Full-time Mama's

21-02-2011 14:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wilde graag een nieuw topic openen, waarin Full-Time mama's kunnen kletsen over hun man, kinderen, huishouden en vriendschappen etc.



Ik weet niet of er interesse naar is, of dat er al zo'n topic bestaat maar lijkt mij zelf erg leuk om op zo'n manier lekker te kunnen kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fulltime moeder. En daarnaast werk ik ook nog 32 uur. Of je bedoelt thuisblijfmoeder?
Alle reacties Link kopieren
Als dit je echte naam iws, dan zou ik een andere nick kiezen. Je bent erg googlebaar zo,
Ik ben ook fulltime moeder. Daarnaast werk ik 16-24 uur in de week.



Wat wil je bespreken over huishouden en vriendschappen?
Alle reacties Link kopieren
Full-Time mama? Je bedoelt waarschijnlijk niet-werkende moeder? Ook werkende moeders zijn meestal full-time moeder.
En als je nou een vriend hebt in plaats van een man?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens moeder en werk niet. Maar mijn huishouden is echt niet zo interessant dat ik daar een topic over vol kan kletsen, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fulltime mama die 40 uur per week werkt. Present
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 24x 7 dus 52 weken of 365 dagen per jaar mama!! Ik ben meer dan een fulltime moeder (fulltime = 40 uur per week dacht ik) daarna naast werk ik 28 uur per week ongeveer 110 uur per maand en 1050 uur per jaar...
Alle reacties Link kopieren
Hier een full-time mens: full-time mama en full-time werkend
Ik ben full time zwanger, is dat hetzelfde?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fulltime moeder die 32 uur werkt. Maar ik denk niet dat je interesse hebt om met werkende moeders te kletsen
Alle reacties Link kopieren
hahaha stelletje krengen zijn jullie ook!
wat flauw dames

jullie weten best dat ze moeders bedoeld die thuis blijven met de kindjes.

En dat is overigens ook werk hoor

Ik ondervind het nu aan den lijfe...het is schoolvakantie en ik heb ook vrij. Nou, ik ben er geen fan van....ik ben echt leuker als af en toe op mijn werk kan uitrusten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: Babybrabbel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind fulltime-mama gewoon een óntzettend stomme term. En ik ben kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Wat is er nou toch mis met de term 'huisvrouw'?
quote:nessemeisje schreef op 21 februari 2011 @ 14:30:

Ik vind fulltime-mama gewoon een óntzettend stomme term. En ik ben kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Wat is er nou toch mis met de term 'huisvrouw'?klinkt niet flitsend genoeg
Yep, je bent huisvrouw of je werkt. Simple as that!



TO, waarom werk je zelf niet? Hoe vind jij het om altijd thuis te zijn bij je kind? Mis je die contacten met collega's niet?
vraag ik me toch af of er ook parttime moeders zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 14:33:

Yep, je bent huisvrouw of je werkt. Simple as that!



TO, waarom werk je zelf niet? Hoe vind jij het om altijd thuis te zijn bij je kind? Mis je die contacten met collega's niet?Aanvulling: vindt je het niet vervelend dat je afhankelijkbent van het inkomen van je partner?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 februari 2011 @ 14:33:

Yep, je bent huisvrouw of je werkt. Simple as that!



TO, waarom werk je zelf niet? Hoe vind jij het om altijd thuis te zijn bij je kind? Mis je die contacten met collega's niet?



ze hobbiet in een atelier aan huis en geeft daar cursussen.

Dus eigenlijk werkt zij dus net zo goed alleen niet in loondienst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Surface2 schreef op 21 februari 2011 @ 14:36:

[...]





Aanvulling: vindt je het niet vervelend dat je afhankelijkbent van het inkomen van je partner?Misschien is haar man wel afhankelijk van haar qua geld.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 21 februari 2011 @ 14:37:

[...]





ze hobbiet in een atelier aan huis en geeft daar cursussen.

Dus eigenlijk werkt zij dus net zo goed alleen niet in loondienst.Hoe weet je dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
omdat ze gewoon te googlen is
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 21 februari 2011 @ 14:30:

Ik vind fulltime-mama gewoon een óntzettend stomme term. En ik ben kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Wat is er nou toch mis met de term 'huisvrouw'?Ik vind thuisblijfmoeder eigenlijk nog erger. Gewoon een lelijk ontzettend gezocht woord. Blech.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven