getrouwde of gebonden man daten?

12-02-2011 22:01 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
na het lezen van meerdere topics over mannelijke partners op datingsites, vroeg ik me af; wie date er weleens een gebonden man via een datingsite? Ik bedoel dan een real-sex-date, geen cybersex.

Ik heb laatst een advertentie gezet op zo'n site, en het viel me inderdaad op dat heel veel getrouwde/gebonden mannen reageren.
Alle reacties Link kopieren
Mayaelf; een beetje de bekende sites denk ik; sexjobs, adultmatch.

Ik vind trouwens de opmerking van haagsmopje een beetje flauw. Erop los neuken, nou nee. We zijn gewoon opzoek naar meer spanning binnen onze relatie, niet opzoek naar een huisvriend of sexvriend. Gewoon eenmalige sex, en daarna niets.
Alle reacties Link kopieren
Adultmatch was ook één van degenen die ik in gedachten had. Toch staan daar een aantal zeer leuke single mannen op



Maar aan de andere kant: je bent zelf ook gebonden, je gaat dit avontuur met toestemming van je man aan; wie weet is dat hetzelfde het geval met die gebonden man. Gewoon vragen naar het waarom én als het goed voelt, gewoon doen. Zeker als het iets eenmaligs is....
Alle reacties Link kopieren
Adultmatch is voor dit euh doel wel de meest toegankelijke site!

Veel andere sites zijn of vv erg veel fakers of te swingersachtig denk ik.



Succes met de zware zoektocht lol
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Voor veel dames die denken dat hun man netjes is: ik heb gekozen voor een vriendin, enig idee hoeveel mannen er eens per week/14dagen/maand naar de hoeren gaan, dat trekt mij dus niet, als ik met een andere vrouw naast gezelschap ook sex wil hebben moet er echt wel een klick zijn en dat heet dan inderdaad niet een beetje rondneuken... Denk vooral dat jou man het niet doet, en blijf vooral bah roepen.....
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou er een meerderheid van de (met relatie) niet netjes zijn? Natuurlijk er zijn er zat waarvoor dat niet geldt, maar denk vooral dat jouw man het niet doet impliceert dat dit per definitie wel zo is (..)
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Mind game

Je hebt gelijk, het zijn er wel heel veel niet allemaal, was eigenlijk een reactie op diegene die zelf ook zo'n botte reactie ten op zichte van mannen neerzetten. Mijn excuses aan de vrouwen waar de mannen niet van vreemdgaan, overigens zijn het niet alleen mannen die er een tweede vrouw op na houden, het gebeurd natuurlijk ook andersom.
quote:nieuwsgierig2011 schreef op 14 februari 2011 @ 00:17:

Voordat ik in contact kwam met die andere vrouw heb ik een half jaar met haar geschreven via een dating site, daarna via msn en we zijn drie keer samen uit geweest voordat we elkaar kusten.

Op die dating site heb ik ook eerlijk verteld hoe het zat, ik heb het idee dat sommigen het niet willen weten maar dan krijg je het verwijt dat je niet eerlijk bent.



Noem me een rotzak maar zeg nooit dat het je niet gaat overkomen want dat dacht ik ook.

Het kan idd iedereen overkomen, maar 'overkomen' is natuurlijk niet het juiste woord als je op een datingsite staat.
Alle reacties Link kopieren
ikke normaal gesproken niet ik had wel een half jaartje contact met een klootzak waarvan ik dacht dat hij single was en echt druk met zn werk maar die bleek dus gewoon getrouwd!!

gvd wat een loser zeg zon kerel,

ik vind kerels die van meerdere walletjes eten zowiezo triest maar zo eentje die ook nog eens een leugenaar is ...en liegt over zn status pfffff



Doe mij maar een vrijgezelle kerel en geen getrouwde!



wat is dat toch dat vrouwen bezette kerels willen, die kerels hebben ook een vrouw en kids
Alle reacties Link kopieren
Super: als je speciaal naar een gebonden man op zoek gaat (bijv op zo'n site) geef ik je gelijk.. maar zo werkt het vaak niet. Niet iedereen kan zomaar met willekeurig iemand een klik en (bevredigende) seks hebben. Dat is vaak geen bewuste keuze. Je valt op iemand, en die kan vrij of bezet zijn. Of je vervolgens iets begint met zo'n bezette man is dan weer wel een bewuste keuze..



En vaak zijn beiden bezet, denken dat dat safer is, ivm niet verliefd worden en bestaande relaties, maar krijgen gaandeweg wel meer gevoelens.



Als ik het voor het kiezen heb, doe dan maar een lekkere leuke single..;-)

Bezette man levert vaak toch ingewikkeldheid, stiekem moeten doen of andere complicaties op.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Echtwelik, we hebben gisteren even gechat tot ik op de chat vastliep en je hebt me eea verteld over je avontuur. Wat mij betreft is het sexen met iemand die gebonden is niet de verantwoordelijkheid van jou of mij en kun jij beslissen of je dat wel of niet wil onafhankelijk van de relatie die de ander wel of niet heeft. Je moet alleen voor jezelf bepalen of je die persoon voor de sex wil of voor een relatie. Dat laatste zal op langere tijd wat moeilijk zijn...
Alle reacties Link kopieren
Emaille

Je kan ook op een dating site staan omdat je niet lekker in je vel zit en behoefte hebt aan email of chat contacten... na een half jaar een keer koffiedrinken en eten en dan die klick, ik noem dat niet echt zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Die gebonden mannen zijn ook hele leuke mannen hoor (niet allemaal natuurlijk); Ik ken er meerdere en allemaal hebben ze hun eigen verhaal. Maar dat boeit niet.

Hoe hij dat thuis regelt en waarom hij dit doet, is zijn verantwoordelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vrijgezel was had ik zelf niet de behoefte aan een vaste partner....was er wel een beetje klaar mee. Toen heb ik ook via datingsites afspraakjes gehad met getrouwde of in ieder geval bezette mannen. Lekker makkelijk toch, na een hele leuke, fijne of lekkere (wat je ook doe) date lekker weer naar huis. Geen gezeur, geen gedoe....heerlijk. Ik heb er van genoten en totaal geen spijt gehad. Nu heb ik een vaste relatie en totaal geen behoefte aan andere afspraakjes of dergelijke.
quote:nieuwsgierig2011 schreef op 16 februari 2011 @ 00:01:

Emaille

Je kan ook op een dating site staan omdat je niet lekker in je vel zit en behoefte hebt aan email of chat contacten... na een half jaar een keer koffiedrinken en eten en dan die klick, ik noem dat niet echt zoeken...Maar als je bent gebonden wel...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste (maar niet allemaal!) mannen niet vreemdgaan. Zelf ook nooit gedaan. Overigens ken ik net zoveel vrouwen als mannen die zijn vreemdgegaan, maar dat is een ander verhaal.



Ik denk (maar dat is mijn bescheiden mening) dat je als vrouw meestal weinig plezier gaat halen uit een relatie met een gebonden man. Hopen dat hij bij zijn vrouw weggaat...maar dat doet 85% uiteindelijk niet, ook al beloven ze jou van wel. Met kerst hopen op een stiekem sms' je. De wetenschap dat hij zijn gezin, met jouw medewerking, verder kapot aan het maken is.

Ik vraag me af, wil je dan bijvrouw van... zijn? En wie zegt dat hij jou wel trouw gaat zijn als hij ooit zijn vrouw voor jou verlaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 20 februari 2011 @ 09:13:

Ik denk dat de meeste (maar niet allemaal!) mannen niet vreemdgaan. Zelf ook nooit gedaan. Overigens ken ik net zoveel vrouwen als mannen die zijn vreemdgegaan, maar dat is een ander verhaal.



Ik denk (maar dat is mijn bescheiden mening) dat je als vrouw meestal weinig plezier gaat halen uit een relatie met een gebonden man. Hopen dat hij bij zijn vrouw weggaat...maar dat doet 85% uiteindelijk niet, ook al beloven ze jou van wel. Met kerst hopen op een stiekem sms' je. De wetenschap dat hij zijn gezin, met jouw medewerking, verder kapot aan het maken is.

Ik vraag me af, wil je dan bijvrouw van... zijn? En wie zegt dat hij jou wel trouw gaat zijn als hij ooit zijn vrouw voor jou verlaat?

Ik denk dat dit maar voor een beperkt aantal minnaressen op gaat. De meeste willen helemaal niet het huwelijk van de man opbreken. Ze willen alleen maar plezier met die man en hoe hij dat verder thuis regelt is zijn pakkie an.

Een gebonden man heeft als voordeel dat de momenten samen altijd leuk zijn. Je mist de dagelijkse irritaties. En daar mis je niks aan.

En je hoeft hem dus ook helemaal niet trouw te zijn.

Je schrijft met de achtergrond van: "Het huwelijk is heilig" en iedereen is alleen daar naar op zoek. Maar dat is niet voor iedereen zo. Eigenlijk voor steeds meer mensen is dit niet meer het geval.

Het is heerlijk om single te zijn en vrienden met een plusje te hebben. En dan zijn de gebonden mannen heel handig want die zullen nooit een "echte" relatie met je willen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er ook die oprecht veel liever die spannende seks met hun eigen partner zouden hebben en dat enorm missen en om eoa reden niet hebben thuis. En ook geen uitzicht op verandering daarvan. Die werkelijk wanhopig worden van het idee nooit meer (fijne) seks te hebben als ze exclusief voor seks van die partner afhankelijk zijn.



Die dat tijdelijk nog kunnen begrijpen (bijv ziekte of zwangerschap/bevalling en dergelijke), maar andere blokkades of blijvend weinig tot geen zin in seks (terecht) niet kunnen accepteren. Die stap nemen doen ze niet licht, is mijn ervaring. Meer een noodzakelijk kwaad, en na tijden van frustratie.



Het ergste is dat veel m/v ook geen idee hebben hoe dat te veranderen is (waar het in zit, hoe dat te doorbreken). De partner met laag libido zou ook niet weten waarom, die voelt die behoefte ook niet en is daar tevreden mee.



Ik had ook zo'n laag libido. Pas veel later leerde ik ook het fenomeneen kennen dat ik (heel) veel zin had en de frustratie dat het niet gebeurde..Snap nu hoe het voelt voor iemand met een gezond/hoog libido. Die hele exclusiviteit claimen als vaste partner is niet alleen een recht, zoals veel partners dat zien. Zelf niet(s) geven kan je op den duur niet verwachten dat die ander zich daar geliefd en tevreden genoeg bij blijft voelen, onbespreekbaar is en je diegene mag meeslepen in een seksloos leven.



Daartegenover staat dat je ook niet kan verwachten dat je partner (omdat je die nu eenmaal hebt) ook al je wensen en behoeften invult of kan invullen. Dat is ook een beetje aan het gebeuren momenteel, dat een bepaalde wens (bijv anaal willen en de ander absoluut niet) een reden mag worden om alles buiten de deur te mogen zoeken wat je thuis "niet krijgt". Het is geven en nemen in een relatie, dat geldt dan wel voor beiden, een middenweg zoeken, overeenkomsten waar je wel tevreden mee kan zijn.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Voor mij persoonlijk ligt er wel een verschil in of ik minnares zou zijn van iemand die alleen spannend zoekt (van nieuw bloed, wat thuis niet meer kan, omdat je elkaar zo goed kent en voorspelbaarder is geworden, maar nog best nieuw leven in te blazen is) of iemand die echt bepaalde voorkeuren niet kan delen thuis (iets anders dan wensen) of helemaal geen seks heeft thuis, omdat de partner dat onbelangrijk vindt en de ander daarin meesleept.



Zelf heb ik me nooit aangetrokken gevoeld tot womanizers en dus ook niet tot gebonden womanizers, die dat niet kunnen laten als ze toch een relatie zijn aangegaan. Een van de velen, tot ze zich bij jou ook vervelen, dat spreekt me iig niet aan.



Het probleem als single is dat je niet meer "mag" vallen op bij wie je die aantrekking voelt, maar dat alleen "mag" voelen voor een andere single/gescheiden iemand. Dat staat in real niet op iemands voorhoofd geschreven. Maar om speciaal naar een gebonden man op zoek te gaan, nee dank.



Ook al zou het alleen voor seks zijn, met de insteek van "weinig gedoe en getrek" te verwachten, de praktijk wijst uit dat er juist ook veel gedoe van kan komen. Weinig vrouwen kunnen dat prima scheiden van elkaar, bovendien komt er door (bevredigende) seks (ook al vind je hem geen "relatiemateriaal om welke reden dan ook) ook een hechtingsstofje vrij (oxytocine), waardoor je toch vaak meer gaat voelen voor degene met wie je een"pure seksverhouding" beoogde en meer niet.



Ook al weet je rationeel dat je allebei niet uit bent op meer dan seks, dan nog ontstaan vaak gevoelens en verwachtingen, hoe en hoe vaak contact en elkaar (kunnen) ontmoeten enz.



Zelfs als je zelf in een periode zit dat je helemaal geen bindingen wil en je niet moet denken aan vaste relatie, kan het daten met gebonden mannen nog voor veel verwarring en verwachting, verlangen en teleurstelling zorgen. Zeker als het de een alleen maar om wat spanning/extra's te doen is en zo blijft, en de ander gevoelens ontwikkelt. Maar ook als de gebonden persoon anders naar zijn/haar relatie gaat kijken daardoor (gras groener aan de overkant) en daar allerlei conclusies uit trekt voor de relatie thuis.



Als je een gebonden iemand gaat daten moet minimaal (voor geen gedoe) de insteek (de verwachtingen) hetzelfde en heel duidelijk zijn (en blijven) voor allebei..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 20 februari 2011 @ 12:02:

Als je een gebonden iemand gaat daten moet minimaal (voor geen gedoe) de insteek (de verwachtingen) hetzelfde en heel duidelijk zijn (en blijven) voor allebei..Ik denk dat dit voor elke relatie geldt, dat je op de hoogte moet zijn van elkaars verwachtingen. Soms is dat gelijk duidelijk en soms ook niet. Ik hou er van om directr te weten waar ik aan toe ben. Of dat nu met een GM is of met een single man. Ik heb geen zin in geclaim ik ben erg gehecht aan mijn vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook in de situatie terecht gekomen dat ik een minnares heb en alleen nog maar seks met haar heb.

Natuurlijk wilde ik ook dat het anders was gegaan. Mijn vrouw is al lange tijd op me uitgekeken en qua seks en liefde is er ook weinig meer.

Nu zitten we in een heftige periode, een Lat relatie allebei met een sv/minnaar. Maar er is nog liefde en een sterke vriendschappelijke band tussen ons. We gaan nu in therapie om te kijken of we er uit kunnen komen. Een vorm kunnen vinden samen.

En natuurlijk verdiend het niet de schoonheidsprijs, dat vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik dan nog niet heb genoemd is de ontwikkelingen bij ons allebei persoonlijk.

Ik kom er nu steeds meer achter waar mijn behoeften liggen. Ik was dat (of mezelf zelfs) aardig kwijt geraakt.

Als we dat allebei hebben kunnen ontdekken weten we ook in hoever we matchen en wat er voor nodig is om onze behoeftes in onze relatie te vervullen. En misschien kunnen we dat ook wel niet, is het te moeilijk. Maar we gaan er wel ons best voor doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven