Feestlocatie voor verlovingsfeest omg. Amsterdam gezocht.

02-03-2011 16:55 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn partner en ik willen graag een feest geven (omgeving Amsterdam) om onze verloving te vieren. We willen dit in een zaal gaan vieren en verwachten tussen 70 tot 100 gasten. Het moet een zaal zijn waar mogelijkheid bestaat om in de vorm van een buffet te eten. Of buffet laten bezorgen door een catering.

Er moet een dansvloer aanwezig zijn en de mogelijkheden voor een dj zijn.

Het is dus belangrijk dat er zowel zitplaatsen zijn als een dansvloer.

We vinden het leukste als het een oosterse, Arabische, duizend en een nacht sfeer heeft, maar andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Graag hoor ik of jullie iets weten.



Alvast bedankt!
Met zo'n feest kan je beter meteen trouwen!
www.hetrijkvandekeizer.nl heel erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Leuke site! juul, ik ga me zeker meer in verdiepen.

tja..trouwen ben ik nog niet aan toe:) willen eerst een huis kopen, inrichten. Net een nieuwe zaak gestart etc. etc. bruiloft regelen gaat niet lukken helaas.

Als jullie kleinere zalen voor bv 60 man weten hoor ik het ook graag.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren laatst op het KNSM eiland, in de Kompaszaal. Ik vond dit een hele leuke aparte locatie.



Kompaszaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 02 maart 2011 @ 17:30:

Wij waren laatst op het KNSM eiland, in de Kompaszaal. Ik vond dit een hele leuke aparte locatie.



KompaszaalHeb ze gemaild. tnx
Ik weet niet wanneer het plaats gaat vinden maar misschien is strandpaviljoen Woodstock in Bloemendaal een idee?
Of Strand West?
Alle reacties Link kopieren
quote:Virginia_38 schreef op 02 maart 2011 @ 18:04:

Ik weet niet wanneer het plaats gaat vinden maar misschien is strandpaviljoen Woodstock in Bloemendaal een idee?Woodstock vind ik erg leuk, alleen als het regent is het minder.
*poef*
Ook leuk en net even wat anders: een boot.
Alle reacties Link kopieren
Het portiershuisje bij het Olympisch Stadion: http://www.hetportiershuisje.nl/



Het Olypisch Stadion zelf: http://www.regardz.nl/loc ... ch-stadion-amsterdam.aspx



En anders: http://www.locaties.nl/zo ... zoekOpnieuw=1&provincie=8
Alle reacties Link kopieren
Syriana? (van de week weer heerlijk gegeten!!!!)



Gratis parkeren, dicht bij de snelweg.



Op vrijdag en zaterdag hebben ze in het restaurant altijd live muziek (one man show) en een buikdanseres.

Ze hebben meerdere ruimtes, zelfs een rookruimte binnen zodat rokende gasten niet buiten in de kou hoeven te gaan staan. Volgens mij mag je helemaal bovenin zelfs binnen roken, maar dat weet ik niet zeker.



Ik noem het altijd mijn tweede huiskamer (omdat wij er zo vlak bij wonen, er vaak gaan eten en het me altijd weer even aan m'n schoonfamilie doet denken).
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeltje schreef op 03 maart 2011 @ 16:32:

Syriana? (van de week weer heerlijk gegeten!!!!)



Gratis parkeren, dicht bij de snelweg.



Op vrijdag en zaterdag hebben ze in het restaurant altijd live muziek (one man show) en een buikdanseres.

Ze hebben meerdere ruimtes, zelfs een rookruimte binnen zodat rokende gasten niet buiten in de kou hoeven te gaan staan. Volgens mij mag je helemaal bovenin zelfs binnen roken, maar dat weet ik niet zeker.



Ik noem het altijd mijn tweede huiskamer (omdat wij er zo vlak bij wonen, er vaak gaan eten en het me altijd weer even aan m'n schoonfamilie doet denken).Syriana ken ik. Ben laatst naar een privefeest geweest boven, was erg leuk en gezellig ingericht. Ik vond het eten (buffet) eerlijk gezegd wat tegen vallen, dit is dan ook het enige reden dat ik verder ben gaan zoeken. Maar als ik niets beters vind dan houden we het toch bij Syriana. Ken jij meer zalen met zo'n sfeer?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je nog Nomads in het centrum van Amsterdam (geen ervaring mee).

En Bazar, Cedars, Artist en Beyrouth zijn (voor zover ik weet)alleen een restaurant.



Ben wel benieuwd wat je tegen vond vallen aan het buffet van Syriana (geen ervaring mee, ben nog nooit met meer dan 4 personen geweest).
Alle reacties Link kopieren
Cedars, Artist en Beyrouth ken ik niet, ga het ff googlen zo.

Buffet van Syriana viel tegen oa omdat het vlees (lamskebab en kip) en vegetarische gerechten (Flafel en een soort bal?) best droog waren. Rijst was ook niet wat ik gewend ben van de oosterse keuken. Er was wel veel keus maar kwalitatief viel het dus tegen. Jammer, want ik vind het echt een heel gezellig zaaltje.

Bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
mhm.... Misschien omdat het op een buffet langer aan de lucht blootgesteld staat en daardoor snel indroogt. Heb dat probleem in het restaurant namelijk nog nooit gehad. Jammer... dat doet inderdaad wel af aan de totale beleving.



En ik ben echt heel erg kritisch als het op Libanees eten aan komt. Zo vond ik het eten bij Artist niet bijzonder. De tabouleh (salade) zoals we die daar kregen voorgeschoteld kan ik thuis veel lekkerder maken.

Ik ben qua Libanees eten erg verwend omdat mijn schoonfamilie Libanees is (en daar ook nog allemaal woont). Dus na veel huisgekookte maaltijden en restaurantmaaltijden daar genuttigd te hebben proef ik wel wat "goed/authentiek" is en wat "minder" is of "in verkeerde verhoudingen".
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeltje schreef op 03 maart 2011 @ 16:32:

Syriana? (van de week weer heerlijk gegeten!!!!)



Gratis parkeren, dicht bij de snelweg.



Op vrijdag en zaterdag hebben ze in het restaurant altijd live muziek (one man show) en een buikdanseres.

Ze hebben meerdere ruimtes, zelfs een rookruimte binnen zodat rokende gasten niet buiten in de kou hoeven te gaan staan. Volgens mij mag je helemaal bovenin zelfs binnen roken, maar dat weet ik niet zeker.



Ik noem het altijd mijn tweede huiskamer (omdat wij er zo vlak bij wonen, er vaak gaan eten en het me altijd weer even aan m'n schoonfamilie doet denken).Goh, misschien toch eens langs gaan. Ik woon er ook in de buurt, maar vindt er altijd zo sfeerloos uitzien (de buitenkant dan) ben er daarom ook nog niet binnen geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh, is echt de moeite waard!!!! (maar reken wel op zeker 75¤ voor 2 personen).

Van binnen, vooral de serre, is erg gezellig.

En helemaal van de zomer als de schuifdeuren open staan en je op het terras kan zitten (boven aan de serre, niet die gelijk aan het water).



Beneden aan het water zijn ze bezig met een soort lunchroom (ook erg leuk aangekleed van binnen) waar ze wat fusion-cooking achtigs aan willen gaan bieden (combinatie oosters en sushi dacht ik). Maar dat is een meerjarenproject volgens mij, want iedere keer dat we een rondleiding kregen zeiden ze met een maand open te gaan. En dat was al vanaf voorjaar 2010.



Maar goed, ik ben best snel tevreden omdat het mij even aan Libanon doet denken.



Cedars (ligt aan dezelfde weg, maar dan net binnen de ring) is ook de moeite waard, maar daar hebben ze alleen een set-menu. Ligt ook mooi aan het water, leuke aankleding. Met mooi weer kun je daar ook buiten op het terras eten. Iets andere insteek dan bij Syriana, maar minstens even goed. (Behalve dat wij iedere keer pech hadden dat ze geen Libanese rode wijn hadden/geen Almaza/geen vers vlees tijdens de lunch).

Bij Syriana hebben ze gelukkig al-tijd Almaza, daar gaan we meestal voor (ben nu zwanger, dus mag helaas geen alcohol, maar vind het erg lekker verfrissend bier).



Misschien dus even wachten tot het mooier weer wordt! (En op vrijdag/zaterdag is reserveren wel handig, kun je aangeven dat je in de serre wil zitten).
Alle reacties Link kopieren
Biebeltje, Cedars is dus ook een aanrader voor zo'n feest? Ik had ze net gebeld en het was allemaal mogelijk. Ben er nog nooit geweest... Is het qua aankleding ook gezellig? Ik vind het vooral leuk dat het langs het water ligt.
Alle reacties Link kopieren
Cedars is eigenlijk 1 grote ruimte (beneden) maar volgens mij hebben ze boven ook nog wat (geen idee). Heel moderne architectuur, maar wel leuk oosters aangekleed.



Is het geen idee om er eens te gaan kijken? Ligt net naast de A10 West, tussen metrohalte Heemstedestraat en Hoofddorpplein.
Alle reacties Link kopieren
Biebeltje,

Net bij Cedars gaan kijken...zag er goed uit. We krijgen via de mail een offerte. Ben benieuwd. Ik laat je weten wat het gaat worden
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ben benieuwd.

Zolang jullie maar een geweldig feest gaan beleven, want dat is uiteraard het belangrijkste.
Alle reacties Link kopieren
LIZBOA!!!!!!!!!!!!!!!!!! VEEEEL Leuker & Romantischer dan Cedars! Ook prima bereikbaar want niet niet in hart van centrum. Zondags ff langsgaan om sfeer te proeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeltje schreef op 04 maart 2011 @ 09:55:

Volgens mij heb je nog Nomads in het centrum van Amsterdam (geen ervaring mee).

Ik vind Nomads te donker, meer voor een vriendengroep leuk maar ik zou mn familie er niet gezellig mee naartoe nemen. Plus ik heb er best een paar muizen zien lopen, dan hoef ik er al niet meer te eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven