Mode & Beauty alle pijlers

Waar kopen jullie mooi (sport)ondergoed?

25-02-2011 21:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,



Het voelt een beetje dom om te vragen, maar de titel spreekt voor zich: meestal kom ik niet verder dan de Hunkemoller...Ik vind het vooral moeilijk om goed en lekkerzittend ondergoed te kopen waarin je ook comfortabel kan sporten.
Alle reacties Link kopieren
Mooi sport ondergoed?

Ik koop mijn sport ondergoed niet voor de mooi hoor.

En dan koop ik gewoon bij de betere sportzaken.

(met name de bh's dan)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik koop bij de betere sportzaken, ik heb nu de shock absorbers... zitten lekker, doen het goed bij hardlopen en springen.. en ik vind ze niet lelijk....



kun je bijv. kopen bij de brejaart in breda
Alle reacties Link kopieren
Als ik sport dan draag ik ondergoed wat comfortabel is, zelfs als dat een oma-onderbroek betekent... Kijk eens bij sportzaken zoals R*nnersworld, Intersp*rt etc.



Mooi ondergoed draag ik ook, maar niet als ik ga sporten!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er ZO niet sexy uit in mijn sport bh waarbij mijn borsten zowat plat gedrukt worden



Maar kan zonder pijnlijke borsten wel een uur combatten en hardlopen, ook war voor te zeggeb



Vriend mag alleen de badkamer niet in als ik terug kom en ik ga douchen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ok. Ik ben voornamelijk op zoek naar alledaags ondergoed, dat lekker zit bij sporten (en er leuk uit ziet).
Alle reacties Link kopieren
Alledaags ondergoed?

I Love the hipsters van de HEMA



En het weekend ondergoed koop ik meestal bij de Bijenkorf

Of de betere lingerie zaken.



*edit, met sporten is het overigens echt beter op sportondergoed te dragen, al moet ik zeggen dat ik zelden een slip/hipster/string draag onder mijn hardloopbroek en sportbroek op de sportschool. bij mij zit dat niet lekker en het kruipt altijd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er ook een beetje aan wat jij mooi vindt.. Ik koop altijd gewoon katoenen boxershorts/hipsters (met een printje/strikjes/leuk randje) bij de Hunkemoller en daar kan ik ook prima in sporten. Wat ook nog wel een optie kan zijn is het seamless ondergoed van de Hema... niet perse mooi, maar zit wel comfortabel.
Alle reacties Link kopieren
Als ik sport, wil ik me daar op concentreren. Dus niet een slip die niet lekker zit (mooi doet er niet toe). Ik koop van die boxershirts voor dames zonder naad, die koop ik bij Zeeman en die zitten perfekt. Absorberen goed het zweet van de sport, sluiten naadloos om mijn billen, knellen niet: kortom: ideaal.
quote:Summerdance schreef op 25 februari 2011 @ 21:18:

Mooi sport ondergoed?

Ik koop mijn sport ondergoed niet voor de mooi hoor.

Niet SD??? Gôh!
Alle reacties Link kopieren
Xan, wat heeft het voor zin?

Binnen 10 minuten loop ik toch als een hijgend pakpaard rood aangelopen en druppend van het zweet te springen



sexy ondergoed gaat dan echt niet meer helpen hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 februari 2011 @ 21:45:

Xan, wat heeft het voor zin?

Binnen 10 minuten loop ik toch als een hijgend pakpaard rood aangelopen en druppend van het zweet te springen



sexy ondergoed gaat dan echt niet meer helpen hoor Ik moet zeggen dat ik 'sexy' ondergoed vaak echt niet fijn vind zitten (uitzonderingen daar gelaten). Volgens mij wordt dat echt gemaakt met het idee dat het zo snel mogelijk weer uit moet...
Ik koop altijd ondergoed van Ten Cate, maar dat is standaard wit of zwart. Nu ga ik binnenkort trouwen en wil toch lekker zittend ondergoed (broekje ongezien tussen je reet uit plukken gaat zo moeilijk in zo'n lange jurk). Na lang zoeken kwam ik erachter dat Ten Cate ook een lijn heeft met kant erin verwerkt! Het zit net zo lekker als hun andere ondergoed, maar heeft toch net een wat sexier uitstraling! Enige nadeel is dat het best prijzig is, maar goed. Ze gaan erg lang mee en blijven ook lang mooi in de was. Hiervoor droeg ik altijd sloggi, maar die hebben de elastieken randjes vervangen door dunnere randjes en die snijden idd. Ten Cate heeft wat bredere elastieken en die snijden niet. Die met kant hebben wel wat dunnere elastieken, maar ook die snijden nergens. Ik ben daar dus echt heel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
quote:inkjee schreef op 25 februari 2011 @ 21:55:

[...]





Ik moet zeggen dat ik 'sexy' ondergoed vaak echt niet fijn vind zitten (uitzonderingen daar gelaten). Volgens mij wordt dat echt gemaakt met het idee dat het zo snel mogelijk weer uit moet... Haha dat vond ik dus ook..
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
up
Geen idee hoe Esprit's basic ondergoed is.

Ik heb wel een paar leuke setjes en die zijn kwalitatief erg goed, blijven lang mooi.
Alle reacties Link kopieren
Victoria Secret. In Nederland is mooie lekker zittende lingerie kopen bijna onmogelijk. En sport lingerie vind ik verschrikkelijk. Als je ervoor kiest om dat aan te trekken met sporten zorg dan dat het direct daarna weer uitgaat en dat je man/vriend je niet ziet.
Alle reacties Link kopieren
Voor het sporten heb ik ook HEMA shorts en dat sport prima. Voor gewoon overdag heb ik wat mooier ondergoed, voornamelijk van Esprit. Ik vind het mooi en prettig spul, ook weer net een stapje beter qua kwaliteit dat de Hunkemoller, terwijl het ongeveer even duur is.
Alle reacties Link kopieren
Hema hipsters vind ik snijden. Die van V&D (Soho) kruipen op.



Ik had katoenen hiphuggers met printjes van Victoria's Secret, zaten helemaal geweldig, maar gekocht in de US. Hier kan ik ze niet vinden.



Voor het sporten gebruik ik de seamless boxers van de Hema, zitten wel warm maar geen naadjes en kruipen niet op.
Alle reacties Link kopieren
aha ok. Volgens mij kan je hier geen Victoria's secret kopen.

Wat vinden jullie van hipsters en slips van merken als:



Marilyn

Sloggie

Sapph

Ten Cate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven