Android widgets
zondag 6 februari 2011 om 17:59
- 3G Watchdog lite beheert je internet verbruik, vind ik erg handig zodat ik niet over mijn limiet ga
- Lost phone, blokkeert je telefoon bij diefstal, kwijtraken en/of onaangegeven simkaartwissel en stuurt dan automatisch een noodsms naar 2 telefoonnummer die je van te voren ingeeft en kan het kan je telefoon via gps opsporen als je een door jou opgegeven code smst naar je kwijtgeraakte telefoon.
Ik heb het nog niet nodig gehad gelukkig maar het lijkt vrij nauwkeurig te werken bij het testen.
En in de catagorie nutteloos maar leuk gebruik ik
- Zedge voor de leuke achtergronden en ringtones
- MSN talk
- Phit droid, leuke afleiding
- Lost phone, blokkeert je telefoon bij diefstal, kwijtraken en/of onaangegeven simkaartwissel en stuurt dan automatisch een noodsms naar 2 telefoonnummer die je van te voren ingeeft en kan het kan je telefoon via gps opsporen als je een door jou opgegeven code smst naar je kwijtgeraakte telefoon.
Ik heb het nog niet nodig gehad gelukkig maar het lijkt vrij nauwkeurig te werken bij het testen.
En in de catagorie nutteloos maar leuk gebruik ik
- Zedge voor de leuke achtergronden en ringtones
- MSN talk
- Phit droid, leuke afleiding
zondag 6 februari 2011 om 19:35
Leuk dit soort topics (brengt me vaak op ideeën qua nieuwe apps).
Mijn lijstje:
Akinator (gewoon voor de lol)
Appie
Android World reader (veel Android nieuws en vaak leuke tips voor apps)
Androzip
Angry Birds (verslavend!!)
Angry Birds Seasons
App2SD (herkent meteen of een app verplaatst kan worden naar de SD kaart, scheelt ruimte)
AppAdmin
AppBrain (erg handig om te zien welke apps je vrienden hebben, na te gaan welke apps je zelf hebt gebruikt (back-up) enz.)
Awesome Drop (geen gedoe meer met kabels om iets op je toestel te zetten)
Barcode scanner
Beltegoed Tulip (overzicht van je bundel status bij T-Mobile)
Beltegoed Tyrisch (overzicht van je bundel status bij Telfort, deze zijn trouwens voor elke provider te vinden, heten wel allemaal anders)
Bump
Facebook
Copilot live
File manager
Giel (app van Giel Beelen)
Liquid fase (gewoon grappig)
Moron Test
MSN Talk Pro
Nu.nl
Remote sms full (smsjes vertsuren vanaf je pc/laptop via je toestel)
Ringdroid
Soundhound (musthave als je vaak niet op de titel van een nummer kunt komen...)
Talking Harry/Hippo/Larry/Tom (leuk voor kinderen)
Tetris
TNT Post (handig om even wat dingen op te zoeken)
TV shows Streams (erg handig om series te kijken op je toestel)
Verkeersinfo (erg stabiele verkeersinfo/fileinfo)
Walk&Text (net geinstalleerd, werkt wel grappig, weet nog niet of ik het vaak zal gebruiken)
WhatsApp
Wat ik wel heb gedaan is mijn toestel zo ingesteld dat zelfs apps die officieel niet te verplaatsen zijn naar de SD kaart verplaatst worden naar de SD kaart (automatisch). Werkt in 90% van de apps helemaal prima en scheelt enorm veel ruimte op je toestel! Ik heb hiervoor mijn toestel overigens niet geroot (= teveel geklooi in de software van het toestel met behoorlijke risico's) omdat ik dat niet aandurf, maar dit was super makkelijk en snel te doen dus dat durfde ik wel aan
Mijn lijstje:
Akinator (gewoon voor de lol)
Appie
Android World reader (veel Android nieuws en vaak leuke tips voor apps)
Androzip
Angry Birds (verslavend!!)
Angry Birds Seasons
App2SD (herkent meteen of een app verplaatst kan worden naar de SD kaart, scheelt ruimte)
AppAdmin
AppBrain (erg handig om te zien welke apps je vrienden hebben, na te gaan welke apps je zelf hebt gebruikt (back-up) enz.)
Awesome Drop (geen gedoe meer met kabels om iets op je toestel te zetten)
Barcode scanner
Beltegoed Tulip (overzicht van je bundel status bij T-Mobile)
Beltegoed Tyrisch (overzicht van je bundel status bij Telfort, deze zijn trouwens voor elke provider te vinden, heten wel allemaal anders)
Bump
Copilot live
File manager
Giel (app van Giel Beelen)
Liquid fase (gewoon grappig)
Moron Test
MSN Talk Pro
Nu.nl
Remote sms full (smsjes vertsuren vanaf je pc/laptop via je toestel)
Ringdroid
Soundhound (musthave als je vaak niet op de titel van een nummer kunt komen...)
Talking Harry/Hippo/Larry/Tom (leuk voor kinderen)
Tetris
TNT Post (handig om even wat dingen op te zoeken)
TV shows Streams (erg handig om series te kijken op je toestel)
Verkeersinfo (erg stabiele verkeersinfo/fileinfo)
Walk&Text (net geinstalleerd, werkt wel grappig, weet nog niet of ik het vaak zal gebruiken)
Wat ik wel heb gedaan is mijn toestel zo ingesteld dat zelfs apps die officieel niet te verplaatsen zijn naar de SD kaart verplaatst worden naar de SD kaart (automatisch). Werkt in 90% van de apps helemaal prima en scheelt enorm veel ruimte op je toestel! Ik heb hiervoor mijn toestel overigens niet geroot (= teveel geklooi in de software van het toestel met behoorlijke risico's) omdat ik dat niet aandurf, maar dit was super makkelijk en snel te doen dus dat durfde ik wel aan
zondag 6 februari 2011 om 20:00
-Appie
-Google maps
-twitter
-soccer livescores(maar die gebruikt alleen ruzaman, geen idee waarom ik die op mijn tel heb want hij heeft zelf een Desire HD)
-Canon easy-photoprint (bestanden van tel. naar printer sturen, superhandig)
-facebook
-9292ovPro (werkt niet altijd even goed)
-iQuran(maar heb je als niet-moslim niet zoveel aan )
-Google translate
-Magic 8 Ball (voor als ik echt niet kan kiezen of beslissen haha)
-Gmail
-Andexplorer
-Unblock me(spelletje)
-Bubble blast(ook spelletje)
-MSN messenger
-Angry birds
-Google maps
-soccer livescores(maar die gebruikt alleen ruzaman, geen idee waarom ik die op mijn tel heb want hij heeft zelf een Desire HD)
-Canon easy-photoprint (bestanden van tel. naar printer sturen, superhandig)
-9292ovPro (werkt niet altijd even goed)
-iQuran(maar heb je als niet-moslim niet zoveel aan )
-Google translate
-Magic 8 Ball (voor als ik echt niet kan kiezen of beslissen haha)
-Gmail
-Andexplorer
-Unblock me(spelletje)
-Bubble blast(ook spelletje)
-MSN messenger
-Angry birds
zondag 6 februari 2011 om 22:36
Bedank voor jullie tips!
Hier mijn meest populaire apps, niet allemaal widgets, wel allemaal gratis!
- buienalarm (geeft een notificatie als het bijna gaat regenen)
- color note (=post-its voor op je 'desktop')
- dora memory game (voor dochter)
- easy tan (laat tancodes van de ing voor internetbankieren snel en kort zien)
- google sky map (weet je naar welke sterrenbeelden je zit te kijken)
- instant heart rate (je hartslag meten met je phone)
- my days (om je cyclus - menstruatie en ovulatie - in de gaten te houden)
- rij veilig (flitsers)
- saldo van abn (saldo en laatste transacties)
- silent time (hierin kan je plannen wanneer je phone automatisch op stil gaat, uitgezonder contacten die jij instelt)
- squeeze commander (om muziek thuis te regelen icm een squeezebox die we al thuis hadden staan): alleen deze is niet gratis; was iets van 3 dollar
- zendice (yathzee)
Succes!
Hier mijn meest populaire apps, niet allemaal widgets, wel allemaal gratis!
- buienalarm (geeft een notificatie als het bijna gaat regenen)
- color note (=post-its voor op je 'desktop')
- dora memory game (voor dochter)
- easy tan (laat tancodes van de ing voor internetbankieren snel en kort zien)
- google sky map (weet je naar welke sterrenbeelden je zit te kijken)
- instant heart rate (je hartslag meten met je phone)
- my days (om je cyclus - menstruatie en ovulatie - in de gaten te houden)
- rij veilig (flitsers)
- saldo van abn (saldo en laatste transacties)
- silent time (hierin kan je plannen wanneer je phone automatisch op stil gaat, uitgezonder contacten die jij instelt)
- squeeze commander (om muziek thuis te regelen icm een squeezebox die we al thuis hadden staan): alleen deze is niet gratis; was iets van 3 dollar
- zendice (yathzee)
Succes!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
maandag 7 februari 2011 om 21:29

dinsdag 8 februari 2011 om 17:58
quote:bartjes schreef op 08 februari 2011 @ 15:19:
NetCounter!
ik heb bijna een week mijn HTC Desire, en deze app houd bij hoeveel mb je hebt gebruikt op internet.
het geeft je wifi gebruik en internet via je mobiel in aparte groepen aan.
Ik sta versteld hoeveel mb je op een dag gebruikt.Hoeveel of hoe weinig?
NetCounter!
ik heb bijna een week mijn HTC Desire, en deze app houd bij hoeveel mb je hebt gebruikt op internet.
het geeft je wifi gebruik en internet via je mobiel in aparte groepen aan.
Ik sta versteld hoeveel mb je op een dag gebruikt.Hoeveel of hoe weinig?
dinsdag 8 februari 2011 om 18:08
hoeveel.
ik vind het best veel, heb een limiet van 1 gb per maand, en zit nu binnen een week al over de 200.
ik ben er wel achter dat navigatie wel veel mb gebruikt.
mss is het nieuwigheid, zit regelmatig ff op google earth en navigatie,
dus misschien valt het straks allemaal wel mee.
ik vind het programma ook handig om nu vast te kijken wat mijn zoon voor prepaid moet nemen om een beetje voordelig uit te zijn met internet.(ik bedoel: ik weet nu hoeveel mb je zo'n beetje gebruikt, en sommige providers geven 70 mb voor 2 euro voor 1 week. ik dacht dat je daar wat mee kon, maar als ik het al niet kan (43 jr) dan kan mijn zoon van 15 jr er helemaal niet mee)
ik vind het best veel, heb een limiet van 1 gb per maand, en zit nu binnen een week al over de 200.
ik ben er wel achter dat navigatie wel veel mb gebruikt.
mss is het nieuwigheid, zit regelmatig ff op google earth en navigatie,
dus misschien valt het straks allemaal wel mee.
ik vind het programma ook handig om nu vast te kijken wat mijn zoon voor prepaid moet nemen om een beetje voordelig uit te zijn met internet.(ik bedoel: ik weet nu hoeveel mb je zo'n beetje gebruikt, en sommige providers geven 70 mb voor 2 euro voor 1 week. ik dacht dat je daar wat mee kon, maar als ik het al niet kan (43 jr) dan kan mijn zoon van 15 jr er helemaal niet mee)

zaterdag 12 februari 2011 om 21:20
quote:Bbwtje schreef op 06 februari 2011 @ 19:35:
Wat ik wel heb gedaan is mijn toestel zo ingesteld dat zelfs apps die officieel niet te verplaatsen zijn naar de SD kaart verplaatst worden naar de SD kaart (automatisch). Werkt in 90% van de apps helemaal prima en scheelt enorm veel ruimte op je toestel! Ik heb hiervoor mijn toestel overigens niet geroot (= teveel geklooi in de software van het toestel met behoorlijke risico's) omdat ik dat niet aandurf, maar dit was super makkelijk en snel te doen dus dat durfde ik wel aan Hoe heb je dat ingesteld? Ik krijg dat niet voor elkaar!
Wat ik wel heb gedaan is mijn toestel zo ingesteld dat zelfs apps die officieel niet te verplaatsen zijn naar de SD kaart verplaatst worden naar de SD kaart (automatisch). Werkt in 90% van de apps helemaal prima en scheelt enorm veel ruimte op je toestel! Ik heb hiervoor mijn toestel overigens niet geroot (= teveel geklooi in de software van het toestel met behoorlijke risico's) omdat ik dat niet aandurf, maar dit was super makkelijk en snel te doen dus dat durfde ik wel aan Hoe heb je dat ingesteld? Ik krijg dat niet voor elkaar!
zaterdag 19 februari 2011 om 00:00
quote:Lynne schreef op 12 februari 2011 @ 21:20:
[...]
Hoe heb je dat ingesteld? Ik krijg dat niet voor elkaar!
Sorry, had deze vraag nog niet gezien....
Ik heb het met behulp van deze link voor elkaar gekregen. Het grootste gedeelte van de programma's zet hij nu automatisch op de SD kaart en maar een klein gedeelte per app gaat nog naar het toestel.
[...]
Hoe heb je dat ingesteld? Ik krijg dat niet voor elkaar!
Sorry, had deze vraag nog niet gezien....
Ik heb het met behulp van deze link voor elkaar gekregen. Het grootste gedeelte van de programma's zet hij nu automatisch op de SD kaart en maar een klein gedeelte per app gaat nog naar het toestel.
donderdag 28 april 2011 om 08:52
quote:Bbwtje schreef op 06 februari 2011 @ 19:35:
Heb je dit met App2SD gedaan?
Ik heb zelf een HTC Desire, en die geeft om de haverklap aan dat mijn geheugen vol is.
De meeste apps staan al op mijn sd kaart.
Heb ook App2SD geinstalleerd, maar tot nu toe geen resultaat.
Ik ben met name benieuwd naar de apps die officieel niet verplaatst kunnen worden.Hoe doe je dit wel?
Heb je dit met App2SD gedaan?
Ik heb zelf een HTC Desire, en die geeft om de haverklap aan dat mijn geheugen vol is.
De meeste apps staan al op mijn sd kaart.
Heb ook App2SD geinstalleerd, maar tot nu toe geen resultaat.
Ik ben met name benieuwd naar de apps die officieel niet verplaatst kunnen worden.Hoe doe je dit wel?
donderdag 28 april 2011 om 16:49
Leuk, nieuwe app inspiratie!
Ik heb de volgende geinstalleerd (die nog niet eerder genoemd zijn)
- Aldiko (voor het lezen van boeken)
- Buddha (voor zen-uitspraken)
- Call meter (voor het bijhouden van je bel-, sms-, en internetgebruik)
- Camscanner (converteert foto's in een pdf bestand)
- Color flashlight (zaklamp)
- Dictionary
- Fx Camera (voor het maken van foto's met special effects)
- Little photo (zie voorgaande)
- NOS teletekst
- Retro camera (weer voor de special effects)
- Scydo (gratis bellen)
- SunMoon (voor de stand van de maan)
- TuneIn Radio
- Tweetdeck (twitter, facebook, enz. in 1 app)
Ik heb de volgende geinstalleerd (die nog niet eerder genoemd zijn)
- Aldiko (voor het lezen van boeken)
- Buddha (voor zen-uitspraken)
- Call meter (voor het bijhouden van je bel-, sms-, en internetgebruik)
- Camscanner (converteert foto's in een pdf bestand)
- Color flashlight (zaklamp)
- Dictionary
- Fx Camera (voor het maken van foto's met special effects)
- Little photo (zie voorgaande)
- NOS teletekst
- Retro camera (weer voor de special effects)
- Scydo (gratis bellen)
- SunMoon (voor de stand van de maan)
- TuneIn Radio
- Tweetdeck (twitter, facebook, enz. in 1 app)