Lijf & Lijn
alle pijlers
Dragen moderne Nederlands vrouwen nog een corset?
zondag 13 maart 2011 om 19:48
Dragen de moderne Nederlandse vrouwen nog een corset?
Een vreemde vraag misschien? Als eigenaresse van enkele korset fora tref ik zelden Nederlandse vrouwen aan, terwijl wij vele leden hebben. Bent ook nieuwsgierig geworden wat een modern korset voor u kan betekenen? Dan nodig ik hierbij de Viva-vrouwen van harte uit:
Uw vragen zijn van harte welkom!
Met vriendelijke groet,
Tara Martin-Miller
Een vreemde vraag misschien? Als eigenaresse van enkele korset fora tref ik zelden Nederlandse vrouwen aan, terwijl wij vele leden hebben. Bent ook nieuwsgierig geworden wat een modern korset voor u kan betekenen? Dan nodig ik hierbij de Viva-vrouwen van harte uit:
Uw vragen zijn van harte welkom!
Met vriendelijke groet,
Tara Martin-Miller
zondag 13 maart 2011 om 19:56
zondag 13 maart 2011 om 20:10
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2011 @ 19:56:
Enkele fora.......allemaal over corsetten? Goh............ gaat een wereld voor me open.
Over wat voor corsetten hebben we het dan eigenlijk?
Iets zegt me namelijk dat je dit niet bedoelt..............
De link naar onze fora vindt u boven aan en hier is nog een andere:
Enkele fora.......allemaal over corsetten? Goh............ gaat een wereld voor me open.
zondag 13 maart 2011 om 20:15
zondag 13 maart 2011 om 20:36
[quote]corsetiere schreef op 13 maart 2011 @ 20:10:
Nou, je start hier een discussie, dus ik zou zeggen, geef ook vooral híer antwoord.
Nou, je start hier een discussie, dus ik zou zeggen, geef ook vooral híer antwoord.
zondag 13 maart 2011 om 20:41
quote:Saaar schreef op 13 maart 2011 @ 20:34:
Oh, je bent het kaartje vergeten Heelveelkleurig.Ja, daar staat een waarschuwing op dat de veter niet te strak aangetrokken mag worden. M'n piercer was bang dat ik dat zou vergeten te vertellen als ik weer eens stomdronken in het bed van een nieuwe lover belandt.
Oh, je bent het kaartje vergeten Heelveelkleurig.Ja, daar staat een waarschuwing op dat de veter niet te strak aangetrokken mag worden. M'n piercer was bang dat ik dat zou vergeten te vertellen als ik weer eens stomdronken in het bed van een nieuwe lover belandt.