** Zwolle, wijk hanzeland **

07-02-2011 10:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
** Zwolle, wijk hanzeland **

Wie woont in die wijk?

Hebben jullie last van het treinverkeer?
werk in die wijk, de huizen staan achter het "werk gedeelte" geen last van trein verkeer.

Vind het niet echt een gezellige wijk...
Ik heb er gewoond, eerste rij huizen vanaf het station en heb nooit een trein gehoord.
Wat vind je het stukje vlabij C1000?

Waarom vind je het niet een gezellige wijk?
straat die grenst aan t station.

Vind het een kale wijk, het stuk bij de c1000 is na Windersheim toch, dat is wel een leuk stuk
Ja dat stuk bij Windersheim! het is ook een goed school volgens mij.
@ MALU

Hebben ze een speciaal schutting daar om het minder lawaaierig te maken want het is beste dichtbij?
K zou dr nog niet dood gevonden willen worden.

En TO, maak eens gewone goedlopende zinnen. Je komt nu erg dwingend over. Het lijkt wel of je een politieverhoor afneemt.

En on topic, ik ga van de stelregel uit, als je het spoor kan zien kan je hem ook horen.

Ik heb ook vlak bij een station gewoond, hoorde alleen 's nachts de VAM trein.
Alles goed verder, ben je ongi of zo...

Ontopic: Had je veel last van de VAM treinen dan?
quote:yanekke schreef op 07 februari 2011 @ 11:44:

Alles goed verder, ben je ongi of zo...

Ontopic: Had je veel last van de VAM treinen dan?

Heel toevallig wel. En dat heeft helemaal niks met mijn opmerking te maken. Die had ik ook gemaakt als ik niet ' ongi' (kots) was. Je schrijft niet leuk.

En ja, in de zomer als het raam openstond dan hoorde ik de treinen idd.
haha, ik hoef geen scriptie hier te doen!!

Ratekke ik had het niet over bij het station wonen (het spreekt idd voor zich) maar iets verder bij Windersheim ...

Zijn er nog meer mensen die in deze wijk ervaring hebben met het treinverkeer, vlakbij Windersheim bijvoorbeeld?
Yanekke, om jouw vraag te beantwoorden. Er is geen geluidswal voor zover ik weet. Langs een station gaan de treinen nooit in volle vaart dus minder geluid. Als je in de buurt van De Windesheim gaat wonen, hoor je zeker de treinen niet volgens mij.
nee hoor, hoef je niet bang voor te zijn. Je hoort echt geen trein bij windesheim
Bedankt Dames voor jullie waardevolle informatie !
Welke C1000 bedoel je? Aan de Forelkolk ofzo?

Ik zou geen C1000 weten in Hanzeland zelf namelijk.. Het Windesheim ligt nog best ver van het station, hoor je idd niets lijkt me.
Ja De C1000 bij de forelkolk!
Ik heb ook in Hanzeland gewoond. Nooit last van de treinen gehad, hoor je helemaal niets van. Het straalt misschien niet uit dat het de gezelligste wijk is, maar wel heerlijk centraal, zowel dicht bij station (waar je dus helemaal geen last van hebt), snelweg als centrum!
de eerste zin die in mij opkwam bij het lezen van de topictitel was 'daar wil ik nog niet dood gevonden worden' maar kennelijk dacht iemand dat al voor mij.

kaal, onpersoonlijk, ongezellige buurt. nog erger dan stadshagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven