Janken geblazen

25-12-2007 00:39 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij raad geven?

Heb nu al geruime tijd een relatie. Nu is het dus zo dat er een persoon uit zijn omgeving mij een doorn in het oog is. Die persoon heeft mij iets geflikt en daar neem ik dus geen genoegen mee.

Om een lang verhaal kort te maken, deze persoon (lees: een dame die op andere dingen uit is) ben ik dus aangevlogen in een kroeg met als gevolg dat mijn relatie van de baan is.

Spijt van deze aanvlieging heb ik niet maar dat mijn relatie naar de knoppen is dat vind ik heel erg.

Ik weet niet wat ik nu moet.

Heeft iemand raad voor mij?
tegen iedereen "sorry " zeggen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hallo Lynn

Zoals ik het nu lees is deze dame dan gek op je vriend?
Tja ik zou je graag raad willen geven of iig je een luisterend oor wil bieden maar dat gaat heel moeilijk als er zoveel details missen. Wat heeft deze dame precies uitgehaald waarom je haar bent aangevlogen? Wat is de relatie van deze dame tot jouw vriend precies? Waar ken jij haar van? Hoe goed was jouw relatie voor deze dame? Waarom heeft je vriend je nu aan de kant gezet?
Hallo, bedankt voor jullie snelle reacties.

Ik zal dit type eens beschrijven:

aandachtsgek, doet alles om ook maar aandacht te krijgen, ook van mannen die in een relatie zitten en wringt overal haar kont tussen.

De relatie van haar tot mijn vriend stelt niets voor, hij kent haar verder niet zo goed, het is een goede vriendin van zijn vriend.

Aanleiding is dat ze mij als een stuk stront behandelt heeft, waarop ik dus reageerde met negeren en vervolgens gaat zij zielig lopen doen tegenover mijn vriend. Ik ken haar verder niet zo goed, maar goed genoeg om te weten wat voor een type zij is.
ambrosia9 schreef op 25 december 2007 @ 00:44:

Tja ik zou je graag raad willen geven of iig je een luisterend oor wil bieden maar dat gaat heel moeilijk als er zoveel details missen. Wat heeft deze dame precies uitgehaald waarom je haar bent aangevlogen? Wat is de relatie van deze dame tot jouw vriend precies? Waar ken jij haar van? Hoe goed was jouw relatie voor deze dame? Waarom heeft je vriend je nu aan de kant gezet?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
[quote]Lynn1973 schreef op 25 december 2007 @ 00:39:

Wie kan mij raad geven?

Heb nu al geruime tijd een relatie. Nu is het dus zo dat er een persoon uit zijn omgeving mij een doorn in het oog is. Die persoon heeft mij iets geflikt en daar neem ik dus geen genoegen mee.

Spijt van deze aanvlieging heb ik niet maar dat mijn relatie naar de knoppen is dat vind ik heel erg.

Wat ik ervan zie, alle raad zal te laat komen.

Zij heeft je iets geflikt. waarschijnlijk als uitdaging, en jij ben erin getrapt. Misschien leer je hiervan dat geweld nooit iets oplost.

Want als je niks gedaan had, dan had je je vriend nog en had je dat andere kreng mooi een loer gedraait. Dom, dom, dom.
Oké...jij negeerde haar , zij ging tegen jouw vriend zeggen dat jij haar negeerde en toen ben je aan haar haren gaan hangen ofzo ?
heb je vaker gevochten en was dit de druppel voor je vriend , of ben je vaker - al dan niet terecht - jaloers op vrouwen in zijn buurt ?
blijfgewoonbianca schreef op 25 december 2007 @ 00:58:

Oké...jij negeerde haar , zij ging tegen jouw vriend zeggen dat jij haar negeerde en toen ben je aan haar haren gaan hangen ofzo ?

Nee, ik heb haar gewaarschuwd niet bij mij of in de buurt van mijn kerel te komen.

Ook mijn vriend heb ik gezegd dat ik haar niet in mijn of zijn buurt wil hebben, als ze het wel flikt dan doe ik haar wat.

Het komt erop neer dat ze me gewoon heeft lopen provoceren dus, en dat zij nu dus mooi het slachtoffertje uit kan hangen en dat mijn relatie kapot is.
blijfgewoonbianca schreef op 25 december 2007 @ 00:58:

heb je vaker gevochten en was dit de druppel voor je vriend , of ben je vaker - al dan niet terecht - jaloers op vrouwen in zijn buurt ?

Dit was de welbekende druppel denk ik. En het zal me echt niet interesseren met wie hij praat, behalve met haar.

En voor de rest, jaloers? Nee, hij mag van mij alles maar dat nu ff net niet.
Ja......eh..............waarom is het nou precies UIT ? Door dat vechten van jou ? Schaamde je vriend zich , vond hij het onterecht , ... ?
Lynn1973 schreef op 25 december 2007 @ 01:02:

[...]

Dit was de welbekende druppel denk ik. En het zal me echt niet interesseren met wie hij praat, behalve met haar.

En voor de rest, jaloers? Nee, hij mag van mij alles maar dat nu ff net niet.En nee, vechten is niet mijn ding, maar ik heb haar dus bij dr strotje gepakt.
De welbekende druppel ? Wat was er al aan vooraf gegaan dan ; liep het al niet helemaal lekker tussen jou en je vriend ofzo ?
blijfgewoonbianca schreef op 25 december 2007 @ 01:03:

Ja......eh..............waarom is het nou precies UIT ? Door dat vechten van jou ? Schaamde je vriend zich , vond hij het onterecht , ... ?
Hij vond mijn reactie niet normaal, terwijl ik hem hier voor gewaarschuwd heb.
blijfgewoonbianca schreef op 25 december 2007 @ 01:04:

De welbekende druppel ? Wat was er al aan vooraf gegaan dan ; liep het al niet helemaal lekker tussen jou en je vriend ofzo ?

T is al een keer eerder uit geweest, mede oorzaak zij.

Maar goed, nu hebben zijn vrienden ook nog de pik op me, door dit voorval.
Ik kan begrijpen dat je haar zwaar irritant vond, maar dat was dus echt niet de manier omdat te laten merken.En daar ben je nu dus zelf ookal achter, spijtig genoeg.

Ik zal als iedereen weer bekoelt is, toch maar het gesprek met haar, je vriend en die goede vriend aangaan.

Dus laat iedereen even bedaren en misschien dat je morgen of wanneer dan ook met haar kan praten en vervolgens met je (ex) vriend.

Zo dat hij ziet dat je, je eigen verantwoordelijkheid neemt en op een andere manier kan reageren.
Ok...je vriend en zijn vrienden vinden haar duidelijk wél aardig. En dat jij haar niet mag was al niet leuk , maar nu je haar strotje dunner wou maken viel helemaal fout dus .

Ik zou als ik jou was als eerste aan háár je excuus gaan aanbieden , of je haar nou aardig vindt of niet ; je mag al blij zijn dat ze geen aangifte heeft gedaan . Daarna zou ik je vriend én zijn/jullie vriendenkring vertellen dat ik spijt heb van het bederven van iedereens avond en bovendien tegen je vriend zeggen dat je geen recht hebt om te zeggen met wie hij wel of niet mag praten of tot zijn vriendenkring mag rekenen .
Bedankt voor jullie reacties.

Ik lees morgen verder, ga mijn bed opzoeken.

Fijne feestdagen allen.
Niveau triest. Jij hebt je op deze manier gruwelijk in de kaarten laten kijken (en zij heeft haar zin).
ben het helemaal eens met bgb !
Wat ik wel appart vind aan het verhaal is dat je eerst zegt dat

"De relatie van haar tot mijn vriend stelt niets voor, hij kent haar verder niet zo goed, het is een goede vriendin van zijn vriend."

en vervolgens zeg je

"T is al een keer eerder uit geweest, mede oorzaak zij"

Als het allemaal niks voorsteld dan zegt het genoeg dat jij zo reageerd op haar.
Sterkte... praat met je vriend. Als hij echt om je geeft komen jullie er vast uit.
Wat ik niet zo goed begrijp is dat je zoiets tussen je relatie laat komen. Heb jij hem verteld dat hij met iedereen mag praten, behalve met haar? Hoe reageerde hij daar dan op? Sowieso dat je dan fysiek geweld gebruikt, begrijp ik niet zo goed. Sloegen de stoppen door?

Wat denk je dan precies dat zij wil? Is ze uit op je vriend? Wil ze jou een loer draaien (da's dan gelukt...)?

Waarom was het de welbekende druppel? Alleen omdat het al een keer uit is geweest door haar? Hoe verliep dat dan, is dat lang geleden? Heb je hem gewaarschuwd voor het feit dat je haar aan zou vliegen? Hoe kan iemand waar je vriend niet zo heel veel mee heeft, toch zorgen dat je relatie in zulk vaarwater komt?

In elk geval zou ik met je vriend gaan praten en ook mijn excuses aanbieden aan de persoon die je bent aangevlogen. Succes!
Ik heb nog niet helder wat haar plaats is binnen de groep en wat jouw plaats / rol is binnen de groep. Hoort zij echt tot de groep en ben jij vriendin van?

Is zij zich bewust van haar gedrag en wat het effect is op haar gedrag? Je benoemt wel dat zij gisteren tot het uiterste is gegaan om jou te jennen, maar was dat jennen bewust of is dat jouw mening op haar gedrag richting jou?

Natuurlijk is het verkeerd om iemand aan te vallen. Maar zeker als het bewust is, is het moeilijk om je excuses aan te bieden. Soms moet je jouw trots hiervoor opzij zetten. Dat is absoluut niet makkelijk!

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven