triodate

29-12-2007 23:09 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen onze eerste triodate ( MVM), super spannend vooruitzicht.
tof voor je
En wat vindt je vrouw ervan?
Zou ik maar op tijd naar bed gaan anders presteert die andere M beter dan jij en kun je het in het vervolg wel schudden.
Zelf geregeld Antonio, andersom (MVV) hebben we de ervaring al wel eens gehad.

@Willem: Spreek je uit ervaring?
Robert60 schreef op 29 december 2007 @ 23:09:

Morgen onze eerste triodate ( MVM), super spannend vooruitzicht.
Ja, en??? Wat wil je horen?
Sjongejonge wat een kinnesinne van de heren hier! Robert heeft morgen een MVM trio en vind dat erg spannend, dat mag hij hier toch wel vertellen? Ik zie hier vrouwen posten die een spetterende seksnacht hebben gehad of voor het eerst zijn gesandwidched, en iedereen vind het zooooo geweldig voor haar. Wat is er mis met Robert's spanning/voorpret?
Leuk hoor Robert, geniet ervan!
Jouw vrouw is een geluksvogel !
Veel plezier!
Ja leuk hoor. En zodra je bent klaargekomen denk je: wat doet die andere kerel hier, Kom op, aankleden en wegwezen.
Jaschenca schreef op 30 december 2007 @ 01:35:

Sjongejonge wat een kinnesinne van de heren hier! Robert heeft morgen een MVM trio en vind dat erg spannend, dat mag hij hier toch wel vertellen? Ik zie hier vrouwen posten die een spetterende seksnacht hebben gehad of voor het eerst zijn gesandwidched, en iedereen vind het zooooo geweldig voor haar. Wat is er mis met Robert's spanning/voorpret?
Exact de juiste snaar Jaschenca, we gaan er dus ook niet meer over vertellen dan dat we het allebei wel heel spannend vinden!
Alleen dat Robert? Ik kan me voorstellen dat je toch verwachtingen hebt of twijfels of wat dan ook.

Ik denk dat het belangrijk is om goed na te evalueren met elkaar. Wat voelde goed, wat is niet voor herhaling vatbaar enz.

Waar is jullie date? Thuis of in een hotel of bij de derde persoon?

Zou je bv in een hotel of bij de 3e persoon zijn dan is wat Willem aangeeft al minder van toepassing. Dan ga je zelf weg als de ander te veel is.

Is het een bekende of een vreemde? Ook dat kan uitmaken of de ander ineens te veel kan aanvoelen enz.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
@Robert, dat is nou flauw. We willen natuurlijk wel weten hoe het is geweest.
Robert60 schreef op 30 december 2007 @ 12:22:

[...]we gaan er dus ook niet meer over vertellen dan dat we het allebei wel heel spannend vinden!

Als dat zo is, dan begrijp ik niet waarom je er een topic over opent.. ik zie liever de vragen van doddie ook beantwoord, enne, natuurlijk een verslag van hoe het is geweest!!

Veel plezier in elk geval.
Geluksvogel.

Ik heb dit soort fantasien ook al eens met mijn vrouw besproken, durft ze niet goed aan. Jammer dus.
We zijn weer terug.... heerlijke ervaring voor alle 3! We hadden via foto en telefoon al kennisgemaakt. Afgesproken in de hotelbar, zij ging naar binnen waar hij al wachtte. Nader kennisgemaakt en de klik was er aan beide kanten. De hotelkamer was snel geregeld en toen kwam er een sms bij mij binnen met kamernummer en een ok!.

Op de hotelkamer hebben wij mannen haar een tweetal uren heerlijk verwend.Het geheel voelde heel goed en is absoluut voor herhaling vatbaar. Ook nu weer thuis heerst er nog steeds een zinderende spanning.

De voorsprong die wij hebben is dat er geen jaloezie heerst (ervaring vanuit swingdates) mits het gevoel goed is. Wij vinden het heerlijk om elkaar te zien (en horen) genieten.
en ben je nog lekker in je reet geneukt?
willem1959 schreef op 30 december 2007 @ 23:23:

en ben je nog lekker in je reet geneukt?

Jij bent echt een jaloers ventje, bah !
Goh, grappig, Willem .............

gaap.............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
kinderachtig die willem,

je leeft maar 1 keer en het is die man zijn droom so it will be
Eigenlijk zijn reacties van mannetjes zoals willem ook de reden dat wij niet meer informatie over het vervolg van de date wilden plaatsen. Toch hebben we dat gedaan en zie daar.... de reactie van willem is weer treffend (en nee... geen anale seks of biseks handelingen gehad/gedaan).
Robert60 schreef op 31 december 2007 @ 11:37:

Eigenlijk zijn reacties van mannetjes zoals willem ook de reden dat wij niet meer informatie over het vervolg van de date wilden plaatsen. Toch hebben we dat gedaan en zie daar.... de reactie van willem is weer treffend (en nee... geen anale seks of biseks handelingen gehad/gedaan).
Dat je nog uitleg geeft dat je zulke handelingen wel of niet hebt gedaan. Die Willem zouden ze een keer flink in z'n kont moeten n**ken, zou ie misschien eens wat relaxter de wereld in kijken X-D
Wipkipje :rolling:

Robert, klinkt goed en tx dat je toch ff bent komen vertellen hoe het was. Zijn jullie ook nog verwend?
Fijn Robert, dat het goed is bevallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven