Seks
alle pijlers
triodate
zondag 30 december 2007 om 01:35
Sjongejonge wat een kinnesinne van de heren hier! Robert heeft morgen een MVM trio en vind dat erg spannend, dat mag hij hier toch wel vertellen? Ik zie hier vrouwen posten die een spetterende seksnacht hebben gehad of voor het eerst zijn gesandwidched, en iedereen vind het zooooo geweldig voor haar. Wat is er mis met Robert's spanning/voorpret?
zondag 30 december 2007 om 13:04
Alleen dat Robert? Ik kan me voorstellen dat je toch verwachtingen hebt of twijfels of wat dan ook.
Ik denk dat het belangrijk is om goed na te evalueren met elkaar. Wat voelde goed, wat is niet voor herhaling vatbaar enz.
Waar is jullie date? Thuis of in een hotel of bij de derde persoon?
Zou je bv in een hotel of bij de 3e persoon zijn dan is wat Willem aangeeft al minder van toepassing. Dan ga je zelf weg als de ander te veel is.
Is het een bekende of een vreemde? Ook dat kan uitmaken of de ander ineens te veel kan aanvoelen enz.
Ik denk dat het belangrijk is om goed na te evalueren met elkaar. Wat voelde goed, wat is niet voor herhaling vatbaar enz.
Waar is jullie date? Thuis of in een hotel of bij de derde persoon?
Zou je bv in een hotel of bij de 3e persoon zijn dan is wat Willem aangeeft al minder van toepassing. Dan ga je zelf weg als de ander te veel is.
Is het een bekende of een vreemde? Ook dat kan uitmaken of de ander ineens te veel kan aanvoelen enz.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
zondag 30 december 2007 om 22:24
We zijn weer terug.... heerlijke ervaring voor alle 3! We hadden via foto en telefoon al kennisgemaakt. Afgesproken in de hotelbar, zij ging naar binnen waar hij al wachtte. Nader kennisgemaakt en de klik was er aan beide kanten. De hotelkamer was snel geregeld en toen kwam er een sms bij mij binnen met kamernummer en een ok!.
Op de hotelkamer hebben wij mannen haar een tweetal uren heerlijk verwend.Het geheel voelde heel goed en is absoluut voor herhaling vatbaar. Ook nu weer thuis heerst er nog steeds een zinderende spanning.
De voorsprong die wij hebben is dat er geen jaloezie heerst (ervaring vanuit swingdates) mits het gevoel goed is. Wij vinden het heerlijk om elkaar te zien (en horen) genieten.
Op de hotelkamer hebben wij mannen haar een tweetal uren heerlijk verwend.Het geheel voelde heel goed en is absoluut voor herhaling vatbaar. Ook nu weer thuis heerst er nog steeds een zinderende spanning.
De voorsprong die wij hebben is dat er geen jaloezie heerst (ervaring vanuit swingdates) mits het gevoel goed is. Wij vinden het heerlijk om elkaar te zien (en horen) genieten.
maandag 31 december 2007 om 11:37