gehoord van hoofdzaken, bijzaken en het onderscheid daartussen beste Eleonora? Of ben je zelf stiekum een alter ego van 'lookatme'. Zou me niets verbazen overigens.



Slaap lekker Eleonora....

Gaan wij nog een biertje wegtikken hier. Leve de emancipatie zullen we zeggen.



Oh ja, wat we nog missen is een topic door Lookatme waarbij hij/zij/het een vraag aan jullie heeft over 'iets met dieren' in combinatie met eskimo-vrouwen en belasting'aftrekbaarheid'. Kunnen jullie tenminste weer even vooruit.



Todeledokie!





"For most people; one's mind is alike a parachute, it functions best when fully opened. For some others; try jumping without one, reality sinks in a lot quicker at your end.
Lieve Jacques,



Je bent vermakelijk maar je posting is erg gezocht en dat haalt de kracht er van af, snap je wat ik bedoel?

Het is te duidelijk dat je er gefrusteerd en knarsentandend op hebt zitten zwoegen. Zoals in mijn vorige post aan jou al aangaf, je doet te veel je best iemand neer te zetten die je niet bent en dat is leuk om te lezen maar het werkt niet en dan wordt het pijnlijk.



Een ding wil ik je wel even tippen; als je lang gezocht hebt naar iets om mij op 'terug te pakken' (want daar gaat het natuurlijk om he Jacques, je ego deed zeer en dan moet er wel een hele nare

reactie terug) kies dan niet voor discriminatie. Hoewel waarschijnlijk lekker vilein in jouw ogen, het is niet van toepassing en dan staat het zo dom, hetzelfde geldt voor het suggereren dat ik TO ben. Arme schat, je moet wel heel erg in de war geraakt zijn en dan te veel terug willen zeggen. Dat is een beetje je probleem; doseren. Je slaat door, zonde joh!



Geeft niks lieve Jacques! Kan de beste gebeuren. Verdrink je verdriet gerust in bier, ik begrijp dat je daar behoefte aan hebt na zo'n tijd bozig en hyperend achter je computer te hebben doorgebracht.



Droom fijn over parashutes en je fantasy sexlive, wat zich, gezien je sociale beperking, ook slechts in je hoofd af kan spelen.



Fijne zondag jongen en ik hoop dat de kater meevalt!



Liefs.
PS

Je parashute kalenderwijsheid is weer onbetaalbaar. Zet 'm in je motto. Vooral dat tweede deel is natuurlijk he-le-maal op jou van toepassing. Hard vallen is heel vervelend maar....je leert er van! Knap dat je dat zelf inziet. Inzicht is stap een tenslotte.



LAM meid, ik hoop dat je zoekt wat je vindt. Heel veel plezier met de zoektocht er naar. Je komt vast daar waar je wezen wil met zoiets als dit, je bent ongetwijfeld niet de enige die hier naar verlangt of mee bezig is.



Alle reacties Link kopieren
for fuck sake can someone gag the parachute-guy? Nuf said.
Alle reacties Link kopieren
Jacques en Eleonora,



Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de eindeloze discussie zouden staken. Op het moment dat forummers elkaar gaan aanspreken op taalfouten kunnen ze dus heen andere, on-topic, reden meer vinden en krijg je een eindloos ja-nee discussie.

Dit is jammer voor dit topic want behalve een aantal mannen die alleen geilen op de reacties van vrouwen die hier reageren zijn hier ook echt mensen die interesse hebben in Dogging.



Voor zover mij bekend is Dogging niets anders dan naar een ontmoetingplek gaan om je daar te laten nemen door aanwezigen. In films heb ik gezien hoe een stel naar een parkeerplaats gaat alwaar de vrouw zich laat nemen door de aanwezige mannen. Er zijn er ook bij die erbij staan maar alleen kijken. Een gangbang met wildvreemden dus. De term dogging is dan ook niet vreemd. Je moet het vergelijken met een loops teefje wat zich laat nemen door aanwezige reuen.

In de films die ik heb gezien was de man van het stel degene die het gebeuren filmde. Hij houd tevens in de gaten of de andere mannen niet verder gaan dan dat zijn vrouw wil.



In Nederland is ook een doggingcultuur. Deze is niet zo groot als in de UK maar ga s'nachts naar een ontmoetingsplek en je hebt kans er een stel tegen te komen. Houd er wel rekening dat 99% bi- of homomannen zijn.



Een vrouw die naar een gayclub gaat om zich te laten nemen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Gays hebben geen interesse in sex met vrouwen, net zoals heteromannen dat niet zouden willen met homo's.
Alle reacties Link kopieren
En welke film was dat?
quote:Tom_Joad schreef op 23 januari 2011 @ 10:08:

Jacques en Eleonora,



Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie de eindeloze discussie zouden staken. Op het moment dat forummers elkaar gaan aanspreken op taalfouten kunnen ze dus heen andere, on-topic, reden meer vinden en krijg je een eindloos ja-nee discussie.

Dit is jammer voor dit topic want behalve een aantal mannen die alleen geilen op de reacties van vrouwen die hier reageren zijn hier ook echt mensen die interesse hebben in Dogging.







Eindeloze discussie?

Drie postings gedaan naar J. en ik heb het in een laatste posting afgesloten. Jé doet voor mij niet meer mee.



Verder heb ik meegepraat on topic, tips en adviezen gegeven, ik zou het dus op prijs stellen als je mij verder niet aanspreekt op het eindeloos niet OT blijven. Alleen mijn laatste twee postings waren OT.



Overdrijven is ook een vak.
quote:Tom_Joad schreef op 23 januari 2011 @ 10:08:

Een vrouw die naar een gayclub gaat om zich te laten nemen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Gays hebben geen interesse in sex met vrouwen, net zoals heteromannen dat niet zouden willen met homo's.



Hierin vergis je je.

Er zijn gay mannen die seks met vrouwen niet uitsluiten en zich nochtans niet bi noemen maar zeggen homo te zijn.

Zoals er ook hetero mannen zijn die seks hebben met mannen en zich geen bi of homo noemen.



Hier op het forum is daar hevig discussie over geweest omdat een aantal hetero mannen hier zich dat niet voor konden stellen maar die overlapping werd bevestigd door iemand die in de seksindustrie werkte en er regelmatig mee te maken had, beroepsmatig.



Of het er veel zijn weet ik niet, ik denk niet dat er statistieken over bestaan en of ze zich organiseren in clubs is me ook niet bekend maar dat ze er zijn weet ik zeker. Ik ken ze namelijk zelf.
Alle reacties Link kopieren
En zijn we hier al volledig uitgedogged? (uitgewoond heheh)
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 23 januari 2011 @ 11:57:

[...]





Hierin vergis je je.

Er zijn gay mannen die seks met vrouwen niet uitsluiten en zich nochtans niet bi noemen maar zeggen homo te zijn.

Zoals er ook hetero mannen zijn die seks hebben met mannen en zich geen bi of homo noemen.



Hier op het forum is daar hevig discussie over geweest omdat een aantal hetero mannen hier zich dat niet voor konden stellen maar die overlapping werd bevestigd door iemand die in de seksindustrie werkte en er regelmatig mee te maken had, beroepsmatig.



Of het er veel zijn weet ik niet, ik denk niet dat er statistieken over bestaan en of ze zich organiseren in clubs is me ook niet bekend maar dat ze er zijn weet ik zeker. Ik ken ze namelijk zelf.Eenschhhhhh
quote:Iwannalive schreef op 23 januari 2011 @ 12:00:

[...]



EenschhhhhhMooi, zo met 'sch' op het eind Iwanna, stylish!
Alle reacties Link kopieren
Er is een groep mannen waar het puur om de sex draait, los van geslacht... en in de gay scène komt het vaker voor dan je denkt. Ook ik weet dat uit "ervaring", m'n vriend is dat in zijn heftige uitgaansverleden regelmatig tegengekomen (en om te roddelen, Gordon is/was ook zo'n type).
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 12:07:

(en om te roddelen, Gordon is/was ook zo'n type).Goh............ netjes om zulke dingen het world wide web op te slingeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven