Tekst verhuiskaart/uitnodiging open huis

donderdag 3 maart 2011 om 21:46
Ik ben wat taal betreft niet erg sterk en breek nu al de hele avond mijn hoofd over een tekst voor onze verhuiskaart/openhuis uitnodiging.
Dus wie denkt er mee?
Ik wil graag ons nieuwe adres er op hebben (duh)
En verder de datum van ons open huis, vanaf wanneer het is, dat iedereen zelf maar kan kijken hoe laat hij wil komen (en gaan), overnachten is evt. mogelijk (familie en vrienden wonen verder weg) en dat ze kunnen blijven eten en dat ze even moeten laten weten of ze komen (en blijven eten of niet).
Wie helpt me?
Dus wie denkt er mee?
Ik wil graag ons nieuwe adres er op hebben (duh)
En verder de datum van ons open huis, vanaf wanneer het is, dat iedereen zelf maar kan kijken hoe laat hij wil komen (en gaan), overnachten is evt. mogelijk (familie en vrienden wonen verder weg) en dat ze kunnen blijven eten en dat ze even moeten laten weten of ze komen (en blijven eten of niet).
Wie helpt me?
donderdag 3 maart 2011 om 22:03
Wij zijn verhuisd!
Ons nieuwe adres is:
---
---
---
Bij deze ben je meteen uitgenodigd voor de housewarming op ---. Je bent de hele dag welkom. Blijven eten en blijven slapen mag. Laat je even weten of je komt? (telefoonnummer).
Groetjes ....
En als ze dan toch moeten laten weten of ze komen, kun je verdere uitleg toch telefonisch geven?
Ons nieuwe adres is:
---
---
---
Bij deze ben je meteen uitgenodigd voor de housewarming op ---. Je bent de hele dag welkom. Blijven eten en blijven slapen mag. Laat je even weten of je komt? (telefoonnummer).
Groetjes ....
En als ze dan toch moeten laten weten of ze komen, kun je verdere uitleg toch telefonisch geven?
donderdag 3 maart 2011 om 22:09
Als je eenmaal weet wat het is om thuis te komen,
Als je eenmaal hebt gevoeld hoe warm dit huis kan zijn,
Zal het je niet verbazen dat we ons nieuwe thuis meteen herkende.
Komen jullie dat met ons vieren? Want in een echt huis wil je met familie en vrienden zijn.
Met trots presenteren wij ons nieuwe thuis:
(foto huis en foto van vrolijke gezichten)
Komen jullie langs om het te vieren? We maken het huis warm op:........
Natuurlijk mogen jullie blijven slapen en komen eten.
Laten jullie even weten of je komt?
Als je eenmaal hebt gevoeld hoe warm dit huis kan zijn,
Zal het je niet verbazen dat we ons nieuwe thuis meteen herkende.
Komen jullie dat met ons vieren? Want in een echt huis wil je met familie en vrienden zijn.
Met trots presenteren wij ons nieuwe thuis:
(foto huis en foto van vrolijke gezichten)
Komen jullie langs om het te vieren? We maken het huis warm op:........
Natuurlijk mogen jullie blijven slapen en komen eten.
Laten jullie even weten of je komt?