Bischierig

08-03-2011 12:40 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

Ik heb laatst tegen mijn vriend verteld dat ik altijd stiekem nieuwsgierig geweest ben naar vrouwen en dat ik wel eens gefantaseerd heb over seks met een vrouw. Ik heb hier nooit wat mee durven doen maar nu ben ik hier klaar voor. Hij vond het erg spannend om dit te horen! We zijn nu samen bezig om contact te zoeken met een vrouw die mijn nieuwsgierigheid weg wilt nemen. Nu hebben we dit gedaan op sex advertentie sites maar hier krijgen we hele vieze reacties op terug en ook reageren er veel mensen op die het puur om de seks gaat. Terwijl ik juist rustig aan wil doen en eerst rustig het contact op wil bouwen. Heeft iemand een idee waar ik in contact kan komen met jonge meiden die ook net aan de slag gaan met hun bi-seksuele kant. Ook vind ik het wel leuk om te weten wie nog meer zo'n gevoelens heeft en er wat mee wilt doen of mee heeft gedaan??

Ik kan niet wachten om de verhalen te lezen!

x Een bischierig meisje
Alle reacties Link kopieren
OP het risico af dat dit een kerel is die gaat zitten rukken.

Ik geloof dat bi-zijn mode is tegenwoordig.



Ik ben ook wel eens met een dame naar bed geweest, maar noem mezelf niet bi.

Bi zou ik pas zijn als ik ook daadwerkelijk zou kunnen samenleven met een vrouw, dus er een relatie mee zou kunnen hebben. Voor mij was het gewoon geiligheid.

Een solo vrouw vinden is nog niet zo makkelijk, omdat er weinig zijn en veeeeel zoekenden kunnen ze hoge eisen stellen...en terecht zou ik bijna zeggen.



Is het een idee om een stel te zoeken en dat de mannen enkel toekijken? Heb je direct 4 zielen gelukkig.
Bazinga!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben samen met mijn minnares op zoek naar een vrouw om onze eerst vvm trio te gaan beleven.

Dat valt nog niet mee hoor en hangt ook af van hoe selectief je bent en wat jij/jullie zoeken natuurlijk.

Ik zou niet weten wat voor advertentie site dan bij jou zou passen, het gaat immers vaak puur om seks. Er moet wel altijd die klik zijn natuurlijk en meeste mensen willen ook graag eerst kennismaken.

Denk vooral goed na over hoe je het zou willen beleven. Dan kan je ook wat gerichter zoeken.

Een verhaal kan ik je nog niet aan helpen, maar er is genoeg aan ervaringen te vinden. Bv. http://www.annaplaza.nl/b ... en-lesbische-vrouwen.html
Alle reacties Link kopieren
helaas kan ik je niet verder helpen cutecouple.



Ik heb het wel gedaan op de manier waarop vivalda zei: een stel gezocht en gevonden (met niet alleen maar kijkende mannen trouwens )
Alle reacties Link kopieren
ga dus niet naar sexsites maar naar lesbische/bi-websites en geef aan dat je eerst wilt kennismaken en rustig opbouwen etc. Dus niet een heel suggestieve ad plaatsen maar echt een beetje zoals je hierboven uitlegt. Realiseer je wel dat het heel waarschijnlijk is dat als je vriend per se wil meedoen of kijken, je vrijwel geen kans hebt om iemand te vinden die niet al te ervaren en/of te 'forward' is voor jullie om het zo maar te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er weinig lesbische dames zijn die op je voorstel willen ingaan. Niet veel mensen voelen er iets voor om een experimentje te zijn. Je zult dus goed moeten zoeken ben ik bang. Zeker singel bi vrouwen hebben het voor het uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook op zoek naar een vriendschap met een vrouw met meer, maar geen haar op mijn hoofd die er over denkt om mijn vriend hier bij te betrekken. Hij weet ervan en dat vind ik genoeg. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat hij kijkt of meedoet..

Ik weet niet hoe oud je bent maar boven de dertig wordt het lastig zoeken.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met lamaatje dat het boven de dertig moeilijk is om iemand te vinden. Maar dat komt niet omdat het boven de dertig moeilijker is dan daaronder, maar omdat Boarn helemaal gelijk heeft. Single bi-vrouwen hebben het voor het uitzoeken en zullen er vaak niet op uit zijn om een experimentje te zijn. Wij hebben het ooit gedaan met een ongeveer even oude dame als wij zelf zijn uit mijn vriendenkring. Op een advertentiesite voor sex-dating zal je hoofdzakelijk reacties van mannen krijgen. In een parenclub kan je sneller contact krijgen en dan zie je ook degene voor je.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor jullie reacties. Haha de twijfel of een topic nu echt door een vrouw is geplaatst heb ik ook vaker. Maar fijn dat jullie toch reageren ookal kan ik hier geen zekerheid voor geven.

Ik ben 21 jaar dus dat maakt het makkelijker volgens jullie? Ik wil mijn vriend er juist wel in betrekken zodat er geen geheimen ontstaan in het contact want ik wil niet dat deze nieuwsgierigheid voor problemen ofzo gaat zorgen.

Met de tip om te kijken naar sites speciaal voor biseksuele heb ik al wat kunnen doen. Hier heb je inderdaad heel ander soort oproepen staan dan op een sex dating site.
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien een idee om dit voor jezelf alleen uit te zoeken? Daarmee bedoel ik, als je vriend daar achter staat en jou de ruimte ervoor wilt geven, dat je zelf contact zoekt met een meid en het samen met haar kunt uitzoeken, zonder er direct een soort trio van te maken.



Als je alleen met een meisje bent, dan is het veel anders om je gevoel uit te zoeken dan wanneer je vriend erbij is!

En ben je nieuwsgierig hiernaar omdat je het geil vind, voornamelijk voor je vriend, of omdat je denkt dat je verliefd op vrouwen kunt worden?
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook een keer naar een parenclub kunnen gaan. Een aantal hebben wel eens een bi-avond of zelfs een LadiesOnly Night.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook niet over een trio alleen sluit ik het niet uit dat ik het fijn zou vinden als me vriend aanwezig is en dan heb ik het echt alleen over erbij zijn en dus niet over mee doen. Ik weet dat ik niet verliefd kan worden omdat ik dit al ben en ik ben van mening dat je niet op twee mensen tegelijk verliefd kunt zijn.

Ik ben er zelf over begonnen dus ik doe het niet voor mijn vriend. Ik zeg niet dat hij het een vies idee vind maar ik doe het dus niet voor hem. Ik vind het een spannend idee en het idee wind me ook op maar het gaat mij vooral om de ervaring en het ontdekken omdat ik denk dat het toch heel anders is om intiem te zijn met een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:cutecouple schreef op 08 maart 2011 @ 20:30:

Ik heb het ook niet over een trio alleen sluit ik het niet uit dat ik het fijn zou vinden als me vriend aanwezig is en dan heb ik het echt alleen over erbij zijn en dus niet over mee doen..En wat is daar leuk aan voor die andere vrouw, dat jouw vriend zou kijken? Dat dat voor jou fijn voelt, dat begrijp ik. Maar welk " voordeel " heeft zij daar bij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja sommige mensen hebben daar geen moeite mee volgens mij maar ik denk idd niet dat zij daar echt een voordeel uit haalt. Maar zij vind het misschien wel een spannend idee dat iemand mee kijkt. Daar kan ik me iig wel wat bij voorstellen :p
Alle reacties Link kopieren
quote:cutecouple schreef op 08 maart 2011 @ 22:32:

Ja sommige mensen hebben daar geen moeite mee volgens mij maar ik denk idd niet dat zij daar echt een voordeel uit haalt. Maar zij vind het misschien wel een spannend idee dat iemand mee kijkt. Daar kan ik me iig wel wat bij voorstellen :pHet lijkt mij niet spannend als iemand alleen meekijkt, helemaal niet wanneer ik een ''experiment'' voor iemand ben. En ik wens je wat dat betreft succes om een meisje te vinden die met deze eisen mee wilt doen, ik weet dat er niet veel vrijgezelle biseksuele/lesbische meiden zijn die hiervoor openstaan. Puur omdat ze genoeg keuze hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:cutecouple schreef op 08 maart 2011 @ 22:32:

Ja sommige mensen hebben daar geen moeite mee volgens mij maar ik denk idd niet dat zij daar echt een voordeel uit haalt. Maar zij vind het misschien wel een spannend idee dat iemand mee kijkt. Daar kan ik me iig wel wat bij voorstellen :p



Zou zij het niet een spannender idee vinden als de man van háár dromen/ smaak meekijkt? Nu moet ze dus jou te gek vinden en ook nog de hots voor jouw man hebben ( maar er niet aan mogen komen ) / het jouw man gunnen.

Je maakt het jezelf niet héél makkelijk op deze manier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit is helemaal het toppunt.

Was er pas een topic over de vriend van iemand die het graag met een man wilde doen, werd die helemaal afgebrand. En nu een beetje aanmoedigen en advies geven?



Hypocriete vivavrouwtjes.
Alle reacties Link kopieren
Het vinden van een andere vrouw is helemaal niet zo moeilijk hoor.

Als ze maar niet het idee heeft dat ze puur 'jullie experiment' is.

Je kunt naar homo/bi/hetero feestjes gaan. Of naar vrouwen-only feestjes, zoals bv. Flirtation. Je kunt je ook op 'gewone' datingsites inschrijven en daar aangeven dat je een andere vrouw zoekt. Je kunt naar het forum van bi-meiden.nl. Of bij het 'normale' stappen eens een andere vrouw aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
@ Miyagi75 Ik ben het met je eens dat het vinden van een andere vrouw niet het probleem is, maar wel als je op het feestje zegt: Kom je mee naar mijn huis, dan gaan we lekker vrijen en mijn vriend kijkt toe. En dat is nou net wat TO graag wil.



Gedeeltelijk eens met thesecret. Zij vindt het niet spannend als iemand alleen meekijkt, anderen wel. Ik heb ervaring met beide, zowel alleen kijken naar mijn partner als ze bezig is met een ander als met actief meedoen. Vind ik allebei leuk. Maar dat geldt dus niet voor iedereen.



Helemaal eens dat een single vrouw het voor het kiezen heeft en dus heeft zij het voor het zeggen. TO, ik ben wel benieuwd of het lukt. Veel succes iig
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalda schreef op 08 maart 2011 @ 12:55:

.



Ik ben ook wel eens met een dame naar bed geweest, maar noem mezelf niet bi.

Bi zou ik pas zijn als ik ook daadwerkelijk zou kunnen samenleven met een vrouw, dus er een relatie mee zou kunnen hebben. Voor mij was het gewoon geiligheid.

.





Hier ben ik het dus niet mee eens, want het zou beteken dat het ook moest opgaan voor hetero's en gay stellen.



Ben je minder hetero als je geen relatie met iemand kunt/wil aangaan? Is een homo of lesbo ineens hetero omdat die (vroeger gedwongen) maar in een hetero relatie stapte? Nee dan geeft je gevoel aan hoe je sexuele geaardheid is, je valt sexueel op een man, vrouw of op beide en aan de hand van wat je zelf bent maakt dat je hetero lesbisch, homo of bi. 2 vrienden of vriendinnen die samen in een huis wonen en een vrienschaprelatie hebben zijn toch niet ineens bi, homo of lesbisch? Het heet toch ook niet voor niets biSEKsueel?



Wel of geen relatie met iemand kunnen aangaan heeft daar niets mee te maken, een vrouw die besluit dat ze met geen man kan samenleven is daarom niet minder hetero,zelfde voor die man die zich niet wil binden en geen gezin wil. Heeft die dan geen hetero gevoelens meer?



En die mannen en vrouwen die toch die hetero relatie ingingen maar er achter kwamen dat ze eigenlijk gay zijn zijn dat niet minder omdat ze in die hetero relatie zitten.



Je geaardheid heeft dus alles te maken met je sexueel aangetrokken voelen tot een bepaald geslacht is mijn conclusie en voel je je sexueel aangetrokken tot iemand van je eigen geslacht en v/m dan ben je bi. fantaseer je over sex en komen daar ook combinaties met mannen en vrouwen in voor in voor dan ben je daar door geprikkelt en op zijn minst bi sgierig



Wat TO betreft wil ik haar ook nog wijzen of de ladiesnight in de fun4two die wordt eens in de paar maanden op donderdag gehouden, een avond alleen voor bi of lesbo vrouwen, er komen geen mannen op deze avond. gelegenheid tot dansen, eten, sauna en bubbelbad (natte ruimte) en bij echte klikt erotische ruimtes om verder te gaan, zelfs een orgie zolder waar je evt met meer vrouwen kunt vrijen of er kunt kijken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Doddie.
Alle reacties Link kopieren
ik snap de TO wel, Na een relatie van 12,5 jaar zijn we wel toe aan wat spannenders dan alleen met elkaar sex. Beiden hebben we niet veel andere sexrelaties gehad. Ik voel me alleen totaal niet aangetrokken tot andere mannen, de liefde voor mijn man zit me daar toch bij in de weg? Kan me wel voorstellen dat ik wat met een andere vrouw zou doen en ben daar ook best wel nieuwschierig naar.

Alleen wat mij betreft zou het ook een ander stel mogen zijn waarvan de man alleen maar toekijkt. Maar mijn man moet daar iig ook bij zijn. Zonder hem geen sex! Dat is iig hoe ik er nu over denk. Ben verder niet echt op zoek omdat ik het ook toch nog wel weer eng vindt. Hoe zoek je iemand die dat met je wil ervaren? Hoe kom je in contact? Klikt het wel? Waar doe je dat dan ... dat soort vragen.

Misschien dat wij toch eens naar een parenclub gaan of zo. Even proeven of dat wat voor ons is/zou zijn.

Wens je succes, ben wel benieuwd of je uiteindelijk iemand vind ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 08 maart 2011 @ 23:34:

Dit is helemaal het toppunt.

Was er pas een topic over de vriend van iemand die het graag met een man wilde doen, werd die helemaal afgebrand. En nu een beetje aanmoedigen en advies geven?



Hypocriete vivavrouwtjes.



Haha, gelukkig dat jij een man bent . Ik heb het topic over twee mannen niet gelezen, maar als het waar wat je zegt ben ik het helemaal met je eens.



odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik was zelf ooit zo'n meisje dat wel eens iets wilde proberen met andere vrouwen (was wel vrijgezel)

Heb wel via sites wat contacten gelegd maar het is niet tot een ontmoeting gekomen.



Mijn ervaring is dat veel dames hun vriend er bij willen betrekken (en eens met BGB: wat is daar dan voor de 'nieuwe dame' precies aan?) Of eerst willen ze t zonder vriend en puntje bij paaltje vindt vriend het toch niet prettig dus dan kan t alleen doorgaan met zijn drieën.

Het lijkt me heel moeilijk als je komt bij een vrouw die nog nooit eerder iets met een vrouw gedaan heeft op dat gebied, en dat de vriend daarbij aanwezig is die ze al jaren kent. Ik zou me snel het vijfde wiel voelen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Naiobi schreef op 14 maart 2011 @ 19:45:

Alleen wat mij betreft zou het ook een ander stel mogen zijn waarvan de man alleen maar toekijkt. Maar mijn man moet daar iig ook bij zijn. Zonder hem geen sex! Wens je succes, ben wel benieuwd of je uiteindelijk iemand vind ;)





Maar kijkt hij dan ook toe of wil je dat hij meesekst?



In laatste geval denk ik dat je geen stel zal vinden waarvan de man bereid is als enige te mogen toekijken hoe zijn vrouw met jou man sext,



Ik zou als vrouw ook bedanken als dat de voorwaarde zou zijn
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven