Wat is jouw kortste tijd tussen kennismaking en seks?

15-05-2011 18:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen het altijd, direkt en met iedereen en vrouwen willen eerst uit-ge-breid kennismaken, over hun moeder praten en samen handje vasthouden voordat er sprake is van seks. Dat wil althans de hardnekkige legende. Al lezend op dit forum krijg ik het idee dat dat in elk geval niet voor de Viva-lezer(es)s(en) geldt

Wat is de kortste tijd ooit die er bij jou tussen kennismaking en seks heeft gezeten? Beviel dat of had je achteraf spijt? Is het verder nog wat geworden?

Ikzelf ben verleid door een zeer doortastende meid (dat rijmt). 22 was ik en zij ergens in de 30. Ze kwam bij me staan kletsen op een feest, na ongeveer een uur gingen we samen wandelen en kwam het tot zoenen, en diezelfde nacht hadden we seks. Er zal dus hooguit 4 uur tussen kennismaking en seks hebben gezeten.

Ze bleef bij me slapen en de volgende dag ging ze weg, heb haar nog 1x gebeld maar nooit meer gezien. Spijt van de seks had ik bepaald niet, maar het was wel raar om iemand na te hebben gevreeën nooit meer terug te zien.
quote:doddie schreef op 16 mei 2011 @ 17:23:

Nou mitch ik denk dat femminile iemand privacy respecteerd, vind het zelf erg netjes dat ze hem ook de keus laat daar evt open over te zijn of dat liever niet op het forum te vertellen.

Zo iets ga je niet aan de grote klok hangen zonder instemming van de andere partij.

ik mag toch hopen dat je mijn aanmoediging niet serieus hebt genomen doddie, dat heeft femm vast ook niet gedaan!

tuurlijk niet aan de grote klok hangen, maar plagen mag toch wel?
Ik kan wel tegen plagen hoor!!
quote:manikshamanik schreef op 15 mei 2011 @ 18:03:

Mannen kunnen het altijd, direkt en met iedereen en vrouwen willen eerst uit-ge-breid kennismaken, over hun moeder praten en samen handje vasthouden voordat er sprake is van seks. Dat wil althans de hardnekkige legende. Al lezend op dit forum krijg ik het idee dat dat in elk geval niet voor de Viva-lezer(es)s(en) geldt

Hmm ik raak een beetje geirriteerd van dat soort 'legendes'. Krijg vaak het idee dat die legendes alleen opgerakeld worden door mannen die altijd alleen maanden hebben 'moeten' wachten.

quote:manikshamanik schreef op 15 mei 2011 @ 18:03:

Wat is de kortste tijd ooit die er bij jou tussen kennismaking en seks heeft gezeten? Beviel dat of had je achteraf spijt? Is het verder nog wat geworden?

Voor mij denk ik een paar uur. Als ik al gelijk in mn hoofd had dat er alleen sex plaats ging vinden wil ik toch even kijken oftie niet toevallig een eikel is. Heeft er dus niets mee te maken dat ik kleiner of minder sterk zou zijn maar ik vind het toch fijn als hij in ieder geval leuk en aardig is ofzo. Ook als ik hem erna nooit meer spreek. Kan sex en liefde prima scheiden maar sex met een asshole kan ik dan weer niet :P. In die zin moet er toch wel een klik zijn en om die klik uit te vinden heb ik een paar uur nodig.

En ja het is ook wel eens gebeurd dat ik stiekem toch wel meer verwachtte na die ene keer sex en dat ik daardoor dus spijt had van de sex omdat je over het algemeen een serieuze kans wel kunt vergeten na een ONS....
oke mitch dat is vaak uit tekst lastig te halen he of het plagen was of dat je echt aandrong.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
cosmopolitan, ondanks dat we proberen los te komen van die legendes is het genetisch nog wel behoorlijk vastgelegd.

Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken dat vrouwen en mannen daarin toch verschillen. En het zal wat tijd kosten om iets dat er erg ingebakken zit te veranderen in het systeem.

Ben het uiteraard met je eens dat er inmiddels veel is veranderd. Echter het zit nog behoorlijk in het systeem van mannen en vrouwen.
quote:doddie schreef op 16 mei 2011 @ 18:06:

[...] ondanks dat we proberen los te komen van die legendes is het genetisch nog wel behoorlijk vastgelegd.

[...]

Ben het uiteraard met je eens dat er inmiddels veel is veranderd. Echter het zit nog behoorlijk in het systeem van mannen en vrouwen.Dat was ook wat ik bedoelde c.q. wat ik me afvroeg, of het werkelijk zo is dat vrouwen terughoudender zijn als het op seks aankomt. De reden die ik daar tot nu toe voor hoorde was o.a. het feit dat vrouwen zich veilig willen/moeten voelen. Maar kennelijk is dat - in elk geval voor een aantal vrouwen - een achterhaald issue. Niet dat ik verwachtte statistieken te kunnen opmaken over de reacties in deze draad, maar ik was gewoon benieuwd. Er zijn dus vrouwen die toch heel snel de afweging (gok?) kunnen maken dat iemand geen sinistere of foute bedoelingen heeft en ook gewoon seks wil, net als zij. En die dus binnen een half uur (of soms nog sneller) aan seks toe zijn, zonder de angst met één of andere creep op stap te gaan.
als je daar meer over wil weten moet je het boek "waarom mannen sex willen en vrouwen liefde nodig hebben" eens lezen van allan en barbara pease. In dit boek leggen ze uit waardoor die verschillen er zijn, vaak genetisch bepaald. In dit boek vind je verschillende uitkomsten van wetenschappelijke onderzoeken en het is dus geen onzin dat je die gedachten hebt, het is bewezen dat mannen en vrouwen daar anders in staan, en ook al willen we mee in de moderne tijd en vinden we dat het moet kunnen, voor het uit ons "systeem" is zal wat meer generaties nodig hebben.
"Sperm Wars" van Robin Baker is ook wel interessant boek dan...

En "The Evolution of Desire" van David M. Buss...
je wil niet weten hoe wij al op onze taken zijn voorbereid al zien we die taken allang niet meer als mannelijk en vrouwelijk. Ik bedoel maar het is tegenwoordig heel normaal dat een man ook een kind wiegt, verzorgd en verschoont, toch zijn vrouwen ellebogen naar buiten gericht zodat ze beter een kind kunnen dragen die van mannen meer recht, daarom staan mannen ook vaak wat onhandig met een baby in hun armen.

Waarom kunnen mannen nooit iets vinden. Zij hadden vroeger ruimtelijk inzicht nodig om te kunnen jagen, een vrouw moest het "nest" beschermen en haar ogen kunnen dus een breder beeld vangen, een vrouw kan een man zonder haar ogen te bewegen gelijk in 1 blik scannen en zien dat hij verkeerde schoenen aan heeft, een man kan dat niet en zal dus altijd betrapt worden op gluren of kijken. en om die reden zal een man in een la iets niet vinden, vanwege die tunnelvisie maar zal zijn vrouw later kijken en zeggen dat hij met zijn neus keek omdat het er wel lag. en zo staan deze boeken (ze hebben er meer geschreven) vol van wetenswaardigheden over de verschillen tussen mannen en vrouwen. Hormonaal, in verschillen in hersenen, in aanleg, enz

Erg leuk om te lezen, en ondanks dat je genoeg voorbeelden hebt waarin het niet opgaat is het wel typisch herkenbaar als mannelijk en vrouwelijk gedrag.
1 minuut.

ik: neuken?

zij: ok? ik wil ook neuken.

hoppa
Een minuut of 5. Een kwestie van lust. Er is geen relatie uit voortgekomen, maar die kans acht ik zowieso vrij klein als je snel aan het seksen gaat,
quote:manikshamanik schreef op 16 mei 2011 @ 18:34:

[...]

Er zijn dus vrouwen die toch heel snel de afweging (gok?) kunnen maken dat iemand geen sinistere of foute bedoelingen heeft en ook gewoon seks wil, net als zij. En die dus binnen een half uur (of soms nog sneller) aan seks toe zijn, zonder de angst met één of andere creep op stap te gaan.

Het was toch juist creepy aan vreemde mannen dat ze misschien sex met je wilden?

Daar werd je altijd voor gewaarschuwd.

Het ging echt niet om die ene seriemoordenaar ofzo.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
leuk topic!
0 sec ?

iemand die er in een parenclub bij kwam liggen, niet eerst kennisgemaakt dus.
2 weken
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
benmamma

blijkbaar jammer dat het over is klonk gezellig

gewoon een minnaar zeg maar in jouw geval

Bij mij (als man zijnde nooit heel kort) altijd 2 of meerdere dates) Waarom weet ik niet te beschaafd?
quote:femminile schreef op 15 mei 2011 @ 18:14:

2 min.

Volgens mij was het korter hoor

Voor mij was de kennismaking pas een feit nadat er gesekst was. Een geblindeerde blind date dus.
you're right, zeb!
30 minuten
5 min langer was ik niet binnen.

Je wil toch geen koffie zei ze.........
#
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Een week. Maar we hadden elkaar wel 1x gezien en 4 maanden contact via chat/telefoon. (huidige relatie) Ik ben ook 1x meteen a la minute met iemand naar bed geweest. Waarom? Geen idee. Heb er veel spijt van gehad.
@gudrun: waarom had je precies spijt? En wat bracht je ertoe om meteen met diegene naar bed te gaan?
ben ook wel eens a la minute met iemand meegegaan. had hem al vaker gezien in die discotheek en hij mij dus ook, maar nooit enig contact gehad. Moet wel zeggen dat ik me al vanaf de eerste keer ontzettend bewust was van zijn aanwezigheid. Op een gegeven moment komt hij bij me in de buurt dansen, een paar blikken en een glimlach later stonden we tegen elkaar aan. Denk dat we een half uur later al onderweg naar zijn huis waren, om er vervolgens 2 dagen niet meer uit bed te komen. Is zelfs nog een kortstondige verhouding geworden, maar uiteindelijk was het meer lust dan liefde van beide kanten. Kom hem zo nu en dan nog tegen en het is nog steeds een brok puur sexueel geweld om te zien.
Half uurtje, na alleen oogcontact aan de bar. Kende hem wel van zien maar nooit gesproken.

Was geen hoogstandje, maar spijt is er ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven