En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
@kaaaaaatje: heb je een receppie voor me?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dus een salade gemaakt op een beetje oosterse manier,had nl door de gemengde sla glasnoedels gedaan en gerookte kipfilet en een dressing gemaakt van sesamolie,gembersiroop en hot chili oil en rijst azijn en zoete chili saus.

Had jammer genoeg geen tauge of bosuitjes wat dat had er volgens mij goed doorheen gekund.



+ ook nog groente soep dus de broodjes hebben we maar gelaten voor wat ze zijn.





Voor morgen en de rest van de week nog geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren
quote:winniethepooh schreef op 20 april 2011 @ 19:38:

@kaaaaaatje: heb je een receppie voor me?natuurlijk!

van de Albert Heijn gejat!
@Kaatje: lijkt een lekkere pastasalade! Het is echt wel weer tijd voor zomers eten, zoals pastasalades enzo. Zag dat desteney een frittata maakte vandaag, ook lekker!



Ik ben vanavond niet op ziekenbezoek geweest, maar heb thuis gegeten. Lief heeft een maaltijd in elkaar gedraaid van met roomkaas gevulde kippendij, pommes duchesses en gekookte broccoli.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond wok ik: wokblokjes met Oosterse groentemix en hoisinsaus. Verse ananas toe.
Goedemorgen!



Alleen even de laatste paar reacties gelezen. Even 2 dagen weggeweest. Gekampeerd om onze nieuwe kampeerspullen uit te proberen. 't Was er goed weer voor.



Dinsdagavond bij een strandtent gegeten. Vooraf had ik terrine van vis (gerookte zalm en garnaaltjes) en mrBrown gevulde portobello. Die laatste was goed, het eerste mwah. Niet echt een terrine. 't Was wel ok, maar niet top. Daarna hadden we beide een salade. Lief met gerookte heilbot en gerookte zalm, en ik met gegrilde geitenkaas. Beide salades waren goed.



Gisteravond springrolls gemaakt.



Voor vandaag weet ik het nog niet, maar ik heb nog sla, boontjes, spinazie en komkommer, dus het lijkt in elk geval iets salade-achtigs te gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook nog niet voor vandaag,ga eerst maar eens werken en ben om half 2 al klaar en zie dan wel verder..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Zo nog twee dagen volhouden en dan drie dagen weekend... Heerlijk vooruitzicht, zeker met het mooie weer! Ben er nog niet uit wat ik vanavond ga eten. De ravioli-pasta-salade ziet er lekker uit, maar maak die een andere keer. Misschien rijd ik uit werk even langs de indonees of chinees. Er zit bij mij in het dorp een chinees waar ik nog niet eerder geweest ben, dus die zou ik eens aan een test kunnen onderwerpen. En als ik t echt niet meer weet bak ik pannekoeken.
Alle reacties Link kopieren
vanavond late dienst,dus bordje inde plingg;bloemkool met gehaktballetjes.neem nog wat komkommer erbij.

heb nog restje fritttata voor de lunch
Alle reacties Link kopieren
Ik eet op werk; zuurkoolschotel. Morgen eet ik denk ik ook mee op werk, er is een cliënt jarig en er word patat gehaald. Anders eet ik thuis brood denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik at gisteren bij een vriendin lasagne met een groene salade en brood met kruidenboter. Bitterkoekjespudding toe.



Vandaag even de koelkast leegmaken. Ik denk dat het een pastasalade met pesto, kip, aubergine en lenteui wordt.
Alle reacties Link kopieren
Weet nog steeds niet waar ik zin in heb qua eten... Pff word een beetje moe van mezelf...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo bij pasta to go eten, dan werken, daarna misschien weer een hapje eten en dan ga ik, jawel, voor het eerst in een paar jaar(en ik ben pas begin 20 wat sneu) stappen!! Heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Ruza!



Wij eten vandaag broodjes,heb nog geitenkaas,gerookte kip,ham,tomaten,sla etc etc.
MrBrown maakt een griekse salade. Ik vind alles prima. Totaal geen zin of inspiratie om te koken.
1x is wel genoeg.
Veel plezier ruza!



Ik kwam enigszins laat tot de ontdekking dat ik in deze ongezonde week nog één keer zelf kon koken: vandaag. Dus we eten gezond, broccoli, tilapiafilet met zelfgemaakte tomatentapenade uit de oven en aardappelen. Toe: verse ananas.
Alle reacties Link kopieren
quote:lacomida schreef op 21 april 2011 @ 14:03:

Vandaag even de koelkast leegmaken. Ik denk dat het een pastasalade met pesto, kip, aubergine en lenteui wordt.Dit, maar dan warm. Weinig inspiratie op het moment.
Alle reacties Link kopieren
De broodjes waren lekker



Morgen een turkse pizza en erop dan tomaten en komkommer etc
Alle reacties Link kopieren
Zo Winnie zit eindelijk te eten... Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Na werk even winkelcentrum in gedoken om een zwart vestje met korte mouwen te scoren. Heb morgenavond een etentje van mijn werk en er hangt een leuk jurkje klaar maar hij is wel een beetje bloot, dus vandaar het vestje. Daarna snel de ah in gevlogen en zit nu te genieten van het lekkers wat ik daar gehaald heb. Veldsla met een gesnipperd sjalotje, tomaatjes, kappertjes, gerookte zalm en yoghurt-tuinkruiden-dressing. Erbij stokbrood met kruidenboter en walnoten-pesto.
Alle reacties Link kopieren
De walnoten-pesto viel een beetje tegen. Er zat een raar na-smaakje aan, net alsof er geitenkaas doorheen zat. En aangezien ik niet van geitenkaas houd......
Alle reacties Link kopieren
dus..... had nog een borrel van mijn werk en uiteindelijkj heb ik daar heel veel borrelhapjes gegeten....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha lekker gesnackt dus Kaaaaatje!

Heerlijk toch?
Vanavond uit eten geweest en Indiaas gegeten. Vooraf onion pakora (gefrituurde ui in een beslagje, maar deze was niet zozeer gefrituurd, leek meer uit de oven te komen). Als hoofdgerecht hadden we biryani met lamsvlees, en een kipcurry met o.a. rode wijn. Die laatste was behoorlijk pittig, maar erg lekker. Om alles af te blussen hadden we mango lassi en kashmiri nan.
Alle reacties Link kopieren
Ben vandaag jarig en maak vispot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven