Entertainment alle pijlers

AstroTV

23-12-2007 22:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit iedere keer weer met kromme tenen naar dit 'programma' te kijken. Ik citeer wat die zogenaamde helderziende vandaag zei:

"Je moet wat meer plezier in het leven hebben, als ik jou was zou ik eens wat meer naar comedies en lachfilms kijken." :rolling:

Bizar ook dat er mensen die die er naartoe bellen.
ik geloof best dat er het een en ander is .....

maar dat astro tv.... nee dat gaat er bij mij niet in !
Nee, ik geloof er ook niks van. Astro-TV bestaat niet!
astro tv bestaat wel maar volgens mij zijn het gewoon goedbetaald brallende mutsen .....
Yamuna schreef op 23 december 2007 @ 23:02:

astro tv bestaat wel maar volgens mij zijn het gewoon goedbetaald brallende mutsen .....

Sorry, ik heb een mutsig gevoel voor humor ;-)

Maar ja, natuurlijk zijn dat brallende mutsen (van een ander soort dan ik natuurlijk!). Maar als ze goed betaald worden, lijkt me dat best een leuke bijbaan.
waarschijnlijk zijn al de belspeldames omgeschoold?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
hoewel, bij nader inzien heb je voor beide programmas niet echt scholing nodig
Nee hoor, helemaal niet. Gevoel voor humor en dramatiek is voldoende. Nlies, ik zie in jouw toekomst... een donkere man... het verleden speelt op... je krijgt het er moeilijk mee... maar uiteindelijk wint het hart!
Boebele, ik snap je niet helemaal. Als je elke keer met kromme tenen dat programma zit te kijken doe je echt iets verkeerd hoor. |-)

Zelf kijk ik af en toe naar dat programma en lach me rot om die dames die je kunnen vertellen hoe het met je overleden paard, hond, kat of de buurman gaat. Vragen over je gezondheid, je verleden, je toekomst, echt overal is een antwoord op te geven.

Helemaal geweldig!:rofl:

Komt de muts er niet helemaal uit dan kun je natuurlijk bellen naar een van de collega's....voor slechts ???euro.

Wat ik wel jammer vind ik het dat het vaak duidelijk zielige mensen zijn die bellen en hun hoop op zo'n muts vestigen. Zielig omdat zij echt veel verdriet hebben, eenzaam en/of labiel zijn of gewoon ontzettend simpel van geest. En helaas zijn dat er nogal veel. Die laten zich geld uit de zak kloppen in de hoop steun te krijgen.
Eindelijk. Vroeger had je nog wel eens een Viva lezeres die een astrologie studie deed. Moeten ze die astrolgie rubriek ook maar afschaffen in de Viva. De (dames)wijsheid komt er nu dan toch echt aan.
Onderdezon schreef op 23 december 2007 @ 23:29:

Nee hoor, helemaal niet. Gevoel voor humor en dramatiek is voldoende. Nlies, ik zie in jouw toekomst... een donkere man... het verleden speelt op... je krijgt het er moeilijk mee... maar uiteindelijk wint het hart!
mwah, ik zou eerder denken dat die toekomstige man intussen wel zo goed als grijs zal zijn ;)
Weet je wat het is???? Jullie moeten gewoon allemaal in je eigen kracht gaan zitten en je innerlijke kind toelaten ;;))
Yamuna schreef op 23 december 2007 @ 23:02:

Precies wat ik ook vind!!! Ze praten toch maar wat. Weet je wat ik zei tegen mijn moeder, dat ik voor de gein is zou bellen en dan een neppe vraag zou stellen en als ze dan erop zouden antwoorden zou ik zeggen; hoe kan dat nou mijn vraag was niet eens echt X-D
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven