quote:yanekke schreef op 07 februari 2011 @ 11:44:
Alles goed verder, ben je ongi of zo...
Ontopic: Had je veel last van de VAM treinen dan?
Heel toevallig wel. En dat heeft helemaal niks met mijn opmerking te maken. Die had ik ook gemaakt als ik niet ' ongi' (kots) was. Je schrijft niet leuk.
En ja, in de zomer als het raam openstond dan hoorde ik de treinen idd.
Ratekke ik had het niet over bij het station wonen (het spreekt idd voor zich) maar iets verder bij Windersheim ...
Zijn er nog meer mensen die in deze wijk ervaring hebben met het treinverkeer, vlakbij Windersheim bijvoorbeeld?
Anoniem_64f0c0b70592b
maandag 7 februari 2011 om 12:49
Yanekke, om jouw vraag te beantwoorden. Er is geen geluidswal voor zover ik weet. Langs een station gaan de treinen nooit in volle vaart dus minder geluid. Als je in de buurt van De Windesheim gaat wonen, hoor je zeker de treinen niet volgens mij.
Ik heb ook in Hanzeland gewoond. Nooit last van de treinen gehad, hoor je helemaal niets van. Het straalt misschien niet uit dat het de gezelligste wijk is, maar wel heerlijk centraal, zowel dicht bij station (waar je dus helemaal geen last van hebt), snelweg als centrum!
de eerste zin die in mij opkwam bij het lezen van de topictitel was 'daar wil ik nog niet dood gevonden worden' maar kennelijk dacht iemand dat al voor mij.
kaal, onpersoonlijk, ongezellige buurt. nog erger dan stadshagen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.