Entertainment alle pijlers

Glee

09-09-2010 22:16 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dinsdag is de serie Glee eindelijk in Nederland te zien en wel 2 afleveringen achter elkaar!



Ik heb inmiddels het hele eerste seizoen al gezien, en ik kan wel zeggen dat ik echt een fan ben! Wat een heerlijke foute serie is het zeg, en die muziek erbij maakt het helemaal af. Ik wacht weer op start van seizoen 2 over 1,5 week in Amerika.



Wie gaat er kijken en/of wie heeft er al wat gezien?
ik dacht even dat het de oudste broer uit malcolm in the middle was. Ze lijken wel op elkaar, vind je niet?

Alle reacties Link kopieren
thnks.. kan ik gaan zoeken.
Nah mensen, ik hoop dat anderen nog geboeid zijn maar ik vind er niks meer aan.

Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel leuk. Ik volg het via internet, maar aangezien er in Amerika een winterstop is kijk ik het ook maar op tv. Dan krijg ik tenminste mijn portie Glee nog iedere week
A book is like a friend, you can never have too many
Voor mij is het elke week hetzelfde zo langzamerhand.

Daar heb jij geen last van dus?
Alle reacties Link kopieren
Ik volg de amerikaanse afleveringen maar alleen als ik niks beters te doen heb. Het is wel aardig maar niet super. Ik vind de verhaallijnen aldoor maar alle kanten opgaan. Dan is Rachel helemaal gek op die, de aflevering daarna op die, dan weer terug naar de eerste en daarna weer een ander. Buiten de echte hoofdlijnen vind ik het chaotisch en toch voorspelbaar.
Tweede deel is begonnen, heerlijk!
ik vind het ook nog steeds leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook niet echt voor de verhaallijnen, meer voor de sfeer. Heb net de aflevering van seizoen 2 gezien waarbij ze weer zo'n wedstrijd hebben en wauw, ze zijn echt zo goed! En ik vind het gewoon lief. Aandoenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven