Zoete Popcorn - de lekkerste?

01-03-2011 11:20 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is vrijdag jarig en gaat aan de klas popcorn uitdelen.

Zoet moet het zijn.

Maar, zegt hij, je moet wel lekkere popcorn kopen want soms is het geen lekkere.??? Er trakteren weleens vaker kinderen op popcorn en daar blijkt dus verschil in te zitten.

Ik eet het niet en ik koop het nooit.

Wie weet waar ik de lekkerste popcorn kan kopen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:39:

[...]





OK, AH (wel in de buurt, nou ja 10 km verderop) ga ik naartoe, dus ga ik naar kijken.



Heeft het topic toch nog nut gehad

Zorg je wel voor een back up plan? Want misschien vindt jouw zoontje ze wel ontzettend vies en dan heb je een stampend kind in huis wat roept dat jij stom bent en niet de goede popcorn hebt meegenomen Ik zou voor de Nibbits met dropveter gaan!
Alle reacties Link kopieren
Zoon vragen is geen optie? Desnoods met behulp van de afbeeldingen?...
quote:Simooon schreef op 01 maart 2011 @ 13:43:



Zorg je wel voor een back up plan? Want misschien vindt jouw zoontje ze wel ontzettend vies en dan heb je een stampend kind in huis wat roept dat jij stom bent en niet de goede popcorn hebt meegenomen Ik zou voor de Nibbits met dropveter gaan!



Hell yeah!!



Alle reacties Link kopieren
Dit is ook leuk met negerzoen en smarties en een eetbaar ijsbakje;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die partytime heeft POPCORN!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2011 @ 13:59:

Dit is ook leuk met negerzoen en smarties;

[afbeelding]



Leuk!!!!

Deze ga ik onthouden.

Komt vast nog wel een keertje van pas
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2011 @ 13:43:

[...]





Je kan AH ook laten bezorgen.Niet overal hoor. Ik heb een AH op loopafstand maar bezorgen ho maar. Terwijl me dat zo makkelijk lijkt in de kraamtijd!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 01 maart 2011 @ 14:03:

[...]





Leuk!!!!

Deze ga ik onthouden.

Komt vast nog wel een keertje van pasJa die eetbare ijsbakjes zijn leuk te vullen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:himalaya schreef op 01 maart 2011 @ 13:19:

[...]





Haske lekkâh! Ook met jam trouwens. Niet te veel overigens. Jaaaaa, net als de cheezer van vroeger. Een pita met kaas en jam in het tosti-ijzer. Jummie.
Alle reacties Link kopieren
deze misschien?? keus genoeg
Alle reacties Link kopieren






Millies popcorn van de AH, ben geen fan van zoete popcorn, maar deze eet ik graag. Lekker knapperig. 55 cent voor 175 gram
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Botervliegje schreef op 01 maart 2011 @ 14:55:

[...]



Jaaaaa, net als de cheezer van vroeger. Een pita met kaas en jam in het tosti-ijzer. Jummie.



Een mede-vieze-vreter!!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2011 @ 13:59:

Dit is ook leuk met negerzoen en smarties en een eetbaar ijsbakje;

[afbeelding]

dan moet je dus wel mini zoenen nemen, ik had de gewone en die paste op de avond voor zijn verjaardag NIET in het ijsbakje. Dat is pas stress!

Hebben toen alle bodems erafgehaald en toen paste het wel.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh.. vandaag is het D-Day voor TO. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Varia schreef op 03 maart 2011 @ 08:06:

[...]



dan moet je dus wel mini zoenen nemen, ik had de gewone en die paste op de avond voor zijn verjaardag NIET in het ijsbakje. Dat is pas stress!

Hebben toen alle bodems erafgehaald en toen paste het wel.Goeie tip, juist die bodem is zo lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wij hebben ook wel eens op popcorn getrakteerd maar heb me nooit afgevraagd of het wel het goede merk is. Overdreven vind ik dat, denk je nu echt dat kinderen in de klas daar op letten, of het wel de goede popcorn is. En als je zoon het niet lekker vindt dan heeft hij pech, misschien iets minder kieskeurig zijn.
quote:hgjb schreef op 03 maart 2011 @ 08:32:

Wij hebben ook wel eens op popcorn getrakteerd maar heb me nooit afgevraagd of het wel het goede merk is. Overdreven vind ik dat, denk je nu echt dat kinderen in de klas daar op letten, of het wel de goede popcorn is. En als je zoon het niet lekker vindt dan heeft hij pech, misschien iets minder kieskeurig zijn.Wij hadden op de lagere school ook liever dat er op Smiths chips werd getrakteerd dan op Croky, dus voorkeuren voor merken/smaken zijn al jong aanwezig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb wrote on 03 March 2011 @ 08:32:

Wij hebben ook wel eens op popcorn getrakteerd maar heb me nooit afgevraagd of het wel het goede merk is. Overdreven vind ik dat, denk je nu echt dat kinderen in de klas daar op letten, of het wel de goede popcorn is. En als je zoon het niet lekker vindt dan heeft hij pech, misschien iets minder kieskeurig zijn.Wat aardig. Wat is er mis met een beetje verwennerij op je verjaardag? Jij gunt jezelf ook nooit iets? En hoe kom je erbij dat kinderen geen smaak zouden hebben, TO bewijst toch al het tegendeel met haar vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven