Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
Ik ga even een heel algemeen waardeoordeel uitspreken over degenen die maar van geen stoppen weten ; stelletje masochisten ! :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja, wie kaatst kan de bal verwachten Inad. Ik ben aso genoemd, dom, weet ik wat nog meer. Dan kun je dit soort dingen terug verwachten.

Daarbij geef ik geen oordeel over de héle persoon als ik iets zeg Inad, dat is weer jouw interpretatie. Als ik boos ben op iemand of ik ben het oneens met iemand of wat dan ook en ik zeg iets over diegene, dan bedoel ik niet dat ik die héle persoon vervelend vind. Misschien jij wel, maar dat interpreteren we dan weer anders.

Voor de rest......laaD ik het hierbij.( sorry Inad ;-) ).

We komen hier écht niet uit, kunnen nog wel dagen en dagen doorgaan.
shining schreef op 01 januari 2008 @ 02:24:

[...]

FV, ik heb het al vaker opgemerkt, maar je bent een dramaqueen. En maar zielig doen en zielig doen. Intussen wel iemand uitscheden, maar wel zéér geschokt zijn en gaan huilendoor uitspraken van Minny die niet eens zo bedoeld zijn.
He-le-maal mee eens. Erg onkies hoe er over jou gesproken werd, Shining. En nee schat, ik erger me niet aan je avator hoor het was een voorbeeldje. *smak*
blijfgewoonbianca schreef op 01 januari 2008 @ 15:54:

Ik ga even een heel algemeen waardeoordeel uitspreken over degenen die maar van geen stoppen weten ; stelletje masochisten ! :)

;-)

Dat houd me scherp, als 'dibater' ;-) (Sorry Tang ;-) )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
shining schreef op 01 januari 2008 @ 15:54:

Voor de rest......laaD ik het hierbij.( sorry Inad ;-) ).

We komen hier écht niet uit, kunnen nog wel dagen en dagen doorgaan.

:rofl: :-$ :-$ :-$ ;-)

Tis nog he vroeg, in t jaar, moet je maar denken. En ik net Nijntje nog op EAUSM geflikkerd ;-) :rofl:
Tangerine, had ik best willen doen als ik echt serieus van mening was dat ik dat zou moeten doen. Echter, het lijkt mij hier meer gaan om tegen wíe ik het heb gezegd ipv wát ik heb gezegd. Dat vind ik persoonlijk geen goed argument. Men is er over het algemeen over eens dat een der tegenstanders geen excuses aan mij hoeft aan te bieden wegens het niet op de hoogte zijn van mijn moeder. Ik was niet op de hoogte van Mimsey's echtgenoot. Ergo, men is door eigen argument helaas vastgelopen.

Bovendien blijf ik er bij dat ik het geen stijl vind om iemands tekst te verbouwen. Daar is het allemaal om begonen namelijk.
Tangerine gaat door voor de Nobelprijs voor de vrede :) :cheer2:

Doe mij ook eens dat soort champagne ;-)
Nijntje schreef op 01 januari 2008 @ 15:56:

[...]

He-le-maal mee eens. Erg onkies hoe er over jou gesproken werd, Shining. En nee schat, ik erger me niet aan je avator hoor het was een voorbeeldje. *smak*

Ah Nijntjuh, ik dacht al dat je mijn avater stom vohohoooond, snik snik :-|

Nijntje, smak terug :smooch:
Inad schreef op 01 januari 2008 @ 16:00:

[...]

:rofl: :-$ :-$ :-$ ;-)

Tis nog he vroeg, in t jaar, moet je maar denken. En ik net Nijntje nog op EAUSM geflikkerd ;-) :rofl:
Ga nog maar eens kijken bij EAUSM :)
Minny, doe mij eens een linkje naar de bewuste post? Ik ben werkelijk te lui om 70 pagina's terug te gaan spitten, ik vond het al teveel op 'werk' lijken om vanaf pagina 50 alles weer te volgen. en toen was de bewuste post ook al 20 pagina's terug of zo...

Ik snap jouw sig trouwens wel en niet. (Ik weet het, totaal offtopic maar who cares, weer eens wat anders)

Ok, je kunt niet van iedereen om je heen verwachten dat zíj hun leven leven gericht op jóuw persoonlijk comfort. Maar leven is toch een werkwoord? Jíj lééft, dus jíj 'ontwerpt' jouw leven. En sorry, maar ik doe toch mijn best dat enigszins comfortabel te doen zijn ;-)
**geeft Inad een fles witte cava, tezamen met toastjes met heerlijke olijventapenade en een flesje rosé: goed mengen, goed mengen, en de vrede daalt over je heen.

En dat rijmt nog bíjna ook.
Inad schreef op 01 januari 2008 @ 15:41:

[...]

Ik heb niemand anders de gehele persoonlijkheid van iemand af zien branden.
Niet?! Laat maar zitten ook, met iemand die blijkbaar zo selectief leest valt geen discussie te voeren. Gesproken door degene die blijkbaar niet alleen een zeer nare benaming is, maar ook nog eens ijskoud en harteloos en dom en en en....over afbranden gesproken! @-( O.o
Ach, het begon zo simpel, er werd een tekst van mij verbouwd naar eigen voordeel van iemand, ik gaf aan daar niet van gedient te zijn....en toen kwamen allerlei mensen zich er mee bemoeien waardoor het compleet uit de hand liep.

Maar om een lang verhaal dus kort te maken, te laat ik weet het, los van al dat gekrijs daarna van alle kanten...ik vind nog steeds dat het geen stijl is. En dát ga ik niet terugnemen, voor nog geen 100 ordinair scheldende verdraaiers. Jammer voor ze, leer er mee leven. Of ga iemand anders zoeken die je wel kan intimideren.
Dank je Tangerine, het heeft geloof ik meteen effect, want ik zie een posting die ik gewoon heerlijk laat zijn voor wat hij is al denk ik pot verwijt ketel tralalala.

*slaat gauw Tangerine's hele fles Cava achterover, propt toostjes naar binnen en giet rose er achteraan* ;-)
Discussies op dit forum blijven wel vaken hangen bij het feit dat iemand met een pistool op zn hoofd gedwongen wordt om zn excuus aan te bieden. Dat er vervolgens met een kanon op een mug geschoten wordt, wordt meestal over het hoofd gezien.

Ik denk dat als Minny nu al 5 x heeft uitgelegd waarom ze denkt dat niet te hoeven doen, dat dat nu wel zo n beetje duidelijk is. Zijn er nog steeds mensen die hier niet mee kunnen leven, forumsgezien? Je mag daar best verontwaardigd om zijn; ergens overheen stappen is kennelijk ook een vak. :-)
* oja, en springt op en neer om alles goed te mengen*

:peace:
Mijn motto is trouwens heel goed van toepassing hier: Je kunt wel willen dat iedereen doet wat jij wilt, maar helaas! Zo kun je het ook opvatten. En de een kan daar mee leven, de ander gaat ordinair schelden.

Niet dat ik het niet enig vind dat volgens FV's eigen zeggen ik het koosnaampje toebedeeld krijg die ze zelfs voor haar beste vriendin gebruikt. Nooit geweten dat ze zo aan mij gehecht was! Schattig.
minny schreef op 01 januari 2008 @ 16:05:

[...]

Niet?! Laat maar zitten ook, met iemand die blijkbaar zo selectief leest valt geen discussie te voeren. Gesproken door degene die blijkbaar niet alleen een zeer nare benaming is, maar ook nog eens ijskoud en harteloos en dom en en en....over afbranden gesproken! @-( O.o

Als er iemand afgebrand is en onterecht behandeld is dan ben jij dat wel Minny. Zonder te willen stoken wil ik zeggen dat ik het goed vind dat je bij je standpunt blijft.

Nog even een andere, algemene opmerking: Ik zou Minny bijvallen en het opnemen voor haar omdat ze de underdog is? Ik reageerde eerder in deze discussie dan Minny zelf, dus dat argument gaat natuurlijk niet op. Daarnaast ben ik het gewoon met Minny eens, dat anderen dan denken dat ik het voor haar opneem of wat.....tja, is ook weer hun interpretatie.

Tot slot werd er nog geconcludeerd dat Minny en ik vriendinnetjes waren....nou nee. Ik spreek Minny niet zo vaak en we zijn geen vriendinnetjes. Dat je zo'n conclusie trekt zegt meer over degene die m maakt dan over mij. '

Zo, das mijn conclusie na 9283478923 posts.
Wat grappig dat er anno 2008 nog altijd mensen zijn die denken dood neer te vallen als ze "sorry / oké , je hebt wel een micro-beetje een punt / ik had het anders moeten zeggen / ik had gewoon zin in een rel / ik moest ontzettend poepen maar het ging niet en daardoor deed ik een beetje lelijk "zeggen .....
Ben blij dat het nu al werkt Inad. Heerlijk toch, genieten van een lekker flesje en wat hapjes! Het leven kan zo mooi zijn.

En nu ga ik echt richting die douche, ik vind mezelf nu wel écht heel erg stinken. Pfff wat ben ik lui. Was pas in de middag wakker. Even tussen 2 haakjes, maar, ik kijk wel uit naar dat rookverbod. Het is zoveel beter voor je kleding en haar na zo'n avondje stappen he, een rookverbod. Ik was gister op een feestje waar een déél niet gerookt werd, en ook al stink ik, ik stink minder erg dan normaal. Maar om in de rookvrije zaal te komen moest je dan wel weer door het rookhok, niet zo'n slimme planning ;-) Maar het begin is er.
BGB, moet je dan je standpunt aanpassen om de massa tevreden te stellen? Daarbij komt dat ik Minny wel heb zien schrijven dat "het wellicht beter was geweest als... zussemezo.." dus ze snapt kennelijk het concept van de excuses wel.

Ik denk dat ik al 10 paginas geleden gezwicht zou zijn om van het gezeur af te zijn. Niet omdat ik zou vinden dat die schreeuwers gelijk hadden.
Hoe lang werkt het eigenlijk, Tangerine? Heb nu alles binnen (burp). Moet ik vast nieuwe flessen in gaan slaan of kom ik hier wel de dag en avond mee door? Helpt het ook als mensen doorzuigen terwijl de discussie al helemaal doodgebloed is en zich zelf maar blijven beklagen en dan nog bijval krijgen dat zij toch wel het allerzieligste is, wat ook zo is, gezien trieste levensvisie en dito levensstijl, gededuceerd uit enkel en alleen dit topic?

*Pakt kind in, plant kind op fiets, fietst naar dichtstbijzijnde avondwinkel, shit alleen hallal spullen, fietst door, rent kroeg in, smeekt om fles rose en cava, fietst terug, smeert toostjes, slaat achterover, springt op en neer. Pfieeeowww ;-) *
Nijn , nee je hoeft je standpunt niet aan te passen , helemaal niet , maar er zijn er zo tien ( ik schat maar even wat ) hier die bést zouden kunnen zeggen dat ze iets beter ánders hadden kunnen opschrijven .
Ik wil dat drankje ook wel. Maar eigenlijk is dit een posting om te kijken of mijn motto nou ein-de-lijk weg is.....
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk weg! Thank god for small favours.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven