thuiswerk consulente
donderdag 3 februari 2011 om 13:27
Forever living? Die man verdient aan iedere inkoop die jij doet. Laat je niet gek maken en betalen voor de door hun gegeven trainingen, hij is zelf distibuteur (zoals jij zou worden)en soms maken zij trainingen waar ze geld voor vragen. Starterspakketten hoef je niet te kopen, je kunt als je iets verkocht hebt, dat dan bestellen. Minimum bestelwaarde 50 euro ex btw, verzendkosten 5 euro. Brochures, monsters ed moet je allemaal kopen.

donderdag 3 februari 2011 om 13:33
En vervolgens ga jij al je vrienden/kennissen/familie lastig vallen om die troep zooi spullen ajb te kopen, want jij moet je investering eruit hebben en wil ook nog wel wat winst maken. En hey, misschien kan je ook nog iemand opnemen die ook die troep zooi spullen wil gaan verkopen, verdien je daar ook weer aan.
Je populariteit bij je geliefden en bekenden zal tot ongekende hoogtes stijgen.
Begin ajb niet aan die ellende. Vriendin van mij heeft ook zoiets gedaan en zit nu met dozen vol van dit soort fantastische artikelen: " Ze verkopen zichzelf mevrouw!"
Je populariteit bij je geliefden en bekenden zal tot ongekende hoogtes stijgen.
Begin ajb niet aan die ellende. Vriendin van mij heeft ook zoiets gedaan en zit nu met dozen vol van dit soort fantastische artikelen: " Ze verkopen zichzelf mevrouw!"
Nope
donderdag 3 februari 2011 om 13:34
Google:
De combinatie van [merknaam] en Ervaringen
is ook erg prettig.
Let ook eens op, wat ze van je vragen. Geld inleggen, producten eerst in moeten kopen om daarna te verkopen. Je moet vast een starterspakket kopen. Linke soep!
Hoe kom je aan je klanten? Zelf een klantenkring opbouwen is erg moeilijk. (en je vriendinnen hebben na een tijdje wel genoeg cremes).
Ik ben wellicht cynisch, maar kent iemand, iemand die hier ooit echt aan verdiend heeft?? (behalve dan de slimme jongens aan de top).
De combinatie van [merknaam] en Ervaringen
is ook erg prettig.
Let ook eens op, wat ze van je vragen. Geld inleggen, producten eerst in moeten kopen om daarna te verkopen. Je moet vast een starterspakket kopen. Linke soep!
Hoe kom je aan je klanten? Zelf een klantenkring opbouwen is erg moeilijk. (en je vriendinnen hebben na een tijdje wel genoeg cremes).
Ik ben wellicht cynisch, maar kent iemand, iemand die hier ooit echt aan verdiend heeft?? (behalve dan de slimme jongens aan de top).
donderdag 3 februari 2011 om 13:52
Ha, ik zie het al. Je mag thuisparty's gaan organiseren. Proficiat. Dat wordt én voorraden inkopen, én je vrienden en familie gaan lastigvallen of ze alsjeblieft op je party willen komen.
Een moordbaan . Aangezien dit al minstens 15 jaar zo gaat zou je denken dat heel NL nu toch wel verzadigd is van de Aloe Vera en alle verkoopsters heel rijk
Een moordbaan . Aangezien dit al minstens 15 jaar zo gaat zou je denken dat heel NL nu toch wel verzadigd is van de Aloe Vera en alle verkoopsters heel rijk
donderdag 3 februari 2011 om 14:43
donderdag 3 februari 2011 om 15:35
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, afbellen die vent! Niet intrappen!!!! Is iid pyramide verkoop, en moet je bij al je kennissen ed gaan leuren! Had ook zo'n vriendin met aloe vera. Vriendschap is over, hoor. Heb maanden niks anders gehoord als dat ze me die spullen wilde aansmeren. Kwam er toevallig andere viste bij MIJ, dan ging het verkoop praatje gewoon weer van voor af aan. Ik schaamde me kapot.
Dan erbij... in deze tijden dat het economisch niet goed gaat, wie koopt dat spul uberhaupt? Is hartstikke duur, en mn wondjes genezen ook wel zonder aloe vera!
Dan erbij... in deze tijden dat het economisch niet goed gaat, wie koopt dat spul uberhaupt? Is hartstikke duur, en mn wondjes genezen ook wel zonder aloe vera!
vrijdag 4 februari 2011 om 14:26
Ik ga er vanuit dat je het doet om iets te verdienen en niet omdat je je zo verveeld ofzo. Ik zeg, niet doen.
Ik heb ooit producten van Avon verkocht. Je verkocht producten adhv brochures en als je meer inkocht, kreeg je inkoopkorting en va 75 euro ofzo gratis verzending. Die inkoopkorting was dan eigenlijk je ´winst´. Is niet zo moeilijk om te bedenken dat je dus heel veel moet verkopen om er echt wat mee te verdienen. Dus echt op grote schaal party´s gaan geven etc.
Is dat je ambitie? zo niet, niet eens aan beginnen.
Ik hoefde geen starterspakket oid te kopen. Kreeg een aantal monstertjes gratis, maar dat was zo weinig dat ik er uiteindelijk wel flink wat bijgekocht heb, want mensen kopen natuurlijk een geurtje of een lippenstift niet zo snel van alleen een plaatje.
En dat geleur was ik ook al gauw klaar mee.
Ik heb ooit producten van Avon verkocht. Je verkocht producten adhv brochures en als je meer inkocht, kreeg je inkoopkorting en va 75 euro ofzo gratis verzending. Die inkoopkorting was dan eigenlijk je ´winst´. Is niet zo moeilijk om te bedenken dat je dus heel veel moet verkopen om er echt wat mee te verdienen. Dus echt op grote schaal party´s gaan geven etc.
Is dat je ambitie? zo niet, niet eens aan beginnen.
Ik hoefde geen starterspakket oid te kopen. Kreeg een aantal monstertjes gratis, maar dat was zo weinig dat ik er uiteindelijk wel flink wat bijgekocht heb, want mensen kopen natuurlijk een geurtje of een lippenstift niet zo snel van alleen een plaatje.
En dat geleur was ik ook al gauw klaar mee.
maandag 7 maart 2011 om 19:25
Reactie op Forever: ken het systeem en reacties zijn wel wat aan de negatieve kant,zorg je ervoor op gelijk nivo te staan word er totaal niets aan je verdient,degene die je ingeschreven hebt kan je ook inhalen dus meer verdienen dan hij/zij.
Het bedrijf betaat echter al eventjes en vele zijn je voor gegaan.
Wil je iets met MLM/Franchise zoek dan iets wat nog niet zolang bestaat waarbij je als een van de eerste aan de slag gaat.
MLM en Franchise ondernemingen zijn prima verdiensten als je maar goed kijkt hoe men werkt.
Ik verdien er een volledig inkomen mee.
Kijk ook naar bedrijven die simpel zijn,waar je ook buiten verkoop om kan
Het bedrijf betaat echter al eventjes en vele zijn je voor gegaan.
Wil je iets met MLM/Franchise zoek dan iets wat nog niet zolang bestaat waarbij je als een van de eerste aan de slag gaat.
MLM en Franchise ondernemingen zijn prima verdiensten als je maar goed kijkt hoe men werkt.
Ik verdien er een volledig inkomen mee.
Kijk ook naar bedrijven die simpel zijn,waar je ook buiten verkoop om kan
vrijdag 11 maart 2011 om 15:06
quote:slimsmartnatural schreef op 07 maart 2011 @ 19:25:
Klinkt verstandig. Aangezien ik zelf ook een beetje in het circuit zit van thuiswerk zoeken/ ontevredenheid over huidige baan, kan ik zeggen dat dat lastiger is dan het wellicht lijkt (iets zoeken wat nog niet lang bestaat).
Klinkt verstandig. Aangezien ik zelf ook een beetje in het circuit zit van thuiswerk zoeken/ ontevredenheid over huidige baan, kan ik zeggen dat dat lastiger is dan het wellicht lijkt (iets zoeken wat nog niet lang bestaat).