Can. eilanden of Italië?

04-03-2011 18:30 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden de Griekse Eilanden ook nog een optie zijn? In dat geval zou ik zeker Corfu kunnen aanraden.

Voor zowel Italië als de Canarische Eilanden kun je even op deze site kijken. (en mochten de Griekse Eilanden ook nog een optie zijn, dan zit je op deze site ook helemaal goed!)
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren
Van de Can. eilanden vond ik Lanzarote het mooist, man is 2x op Tenerife geweest en vond dat ook heel mooi. Gran Canaria vind ik een echte afrader (vies, en een gay-hotspot)



Italië is niet mijn ding, dan zou ik ook nog liever naar 1 van de Griekse eilanden gaan.
Italië heeft prachtige stranden, hoor! Ligt er een beetje aan waar je van houdt (rotsen, zand oid) waar het best geschikt voor je zou zijn. Kijk bijv. eens naar Sicilië, Sardinië of Calabrië!
Alle reacties Link kopieren
Gran Canaria Playa del Ingles is niks meer aan iedereen zit daar in een all inclusive hotels en daarbuiten is het een dooie uitgeleefde boel. In restaurants zit geen hond meer en op terrasjes zit je ook vaak aleen , wij gaan er niet meer naar toe omdat de gezelligheid weg is. Vorige week stond er een stukje in De Telegraaf over de leegloop.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Italië gaan. Op de meeste plekken minder touristisch, mooier en veel lekkerder eten.



Sardinië is prachtig en Sicilië moet ook mooi zijn.



Als je echt gaat voor alleen maar all in en luxe en echt helemaal niets doen zou ik een kijken naar de wat minder touristische delen van Turkije.



Griekse eilanden, Malta en het rustige deel van Ibiza is misschien ook een optie.
Ik zou ook voor Italië gaan. Daar zijn zoveel mogelijkheden dat er vast iets is wat je leuk vind. Zoek alle andere Italië topics hier maar eens op voor inspiratie. (Rechts in dat schermpje met zoeken en google erbij intypen)
Alle reacties Link kopieren
Corfu en Malta: niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 04 maart 2011 @ 21:16:

Corfu en Malta: niet doen.wrom niet?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet?
Ja, waarom niet?
Ik denk dat ik het wel weet trouwens; vanwege de Engelsen Zamirah? Die hordes zijn er in mei-juni niet.



Als je echt strand wilt, is Malta niet echt een optie. Corfu ken ik alleen vanaf het water, we zijn een aantal keer gaan zeilen op de Ionische Zee. Dat was ge-wel-dig! Maar dat is een totaal andere vakantie (en in mei ook nog best fris ).
Alle reacties Link kopieren
Je kan trouwens op GC ook in San Augustin gaan zitten, een stuk rustiger/authentieker dan Playa del Ingles.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Italie gaan als ik jou was.

Have fun!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kroes schreef op 04 maart 2011 @ 21:56:

Ik zou naar Italie gaan als ik jou was.

Have fun!





Ik ook!



Corfu vind ik verziekt en Malts is gewoon geen ruk aan.
Alle reacties Link kopieren
Verziekt? In wat voor opzicht?
Als je voor een strandvakantie gaat zou ik zeker kiezen voor de Canarische eilanden.

Cran Canaria (Maspalomas) of Tenerife.

Vind de spanjaarden ook veel vriendelijker dan de Italianen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 04 maart 2011 @ 23:23:

Verziekt? In wat voor opzicht?Door het massatoerisme.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er 8 jaar geleden geweest en vonden het toen erg mooi en relaxt...
Als de griekse eilanden een optie is, dan moet je echt even op de site van ross holidays kijken, die hebben echt een geweldig aanbod. Mooie appartementen in de minder toeristische plekken van griekenland.



Sardinie moet ook mooi zijn, en de stranden ook mooi. Ik zou voor griekenland gaan. Als je perse naar italie of canarische eilanden wilt, zou ik voor italie gaan, mooi land.
Alle reacties Link kopieren
Ibiza? Heerlijk rustig nog in mei...
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op:



www.elizawashere.nl
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren
In Italië in de buurt van Capri is het ook fantastistich en in de buurt van Sorrento. Ontzettend leuke plaatsjes. Elba en Positano om met de boot naar toe te gaan. En heerlijk eten ook! Canarische eilanden paar keer geweest maar zo doorsnee en toeristisch. Ben dol op Italië en vind de italianen weer veel aardiger dan spanjaarden. Maar dat kan ook komen omdat ik italiaans spreek.



Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Voor Sardinie zou ik wel een zak geld meenemen, erg prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven