Wat is een Chino-broek?
dinsdag 8 maart 2011 om 12:12
De laatste tijd lees ik steeds dat de nieuwe trend in broekenland een Chino-broek is.
Ik vind ze er op zich wel leuk uitzien, maar wat is nou het verschil tussen een Chino-broek en een sportieve pantalon? Of is het gewoon een nieuwe naam voor een bestaand model?
Ik vind ze er op zich wel leuk uitzien, maar wat is nou het verschil tussen een Chino-broek en een sportieve pantalon? Of is het gewoon een nieuwe naam voor een bestaand model?
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 8 maart 2011 om 12:16
Chino cloth is a twill fabric, usually made primarily from cotton. Originally used in British and French military uniforms in the mid-19th century, today it is also used to make civilian clothing.
(wikipedia)
chino is dus de stof waarvan de broek gemaakt is.
net zoals de stofnaam denim die ook een eigen leven is gaan leiden.
(wikipedia)
chino is dus de stof waarvan de broek gemaakt is.
net zoals de stofnaam denim die ook een eigen leven is gaan leiden.
dinsdag 8 maart 2011 om 13:00
Dit is degene die ik heb(ik heb de lichtere groenere variant, maar die kon ik niet vinden), mijn vriend vond de plooien een beetje vreemd. maar mijn vriendinnen vonden het tof. Ik heb hem in 30/32 gekocht en ik vind niet dat ik er een dikke kont in krijg.
Ik draag altijd aparte rokjes en jurken, maar mijn broeken waren altijd zo standaard(behalve deze dan)
dinsdag 8 maart 2011 om 14:01
dinsdag 8 maart 2011 om 14:04
quote:pompedom schreef op 08 maart 2011 @ 13:00:
[afbeelding]
Dit is degene die ik heb(ik heb de lichtere groenere variant, maar die kon ik niet vinden), mijn vriend vond de plooien een beetje vreemd. maar mijn vriendinnen vonden het tof. Ik heb hem in 30/32 gekocht en ik vind niet dat ik er een dikke kont in krijg.
Ik draag altijd aparte rokjes en jurken, maar mijn broeken waren altijd zo standaard(behalve deze dan)Dit vind ik een mooie broek maar volgens mij is het een vrij laag model broek of niet? Waar heb je deze dan gekocht?
[afbeelding]
Ik draag altijd aparte rokjes en jurken, maar mijn broeken waren altijd zo standaard(behalve deze dan)Dit vind ik een mooie broek maar volgens mij is het een vrij laag model broek of niet? Waar heb je deze dan gekocht?
dinsdag 8 maart 2011 om 14:05
dinsdag 8 maart 2011 om 14:10