Werk & Studie alle pijlers

Sollicitaie In-service opleiding bij ziekenhuis

02-05-2007 16:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek bij een ziekenhuis, voor de in-service opleiding tot radiodiagnostisch laborant. Het ziekenhuis betaalt de hele opleiding, en je krijgt ook nog "zakgeld" (zeg maar minimumloon).

Nou moet ik dus op sollicitatie komen, maar hoe moet ik dit aanpakken? Gewoon zoals iedere andere sollicitatie of zijn er dingen waar ik speciaal aandacht moet geven of juist geen aandacht?

Hebben jullie misschien ervaring met in-service opleidingen, of misschien zelfs in dezelfde functie en kunnen jullie me nog wat tips geven?

Nou ja in ieder geval bedankt voor het lezen :)

x Babydolly
Alle reacties Link kopieren
Hoi Babydolly,



ik heb een aantal jaar geleden gesolliciteerd op een opleiding voor operatie-assisitente. ik heb me van te voren heel goed ingelezen, zodat je in het gesprek kan laten zien dat je echt geinteresseerd bent.

Ik wist dus precies hoeveel uur ik moest werken, en hoevaak ik naar school toe moest.

Ook wist ik ongeveer wat het werk inhield.

Ik heb vragen op papier gezet, van dingen die ik wilde weten.

Dus een goede voorbereiding is het halve werk.

Er waren in mijn sollicitatieprocedure maar een aantal plaatsen beschikbaar, en ik was door naar de volgende ronde. Toen heb ik een dagje meegelopen op de OK en daarna hadden we een gesprek.

Inmiddels was duidelijk geworden dat wij misschien naar een andere stad zouden verhuizen, en ik vond dat ik te weinig contact zou hebben met de patienten, en ik heb dus besloten het niet te doen. Maar ik was wel aangenomen, dus dat was goed voor mijn ego:P



Succes ermee!

GRoetjes Nicolien

Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik nu ook mee bezig, maar heb je misschien nog wat voorbeelden van vragen die ik zou kunnen stellen? Ik kom namelijk niet echt veel verder daarmee, behalve misschien over het verloop van de "stages" die ik daar zou gaan lopen.

Dus als je me zou kunnen helpen, graag, want dit is wel iets wat ik erg graag wil doen.

In ieder geval nog bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven