Webwinkel natuurproducten

24-01-2011 14:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de laatste viva las ik dat een webwinkel was met natuurproducten die iedere week op bestelling een tas met groenten af leveren (tegen betaling natuurlijk). Heb flink zitten zoeken maar ik kan zo'n webwinkel niet vinden!



Heeft er iemand ervaring met zo'n webwinkel en heeft iemand daar een link van?
Alle reacties Link kopieren
Odin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ja dat odin pakket kun je volgens mij ophalen bij de bio winkel...zo was dat vroeger althans...brengen ze dat tegenwoordig rond?
Alle reacties Link kopieren
Google eens naar groenteabonnement en je woonplaats, dan kom je vast iets tegen.
Alle reacties Link kopieren
Odin. Hier moet je het wel zelf ophalen.
Alle reacties Link kopieren
of vita-tas.
Of hier en dan bij "webshops groente en fruit" of kijk bij "Groente abonnementen"
Alle reacties Link kopieren
www.ekonoom.nl heeft groente/fruit pakketten en biologische producten. Stukken voordeliger dan natuurvoedingswinkel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Odin groente abonnement. Ik moet de tas elke dinsdag bij de groenteboer halen.
Sowieso, als je de mogelijkheid hebt qua vervoer, zou je het beter rechtstreeks bij de boer kunnen halen.Scheelt vaak de helft van de prijs, dan als je het via een reform/natuurvoedingswinkel haalt.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je misschien bestelvers.nl?
Alle reacties Link kopieren
Buurtboer? Die brengt biologische lunch op kantoor - als je in Amsterdam werkt. (Wel heel leuk trouwens).
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven