Entertainment alle pijlers

De familie Hazes...

04-01-2008 08:35 113 berichten
Ik word er niet goed van. Overal kom je ze tegen (op tv dan he). Jaja, ik weet wel dat ik dan kan zappen maar toch, wordt het niet eens tijd dat ze ophouden met dat continue verheerlijken en uitbuiten van hun man? Er wordt gedaan alsof Andre Hazes e.o.a god was ofzo. Ja, ik irriteer me er echt aan. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
de foto is niet alleen ordinair maar echt fotogeniek is ze ook niet bepaald..
@fleurtje: ik vind het niet erg dat jij me jaren geleden dik gevonden had, je zou het nu misschien nog wel vinden, ik ben nu blij met mezelf en was dat toen ook al.

en de foto is inderdaad ordinair voor een jong meisje, daar kan ik niets tegen in brengen.
Als ik op die leeftijd zo'n foto van mezelf had laten nemen (had al niet eens in mijn kop opgekomen), dan had mijn vader mijn benen in de lengte gebroken!
fleurtje schreef op 04 januari 2008 @ 14:17:

Dik dus voor iemand van die leeftijd.

Ordinaire foto voor iemand van die leeftijd, trouwens. Maar ach, haar moeder zal het wel prachtig vinden.
Princess, ik kan me voorstellen dat je dit berichtje verkeerd gelezen hebt. Die bovenstaande zin ging over R. Hazes.
xxxRosalitaxxx schreef op 04 januari 2008 @ 14:33:

Als ik op die leeftijd zo'n foto van mezelf had laten nemen (had al niet eens in mijn kop opgekomen), dan had mijn vader mijn benen in de lengte gebroken!
laat die van haar nou dood zijn ;-)
is al goed fleurtje.

ik kan me je mening wel voorstellen, ik ben altijd al een beetje mollig geweest, ben gewend mezelf zo te zien en vind dat bij anderen dus ook minder storend dan iemand die slank is en dat als refentiekader heeft.
Maar die dode vader vindt het dus wel ok, dat zijn dochter als de eerste de beste bimbo gefotografeerd wordt, anders had ie het Char wel laten weten.
Precies!

Maar misschien is Hazes ook wel dronken in de hemel...
princessetamtam schreef op 04 januari 2008 @ 14:42:

is al goed fleurtje.

ik kan me je mening wel voorstellen, ik ben altijd al een beetje mollig geweest, ben gewend mezelf zo te zien en vind dat bij anderen dus ook minder storend dan iemand die slank is en dat als refentiekader heeft.

Ik heb niet gezegd dat ik het storend vind bij Roxanne, het is iets dat ik alleen constateer. En nee, ik zou het niet leuk vinden als mijn dochter zo is op die leeftijd.

Ik vind Roxanne een zeer onaantrekkelijk meisje en dat heeft meer met haar gezicht te maken dan met haar gewicht.
yoyo2 schreef op 04 januari 2008 @ 14:43:

Precies!

Of korsakov heeft definitief toegeslagen...
fleurtje schreef op 04 januari 2008 @ 14:17:

Dik dus voor iemand van die leeftijd.

Ordinaire foto voor iemand van die leeftijd, trouwens. Maar ach, haar moeder zal het wel prachtig vinden.
Ik zou mijn dochter nooit zo als sloerie zeemeermin exploiteren.

En dun is ze niet.
http://www.dekinderschatkist.nl/images/Kleine%20Zeemeermin%20servetten%20(Custom).jpg

is me dat even een belediging!
yoyo2 schreef op 04 januari 2008 @ 14:48:

[afbeelding]

is me dat even een belediging!

(voor DKZ)
goh zeg, ik mag wel eens fatsoenlijk leren corrigeren ;-)
ik denk dat ze in vele landen toch wel als een smakelijk hapje zou gelden zoals ze daar op de foto staat, ordinair of niet.
yoyo2 schreef op 04 januari 2008 @ 14:43:

Precies!

In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier! X-D
princessetamtam schreef op 04 januari 2008 @ 14:51:

ik denk dat ze in vele landen toch wel als een smakelijk hapje zou gelden zoals ze daar op de foto staat, ordinair of niet.
Ach, ieder jong meisje dat naakt in bikini gaat liggen met een beetje make-up wordt als smakelijk hapje gezien.
princessetamtam schreef op 04 januari 2008 @ 14:51:

In mijn optiek is er ook niks met ordi, maar wél op die leeftijd. Is voor mij van een zelfde categorie als je dochter van zeven een string aan trekken en een meisje van vier laarzen met hakken.
Eens met Fleurtje.

Rompers met tijgerprint al eens gezien trouwens?
ik doel er meer op dat haar figuur in sommige gebieden het ideaal is en maatje 36 daar niet als ideaal wordt gezien ( mijn exen denken er bijvoorbeeld ook zo over )
Star schreef op 04 januari 2008 @ 14:57:

Eens met Fleurtje.

Rompers met tijgerprint al eens gezien trouwens?

Waar waar waar?

Die wil mn dochter ook!
in hoeverre moet een meisje van die leeftijd uberhaupt een ideaal figuur hebben dan ?
waarom moeten we eigenlijk uberhaupt over de dochter van andre praten ?

juist ja, omdat rachel dat zo leuk vindt.

waarom geven we die vrouw wat ze wil bereiken met haar optreden en die van haar kinderen in haar kielzog ?

denken jullie nou echt dat ze zich er iets van aantrekt dat wij hier een foto van haar dochter niet bij haar leeftijd vinden passen ?

ze zou zich verkneukelen dat er aandacht is voor de hazes-clan, dat is alles.

enne rachel lag op die leeftijd al met andre in bed, die vind iemand niet zo snel te jong ergens voor.
pieter162 schreef op 04 januari 2008 @ 15:01:

in hoeverre moet een meisje van die leeftijd uberhaupt een ideaal figuur hebben dan ?
Goed punt dit.....
www.nappyhead.co.uk Fleur X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven