Kinderen
alle pijlers
Het Theehuis
zondag 30 december 2007 om 21:20
zondag 30 december 2007 om 21:25
zondag 30 december 2007 om 21:28
Arme Ben.... Toen Vito ab kreeg toen hij zo ziek was, zeiden ze er ook heel duidelijk bij dat als hij zich zieker zou gaan gedragen, dat absoluut een reden was om (weer) aan de bel te trekken. Ik hoop dat het arme junske intussen weer wat gekalmeerd is. Succes en sterkte vannacht!
Kleding is gefotografeerd. Nu nog advertenties maken.
Tip voor Pep: ik maak van iedere advertentie een windowsmapje, met daarin de foto's en de advertentietekst. Dan kun je hem heel gemakkelijk weer opnieuw op mp zetten als het niet zo'n storm loopt.
Kleding is gefotografeerd. Nu nog advertenties maken.
Tip voor Pep: ik maak van iedere advertentie een windowsmapje, met daarin de foto's en de advertentietekst. Dan kun je hem heel gemakkelijk weer opnieuw op mp zetten als het niet zo'n storm loopt.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 30 december 2007 om 21:29
Goed zo Pep, you go!
Luna, ja lastig. Ik zou ook kiezen voor lekker bij je houden, ondanks kachelhoutjesgevoel. Hij heeft het misschien gewoon even nodig. En tis vakantie en zo blijven de anderen slapen. Lekker laten spelen en zich moe maken en dan straks in de herkansing
Luna, ja lastig. Ik zou ook kiezen voor lekker bij je houden, ondanks kachelhoutjesgevoel. Hij heeft het misschien gewoon even nodig. En tis vakantie en zo blijven de anderen slapen. Lekker laten spelen en zich moe maken en dan straks in de herkansing
Wat Supersmollie zegt vind ik ook