Gezondheid alle pijlers

urinegeur en opgeblazen gevoel

29-12-2007 20:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi!

Ben ik weer eens met een gezondheidsdingetje.

Heb sinds 3 dagen een sterke en wat vreemde urinegeur. Verder geen last bij het plassen, andere afscheiding o.i.d. Wel heb ik al sinds ongeveer 2 weken een wat opgeblazen gevoel, met name in mn onderbuik merk ik daar wat van. Ben nog niet naar de dokter geweest ofzo. Voel me verder prima! Maar iemand enig idee wat dit kan zijn?



Heb het idee dat het vanzelf wel weer over gaat. Met kerst natuurlijk wat vettiger en anders gegeten dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
hai candy,



Zou je niet zwanger kunnen zijn? Ik had hetzelfde in het begin van mijn zwangerschap, dat zegt natuurlijk niet alles, maar moest er meteen aan denken.
Alle reacties Link kopieren
oef, laten we hopen van niet ! hahaha

ben aan de pil, heb wel sex

2 weken geleden nog een stopweek gehad...
Alle reacties Link kopieren
Ook last van vermoeidheid?

Vreemde urine geur,iets van soep tot je genomen met de feestdagen waar veelzout in zat en waardoor je nu een opgeblazen gevoel zou kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Voldoende gedronken?
Alle reacties Link kopieren
Dacht ook gelijk je bent zwanger want ik ben nu ook zwanger en herken het.
Alle reacties Link kopieren
misschien hou je vocht vast en is je urine daardoor wat geconcentreerder, te zout gegeten? of heb je een stopweek. Probeer meer water te drinken
Alle reacties Link kopieren
pfoe. zwanger liever niet :-S al hoor je genoeg rare verhalen, ook bij pilgebruik!



Urinegeur viel verder vandaag mee, vond het niet meer zo sterk/vreemd ruiken als vanmorgen en gisteren enz.



Nog wel t opgeblazen gevoel. Misschien inderdaad even meer of alleen water drinken morgen. Denk dat ik te vet heb gegeten de afgelopen week. Bah
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet alleen water drinken, als je niet eet ga je nog meer vocht vasthouden. Misschien heb je teveel alcohol gedronken? daar gaat je urine ook heel erg van stinken
Alle reacties Link kopieren
haha nee ik bedoel ook niet alleen water drinken ;-) Maar bedoelde even geen frisdranken meer haha



Ik drink normaal geen alcohol maar heb dat rond de feestdagen wel wat gedaan. Zou kunnen dus. Mn urinegeur is weer beter/normaal. Maar heb nog altijd zo'n opgeblazen gevoel. Probeer wat te letten op wat ik eet, gezonder enzo. Maar best lastig nu oud &nieuw weer voor de deur staat haha! Hopelijk ligt het daar aan, tis iig niet prettig, voel met niet fit en vooral wat lui

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven