Bischierig

08-03-2011 12:40 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

Ik heb laatst tegen mijn vriend verteld dat ik altijd stiekem nieuwsgierig geweest ben naar vrouwen en dat ik wel eens gefantaseerd heb over seks met een vrouw. Ik heb hier nooit wat mee durven doen maar nu ben ik hier klaar voor. Hij vond het erg spannend om dit te horen! We zijn nu samen bezig om contact te zoeken met een vrouw die mijn nieuwsgierigheid weg wilt nemen. Nu hebben we dit gedaan op sex advertentie sites maar hier krijgen we hele vieze reacties op terug en ook reageren er veel mensen op die het puur om de seks gaat. Terwijl ik juist rustig aan wil doen en eerst rustig het contact op wil bouwen. Heeft iemand een idee waar ik in contact kan komen met jonge meiden die ook net aan de slag gaan met hun bi-seksuele kant. Ook vind ik het wel leuk om te weten wie nog meer zo'n gevoelens heeft en er wat mee wilt doen of mee heeft gedaan??

Ik kan niet wachten om de verhalen te lezen!

x Een bischierig meisje
Alle reacties Link kopieren
nee hij hoeft niet mee te doen, liever niet zelfs, maar zou het wel prettig vinden als hij er bij is/toe kijkt. Waarom, tja dat is dan nog net effe dat puntje van monogamie of zo, of het idee dat ik sex heb met een ander dan met mijn man, dat is toch nog wel een beetje een raar idee of ja weet ik veel.



ik snap heel goed dat het voor die andere man niet leuk zou zijn haha. Mijn man steekt niet onder tafel of stoelen dat hij het graag eens zou aanschouwen. Hij zou het geen probleem vinden om alleen maar toe te kijken (zegt hij).



Dat is denk ik ook precies de reden waarom IK het nog niet gedaan heb, al die vragen en onzekerheden...

wat wil ik/hij wat wil de andere vrouw/stel ...
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet waar je vandaan komt maar ga even een avondje rembrantplein amsterdam daar heb je een paar damescafes, en daar kijken ze niet gek als je met je vriend binnenkomt mits hij zich gedraagt
Alle reacties Link kopieren
oke dat beide mannen dus toekijken, dat zie je wel meer stellen zo afspreken. (of dat ze alleen met eigen partner iets doet)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet gek klinken hoor dat jullie het bij vrouw/vrouw willen houden.Ik ken wel stellen die deze afspraak hebben.Je moet ze alleen wel vinden.Je kan uitgaan en daar het eerste contact hebben ,het via internet proberen,er zijn bimeiden forums en vast nog wel wat andere site's.

Ik hoop dat je antwoorden voor je zelf vindt en kijkt wat je wilt en hoe.
Alle reacties Link kopieren
In clubs zie je ook wel stellen waarvan de vrouwen alleen met elkaar vrijen en de mannen toekijken, je moet dat echter wel aangeven van te voren dat dat jullie afspraak is en zien of je dan stellen vind die zich daar ook in kunnen vinden.



verder de datingsite's voor swingers, daar kun je een profiel aanmaken en aangeven wat jullie zoeken een stel dat het ook zo wil en interesse heeft kan dan contact met jullie zoeken of andersom



Je kunt op een site als sdc zelfs aangeven wat jullie zoeken en de optie "stel v/v " staat daar ook bij, komt dan zelfs al in het voorste blad te staan (later kun je dat in het tekstdeel van je profiel nader toelichten)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
bigierig.
Alle reacties Link kopieren
Nouh,ga maar eens naar een housefeest (Trance energy bv)

Daar barst het werkelijk van dit soort stellen.

Zelf heb ik vele malen met vrouwen gezoent op dit soort feesten,en dat vond/vind ik heerlijk.

Verder ben ik best ook heel nieuwsschierig maar heb er dan net de lef weer niet voor om verder te gaan dan dat;)

Ik denk er dan alweer over na hoe ik me dan voel als ik en mn vriend met die mensen meega of hen mee naar huis neem en blabla,dan ben ik alweer klaar:P

Maarja,daardoor dus nog nooit wetend hoe het is met een vrouw.Volgens mij kan het echt superlekker zijn,en ik zou dan inderdaad willen dat de mannen enkel toekijken..
excitant.nl is een swingersite voor stellen en bi-vrouwen (geen single mannen) hier kun je contacten opdoen op een veilige manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 19 maart 2011 @ 11:35:

excitant.nl is een swingersite voor stellen en bi-vrouwen (geen single mannen) hier kun je contacten opdoen op een veilige manier.

Dankje voor de tip! Ga daar eens op kijken!

Verder iedereen succes die ook op zoek is naar iets speciaals!
Alle reacties Link kopieren
Hey Cutecouple,



Ik herken je verhaal wel.

Het lijkt mij spannend om ooit met een vrouw te zoen om te weten hoe dat is.

Sex lijkt mij ook spannend, maar dat kan er misschien wel uit voortkomen als het goed klikt.

Heb een relatie met een man en is meer als experiment voor mij.

Fijne avond!



Greetz
Alle reacties Link kopieren
@ Krullie83: ja dat is het voor mij ook. Ik zoek totaal geen nieuwe relatie ofzo en ben ook heel tevreden met het seksleven dat ik met hem heb. Het is alleen het uitproberen en het spannende dat ik het voor de ogen van hem zou doen.

Ben jij ook actief aan het zoeken of is het meer een fantasie?
Alle reacties Link kopieren
Zijn genoeg datingsite's waar je terecht kunt. Secondlove is ook zo'n site waar je op bi- kunt zoeken en daar uitleggen wat je precies zoekt. Zijn niet allemaal alleen op sex uit maar zoeken ook vriendschap+ Kun je chatten en/of mailen om elkaar beter te leren kennen. Afspreken om wat te gaan drinken. Zie je vanzelf of het klikt en of je ooit verder wil gaan dan alleen een drankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven