slapen in Utrecht

16-02-2011 14:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,



voor een groepsovernachting met 10 personen ben ik op zoek naar een leuke, normaal geprijsde locatie in Utrecht. Wij zijn van plan om uit te gaan in Utrecht, dus we willen ook niet te ver van de stad af zitten. Heeft er iemand nog een gouden tip? Ik heb al een beetje gegoogled en kwam van alles tegen maar ik zou graag willen weten of het dan net zo leuk is als het plaatje zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Stayokay Rhijnauwen....



als je met het openbaarvervoer komt zou je op Centraal Station Utrecht een OV fiets kunnen huren en vervolgens naar de jeugdherberg fietsen. Is dan een kwartiertje van het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Is een leuk hostel (hostelutrecht) in centrum. Stayokay is veel leuker maar ik denk voor jullie te ver van het centrum om 's nachts weer terug te moeten.
Alle reacties Link kopieren
die stayokay ziet er echt superleuk uit! op zich hebben we geld gerekend voor een taxi dus dit wordt een serieuze optie..iemand anders nog een andere tip?
Alle reacties Link kopieren
Strowis!!!
Alle reacties Link kopieren
En in overleg kun je ook later terugkomen dan op de site staat volgens mij. Het ontbijt is heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Strowis inderdaad! En ik hoorde laatst van een collega dat er ook een hostel komt aan de Biltstraat. Maar geen idee hoe wat waar wanneer.

Strowis zit in ieder geval midden in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Strowis indeed! Al is Stayokay Rijnauwen ook wel echt een hele toffe locatie, en meer dan 20 euro zal dat niet zijn met de taxi. Is natuurlijk wel overleefbaar met meer.
Alle reacties Link kopieren
Gekozen om Rijnauwen te boeken,is net iets aparter! Strowis zag er ook leuk uit trouwens. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hier ook wat vragen.



Ik zoek een huisje/apartementje oid voor min 2 personen in regio Utrecht of Amsterdam. Voor een dag of 5-6 in eind juni.



Wij komen over uit het buitenland voor een bruiloft in Amsterdam maar blijven nog wat extra nachten en willen niet bij familie slapen. Het hoeft niet heel luxe te zijn, wel graag een 2 persoonsbed. Ook niet in centrum oid, we hebben een auto..



ik zoek me rot op google maar kan alleen hele dure dingen vinden of ver weg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven