Leuke woonwinkels met veel keus in 2 pers. bedden & kasten
zondag 30 januari 2011 om 17:54
Ik ben toe aan een metamorfose van onze slaapkamer, d.w.z. een nieuw bed met grote kledingkast, ander behang en andere gordijnen. Ik zou alleen niet weten waar er nu een grote keus is in bedden en kasten, in wat voor zaken. Ik heb het idee dat beddenspeciaalzaken heel duur zijn. Ikea kwaliteit is voor wat het bed betreft niet wat ik zoek (ik heb er wel een mooie kast gezien), maar het moet wel een beetje betaalbaar blijven. Wie heeft er een tip voor me? Regio Utrecht, Zuid Holland en Noord Holland heeft de voorkeur, maar we staan ook open voor die mega leuke zaak die wat verder weg is.
zondag 30 januari 2011 om 18:22
Alexandrium en Villa Arena is wel een goed idee, maar in verband met werk zo het toch wel op een zaterdag moeten. Bij Varia kun je een workshop doen voor het inrichten van een slaapkamer, dat lijkt me erg leuk. Ik denk dat ik van de week maar even ga bellen of ze dat ook op een zaterdag doen. Leuk al die tips!
maandag 31 januari 2011 om 12:56
quote:meel schreef op 30 januari 2011 @ 18:22:
Alexandrium en Villa Arena is wel een goed idee, maar in verband met werk zo het toch wel op een zaterdag moeten. Bij Varia kun je een workshop doen voor het inrichten van een slaapkamer, dat lijkt me erg leuk. Ik denk dat ik van de week maar even ga bellen of ze dat ook op een zaterdag doen. Leuk al die tips!
Ze hebben ook veel meetapparatuur om zowel matras als hoofdkussen op de persoon af te stemmen. Dus een bepaalde matraskeuze kan leiden tot een ander hoofdkussen dan een andere matrassoort.
Helaas kende ik die zaak nog niet toen ik enkele jaren terug zelf een nieuw matras nodig had. Ik moet het dus nog maar even doen met wat ik heb.
Ze hebben ook veel meetapparatuur om zowel matras als hoofdkussen op de persoon af te stemmen. Dus een bepaalde matraskeuze kan leiden tot een ander hoofdkussen dan een andere matrassoort.
Helaas kende ik die zaak nog niet toen ik enkele jaren terug zelf een nieuw matras nodig had. Ik moet het dus nog maar even doen met wat ik heb.