zoenen vrouwen anders dan mannen?

10-01-2008 14:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Soms vraag ik het me wel eens af of zoenen met een vrouw nu anders is dan met een man.

Ik ben 100% hetero en heb ook nog nooit met een vrouw gezoend, toch vraag ik me de laatste tijd steeds vaker af hoe zou het nu met een vrouw gaan. Zou dat heel anders zijn als met een man? Wie heeft daar evaring mee?
ik vind het wel anders. Vrouwen zoenen wat zachter, op een of andere manier. Tenminste, de 3 vrouwen met wie ik gezoend heb.
Vrouwen prikken minder.
als je toch n btje nieuwsgierig bent... ben je ook n btje bi.... zeg 95%- 5%

maar om je vraag te beanwoorden ga ik met krokusje mee. vrouwen zijn wat meer teder. over t algemeen ook wat fijner van bouw dus de gehele kus is 'voorzichtiger'.
Ik vond de meeste vrouwen die ik gezoend heb inderdaad zachtjes zoenen .......... hoe " mannelijker " ik ging zoenen hoe meer ze loskwamen :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
gehhe dat vraag ik me ook af! Wordt eens tijd dat ik het ga uitproberen :)

Ben de laatste weken echt meer into vrouwen, terwijl ik gewoon hetero ben. Zal wel weer een levensfase zijn... lol...
ja dat denk ik ook wel eens dat het een fase is van meer willen ondekken wat je nog niet hebt gedaan, dacht er eerder echt nooit aan.
Bi

Kent u het fenomeen party-bi? Bi is momenteel hip, hot en happening. En dan wel in een heel specifieke verschijningsvorm: vrouwen die zich in het uitgaansleven - en dan vooral in de aanwezigheid van appetijtelijk manvolk - op elkaar storten. Beetje hitsig dansen, om elkaar heen draaien en hatsekiedee, flink tongzoenen als je zeker weet dat je genoeg mannelijke aandacht hebt gegenereerd. Succes verzekerd.

Het maakt in mannen de verwachting los dat zij daar wel eens tussenin zouden kunnen landen, of de drang om de meisjes in te wijden op het rechte (lees: hetero-)pad ("Echt pop, als je mij m'n gang laat gaan dan wil je na vannacht niks anders meer dan een echte vent").

Uiteraard is dat precies de intentie van de zoenende meisjes. Ze zullen nooit verder gaan dan zoenen en hitsig dansen. Want het hogere doel is mannen binnenhengelen. En zodra het z'n vruchten af begint te werpen laten ze elkaar los en zuigen ze zich op vergelijkbare wijze vast aan een keurige heteroman.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianca snapt 't .. Er is idd. niet veel sensueler om naar te kijken, dan 2 leuke vrouwelijke koppies die strelend zoenen & lichtelijk eheme bepaalde gebieden "beknijpen"..

Maar 'n echte bi-dame is nooit verkeerd :duckie:

& zachter is de zoen ook, maar datzelfde geld voor de huid & de klappen die ze meestal uitdelen.. :)
Ik vind ze niet echt heel anders zoenen, heb verschillende dames gezoend en allemaal zoende ze anders.

De 1 zacht, de ander heftiger etc... Net als bij mannen naar mijn mening
Vraagje aan de TO: hoe zoenen mannen dan??

Geen een hetzelfde, is mijn ervaring. En dat geldt ook voor vrouwen....
hooguit geen 2 hetzelfd ;-)
Bi

Kent u het fenomeen party-bi? Bi is momenteel hip, hot en happening. En dan wel in een heel specifieke verschijningsvorm: vrouwen die zich in het uitgaansleven - en dan vooral in de aanwezigheid van appetijtelijk manvolk - op elkaar storten. Beetje hitsig dansen, om elkaar heen draaien en hatsekiedee, flink tongzoenen als je zeker weet dat je genoeg mannelijke aandacht hebt gegenereerd. Succes verzekerd.

Het maakt in mannen de verwachting los dat zij daar wel eens tussenin zouden kunnen landen, of de drang om de meisjes in te wijden op het rechte (lees: hetero-)pad ("Echt pop, als je mij m'n gang laat gaan dan wil je na vannacht niks anders meer dan een echte vent").

Uiteraard is dat precies de intentie van de zoenende meisjes. Ze zullen nooit verder gaan dan zoenen en hitsig dansen. Want het hogere doel is mannen binnenhengelen. En zodra het z'n vruchten af begint te werpen laten ze elkaar los en zuigen ze zich op vergelijkbare wijze vast aan een keurige heteroman.

Wat een omslachtig gedoe. Ik zou maar gewoon recht op mijn doel afgaan, als je een man wilt. Wij mannen zijn zo hard geslagen met de gesel van het feminisme, dat we het wel uit ons hoofd laten om lesbo meisjes te gaan "bekeren".

Bovendien, vinden jullie het ook niet gewoon heel vies om met een meisje te zoenen? Ik wel met een man namelijk.
Ik zoen gewoon goddelijk.
tja zoenen... soms teder, intens, lief... andere keer wat wilder, geil
Iemand die zijn 'ziel en zaligheid' niet in zijn/haar zoen kan leggen, zoent voor mij al niet lekker.

En laat aub je tong niet rondgaan als een stuiptrekkende vis in ademnood, brrr.

Enja, het mag best wel eens heftig, maar voorzichtig aftasten en terugtrekken, dan weer meegaan is ook heel erg lekker.
Dat zeg ik! En daarom zoen ik nou goddelijk... :-P
Antonio schreef op 10 januari 2008 @ 19:25:

Wat een omslachtig gedoe. Ik zou maar gewoon recht op mijn doel afgaan, als je een man wilt. Wij mannen zijn zo hard geslagen met de gesel van het feminisme, dat we het wel uit ons hoofd laten om lesbo meisjes te gaan "bekeren".

Bovendien, vinden jullie het ook niet gewoon heel vies om met een meisje te zoenen? Ik wel met een man namelijk.
Misschien wel omslachtig maar misschien ook wel leuk om te doen. Dus je vermaakt je alvast en dan stap je over op iets-iemand anders. EN met een meisje zoenen is lekker als het een lekker meisje is!
Ik geloof niet in god...
Je moet ook niet geloven maar ervaren X-D
Ik vind het zachter, niet lekkerder ofzo. Allemaal even lekker!
Antonio schreef op 10 januari 2008 @ 19:25:

Ik had toch gedacht dat juist jij niet zo gauw iets vies zou vinden Toon :rofl:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ik vind dat vrouwen echt wel anders zoenen dan mannen, mannen doen vaak hun mond wat wijder open, met vrouwen zoenen vind ik fijner en lekkerder.
shanaia schreef op 11 januari 2008 @ 13:32:

ik vind dat vrouwen echt wel anders zoenen dan mannen, mannen doen vaak hun mond wat wijder open, met vrouwen zoenen vind ik fijner en lekkerder.
Ik ook !! :rofl:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Marije71 schreef op 10 januari 2008 @ 23:54:

[...]

Je moet ook niet geloven maar ervaren X-D

Ik had even geen emo's.

Was dat een insider opmerking?? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven