Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
Geen Tokkie, maar het is maar goed dat ik vandaag alleen werk



*Zet maar even een raampje open*
Alle reacties Link kopieren
Die van mij stinken meestal niet. Maar knetteren des te harder, dus ongemerkt wil nog steeds niet.
Bij mijn ex-man op het werk hadden ze een "schetenpot". Elke keer als iemand een scheet liet moesten ze 25 cent in de pot doen. Het meeste geld kwam van mijn ex. Niet dat ik daarom van hem gescheiden ben hoor
Alle reacties Link kopieren
Schrap de bruine bonen maar van het menu.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn zoon op school moeten ze scheten in de gang laten, mag niet in de klas(groep 7). Dus de gang staat regelmatig vol met ruftende 11-jarige jongens. Want meisjes laten natuurlijk geen scheten.
Alle reacties Link kopieren
@ TO, ik heb niet alles gelezen, maar het overkomt mij ook regelmatig. Ondanks dat het er allemaal bij hoort, vind ik het ook niet charmant. Ook niet als Vriend het doet. Prima als het moet, maar niet naast mij op de bank - ik heb geen zin om andermans stinkende darmgassen in te ademen. Dus ik vraag hem regelmatig of hij even iets verderop wil gaan staan. Dat doe ik zelf ook. Als het lukt, want zoals gezegd word ik ook regelmatig wakker (en wrs slaap ik er nog vaker doorheen ) van een scheet, al dan niet van mezelf.



Maar ik ben het met je eens dat het een kleine moeite is (voor iemand zonder darmaandoening) om het -in mijn ogen- een beetje charmant te houden samen. Ik vind het zelf nl. echt heel irritant, heb dan ook een hele goeie neus, dat helpt ook niet... Overigens is Vriend het daar niet mee eens, maar probeert het een beetje in te houden voor mij.
Alle reacties Link kopieren
met flink wat mosterd....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Oh en mijn man knettert niet omdat hij een of andere aandoening heeft hoor. Maar ze stinken behoorlijk. Wellicht is de combi van koffie, sigaretten en een frituursnack in de middag niet zo'n goeie.. :-)
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:54:

Bij mijn zoon op school moeten ze scheten in de gang laten, mag niet in de klas(groep 7). Dus de gang staat regelmatig vol met ruftende 11-jarige jongens. Want meisjes laten natuurlijk geen scheten.O dan stond ik de hele dag op de gang, hoefde ik ook niet te leren. Word er geen misbruik van gemaakt luna
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet dat ik weet. De juf houdt het wel scherp in de gaten, ze kent haar pappenheimers.
quote:Cateautje schreef op 09 maart 2011 @ 13:39:

[...]





Mijn hond kan overigens binnen 30 seconden een gebouw evacueren.
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:58:

Nee, niet dat ik weet. De juf houdt het wel scherp in de gaten, ze kent haar pappenheimers.Wel raar trouwens dat die kinderen op de gang moeten. Heb ik nog nooit van gehoord
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet. Ik ken het ook niet van mijn andere 3 kinderen op dezelfde school. Ik neem aan dat de juf regelmatig zat te vergassen in de klas, of dat (expres) scheten laten Heel Erg Hilarisch en om te lachen was. En dat ze daarom die regel heeft ingesteld.
Ach wat is een scheet. Ok, het is genant en ze kunnen stinken, maar als je ze niet onder controle hebt...



Ik zal nooit mijn eerste uitje met mijn ex vergeten. Ik liet een loeiharde, galmende scheet op het toilet en ik weet zeker dat hij dat toen gehoord heeft. (Hij zei er overigens niets over). Maanden later ontglipte hem ook eens een loeiharde terwijl hij op het toilet zat.



Dus meid,kom op. Het is menselijk en zal ik je eens een geheimpje vertellen? Zelfs de koningin laat scheten, vast en zeker ook in bed.
Alle reacties Link kopieren
Even off topic: Hanneke wat een geweldige profiel foto, moet er steeds weer om lachen! Thomas!!!



Terug naar het topic: Scheten laten terwijl je met iemand in bed ligt is ranzig.



Misschien minder gasserig eten? Beter kauwen, misschien eet je snel en heb je te veel lucht in je maag?



Mijn ex liet overigens ook een keer een keiharde loeier in zijn slaap. Het matras trilde er van. Ik was nog wakker en lag schuddend van het lachen naast hem. Hij sliep gewoon door!
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:54:

Bij mijn zoon op school moeten ze scheten in de gang laten, mag niet in de klas(groep 7). Dus de gang staat regelmatig vol met ruftende 11-jarige jongens. Want meisjes laten natuurlijk geen scheten.Wat een vreemde regel, ik had het echt vreselijk gênant gevonden om naar de gang te lopen om daar een scheet te laten. Kan me wel voorstellen dat je niet voluit mag knallen, maar voor de rest kun je kinderen zoiets toch niet opleggen?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ooit hebben ze de neutronenbom uitgevonden om steden leeg te krijgen, terwijl de gebouwen gewoon bleven staan. Was vast en zeker een heel ingewikkeld proces, maar de natuur leert dat er maar één echt wapen is waarmee je mensen snel weg kan krijgen en dat is stank, ondraaglijke stank. Stank is het ultieme wapen en er vallen geen slachtoffers bij, tenzij je het hebt over een onschuldige flauwte.

Ik zie het al voor me, hoe mensen massaal , gierend van de lach een stad ontvluchten, omdat het niet meer te harden is.

Stank is goed, het heeft een functie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voortellen dat als je een paar maanden samen bent, dat je je even geneert. Maar een ongelukje kan gebeuren. Als één van beiden dat anders ziet, moet je wel heel erg op je tenen gaan lopen.



Na een jarenlang samenzijn is het logisch dat je bekend bent met elkaars ongemakken bij bevalling of ziekte. Voor elkaar zorgen schept een band. Maar ik vind dat er ook té veel kan worden opgehangen aan het zogenaamde 'je moet wel jezelf kunnen zijn in een relatie'.



Scheten laten zonder moeite te nemen die op het toilet te laten, thuis standaard in slobberpak lopen, neus peuteren, je ontlasten met de deur open, scheren, teennagels knippen, daar hoeft mijn partner niet vanzelfsprekend getuige van te zijn, omdat ik zo nodig 'mezelf moet kunnen zijn binnen de relatie'.

Nagels knippen is het enige wat ik in zijn bijzijn ongegeneerd zou doen.



Een vorm van zorgen voor elkaar is ook zorgen dat je je best doet om er voor de ander aantrekkelijk uit te blijven zien en aantrekkelijk gedrag te vertonen. Dat zal in iedere relatie iets anders betekenen.



Als TO bovengenoemd rijtje niet in bijzijn van partner wil doen, omdat ze dat niet charmant en aantrekkelijk vindt, is daar óók veel voor te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 09:40:

Biol wat een onzin......nooit geen last van gehad.

Bij je collega,s en schoonouders ga je toch ook geen scheet laten....of in een vergadering...waarom dan wel bij je partner.

Echt ranzig....zullen jullie strings eruit zien.



Dat is mooi geen onzin... als je net bevallen bent zitten je darmen echt niet meer op zijn plek en dat kan er echt wel voor zorgen dat je meer winden moet laten dan normaal..



En nee bij mijn collega`s schoonouders of in een vergadering laat ik geen scheten.. en ook niet bewust bij mijn partner. Maar als het gebeurd als ik slaap dan is dat niet iets waar mijn partner meteen van over de emmer gaat.. dat gebeurd bij iedereen..niets menselijks is mij vreemd hoor...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Man en ik hadden net 2 weken verkering en ik moest enorm nodig een scheet laten. Maar ik hield hem op natuurlijk. Dat kan niet na 2 weken!! We kenden elkaar net.

5 Minuten later liet hij er eentje, per ongeluk. Keihard!

Hij keek echt heel benauwd, vol schaamte, sorrieeee!! Riep hij. Als antwoord liet ik dus een scheet en toen hebben we enorm hard gelachen. Vanaf dat moment durfden we scheten in elkaars bijzijn te laten.



Nu, 6 jaar later, 2 bevallingen verder, schaam ik me nergens meer voor, hoewel ik ze ook wel eens inhoud als het er echt veel zijn. Hahaha.



Het verhaal van bevalling nr 2 past trouwens wel op het taboetopic. Te erg voor woorden... En man stond er met zijn neus bovenop.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Ik laat dan geen scheten (ook niet na mijn bevalling), maar word wel eens wakker van mijn eigen snurk. Haha. Vind ik ook niet zo charmant. Maar dat stinkt dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ooit achter de bar gewerkt waar we tijdens de speech bij een of ander feest uiteraard stil moesten zijn en netjes in de houding achter de bar moesten blijven. Toen de baas achter ons langs liep liet hij ook een sluiper. Zo eentje die je echt niet hoort, maar wel opeens Heel Goed ruikt. Zo goor! En we konden geen kant op. En baas maar grinnikend weglopen.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 09-03-2011 14:38
Reden: tje vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar hou ik man ook mee wakker, snurken.

Ik lijk wel een vent wat dat betreft. Daar schaam ik me dan weer voor. Niet voor scheten... (Die laat ik trouwens ook niet in buurt van collega's)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 09 maart 2011 @ 13:54:

Bij mijn zoon op school moeten ze scheten in de gang laten, mag niet in de klas(groep 7). Dus de gang staat regelmatig vol met ruftende 11-jarige jongens. Want meisjes laten natuurlijk geen scheten.Ik kom niet meer bij van het lachen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik zou erom moeten lachen, vind scheten nou eenmaal grappig, kan er niks aan doen En soms moet ik zo lachen dat ik van het lachen lucht laat knallen en daar dan de slappe lach van krijg. Ik ben triest, ik weet het...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven