Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
En wat was jouw reactie?
Alle reacties Link kopieren
Was ze op vakantie naar Gambia?

Hoe lang zijn jullie getrouwd?

hebben jullie kinderen?

Hoe oud zijn jullie?

Wat wil je zelf?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
wij komen al jaren in Gambia en deze keer was ze alleen en ze weet hoe het daar gaat
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
En nu....

Want dit is best wel een cliffhanger.



Wil ze hem naar Nederland halen?

En belangrijker....wat wil JIJ?



er zit ook wel een kleine nuance namelijk in verliefd zijn (dat kan iedereen gebeuren) en er daadwerkelijk wat mee doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik wou net zeggen: wat een cliffhanger
quote:suzuki schreef op 16 april 2011 @ 18:37:

wij komen al jaren in Gambia en deze keer was ze alleen en ze weet hoe het daar gaatHoe gaat het daar?
Tja, er worden zelfs speciale reizen georganiseerd voor vrouwen die verzetjes willen hebben met Gambianen.
Nou Suzuki, als je in bed net zo extravert bent als hier, dan kan ik mij er iets bij voorstellen dat je vrouw is gevallen voor een Gambiaan die haar een lekker gevoel geeft over zichzelf. En of dit nu uit economische redenen is of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 18:39:

[...]





Hoe gaat het daar?http://www.onzewereld.nl/index.php?page=3&articleId=794
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zou jezelf maar laten testen als je nog seks hebt gehad met je vrouw na thuiskomst. Die spoort echt niet om seks te hebben met zo'n Gambiaan, die neuken westerse vrouwen alleen maar voor 't geld, denk maar niet dat er liefde in 't spel is. Domme vrouw om daar voor te vallen.
Dank je BGB, Ik heb Google reeds ontdekt . Ik vroeg het Suzuki omdat hij zei dat hij en zijn vrouw er al jaren komen, maar dat zijn vrouw er nu alleen was en dat ze weet hoe het daar gaat. Waarom laat hij dan zijn vrouw alleen gaan?
quote:Aubrey schreef op 16 april 2011 @ 18:42:

Tja, er worden zelfs speciale reizen georganiseerd voor vrouwen die verzetjes willen hebben met Gambianen.Ik denk dat er Gambiaanse vrouwen zijn die ook wel van een verzetje houden met Westerse mannen. Niets mis mee trouwens, met wederzijds geven en nemen (zolang het natuurlijk geen minderjarigen zijn of gedwongen prostitutie is).
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 18:48:

Dank je BGB, Ik heb Google reeds ontdekt . Ik vroeg het Suzuki omdat hij zei dat hij en zijn vrouw er al jaren komen, maar dat zijn vrouw er nu alleen was en dat ze weet hoe het daar gaat. Waarom laat hij dan zijn vrouw alleen gaan?Goede vraag..
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 18:48:

Dank je BGB, Ik heb Google reeds ontdekt . Ik vroeg het Suzuki omdat hij zei dat hij en zijn vrouw er al jaren komen, maar dat zijn vrouw er nu alleen was en dat ze weet hoe het daar gaat. Waarom laat hij dan zijn vrouw alleen gaan?Omdat verstandige vrouwen niet met zo'n Afrikaan in bed duiken. Ben zelf ook wel 'ns in Gambia geweest, maar geen haar op m'n hoofd die dat heeft overwogen, zelfs niet met 3 dubbele condooms. No fucking way!
Klopt Paloma. Maar Gambia staat erom bekend dat de jonge heren daar wel heel gewillig zijn t.o.v. Westerse vrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 april 2011 @ 18:43:

[...]



http://www.onzewereld.nl/index.php?page ... leId=794Ik vind die foto's op die site echt verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 18:47:

Zou jezelf maar laten testen als je nog seks hebt gehad met je vrouw na thuiskomst. Die spoort echt niet om seks te hebben met zo'n Gambiaan, die neuken westerse vrouwen alleen maar voor 't geld, denk maar niet dat er liefde in 't spel is. Domme vrouw om daar voor te vallen.Eens. Dit heeft echt geen toekomst. Heeft ze dat niet door?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook in Gambia geweest, en je bent voor hen niets meer dan een wandelende portemonnee.

Iedereen daar is je vriend zodra ze het idee krijgen er zelf beter van te worden.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik ben het met jullie allemaal eens en ik zou er ook niet aan moeten denken. Rest mij alleen nog de vraag waarom Suzuki zijn vrouw alleen naar Gambia heeft laten gaan.
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 18:51:

[...]





Ik denk dat er Gambiaanse vrouwen zijn die ook wel van een verzetje houden met Westerse mannen. Niets mis mee trouwens, met wederzijds geven en nemen (zolang het natuurlijk geen minderjarigen zijn of gedwongen prostitutie is).



Het is helaas geen verzetje voor ze, maar een manier om aan geld te komen of hier heen te kunnen komen door middel van een domme verliefde blanke vrouw.



Het is trouwens voor die jonge mannen zelf ook vreselijk, want ze hebben high sex met een voor hun onaantrekkelijke oude vrouw en ze worden met de nek aangekeken door hun gemeenschap die dit slechts accepeert vanwege het geld.



Het is dus eigenlijk ook gewoon prostitutie.
Komt Suzuki nog terug?
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:01:

[...]





Het is helaas geen verzetje voor ze, maar een manier om aan geld te komen of hier heen te kunnen komen door middel van een domme verliefde blanke vrouw.



Het is trouwens voor die jonge mannen zelf ook vreselijk, want ze hebben high sex met een voor hun onaantrekkelijke oude vrouw en ze worden met de nek aangekeken door hun gemeenschap die dit slechts accepeert vanwege het geld.



Het is dus eigenlijk ook gewoon prostitutie.

Nou zitten we al duizenden jaren met al dan niet gedwongen prostitutie van vrouwen in ons maag en nu , naar mijn weten, voor het eerst gaat het dan om vrouwelijke hoerenloopsters en dan is ineens de wereld te klein en moeten we allemaal met die gasten te doen hebben.

Lichtelijk hypocriet , vind je niet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat het haar wel helemaal niet om de Gambiaan op zich, maar heeft het haar wakker geschud dat er iets goed mis is met de relatie? Ik lees tot op heden nog nergens dat de vrouw in kwestie haar verliefdheid ook daadwerkelijk geconsumeerd heeft....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven