2 jaar geen sex..

02-01-2008 12:36 48 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
houvanjezelf schreef op 02 januari 2008 @ 15:31:

Wat zijn jullie allemaal serieus zeg.

Je zult allemaal een keer voor het eerst seks hebben met iemand.

Die eerste keer is dan altijd een ONS.

Na de tweede keer zijn het dus More Night Stands.

Wat een onzin. Je schrijft vaak leuke dingen maar dit slaat echt nergens op. Een ONS is toch echt wat anders dan jij hierboven omschrijft.

En het gaat helemaal niet om serieus of niet serieus. Meer om het idee dat jij de mensheid wel heel erg over een kam scheert, erg kortzichtig.
Het is mij duidelijk dat een ONS een bijsmaak heeft, een andere betekenis voor jou jacky.

Voor mij heeft een ONS die bijsmaak of betekenis niet.

Excuses daarvoor.
Dat hoeft nou ook weer niet! En begrijp me niet verkeerd, ik vind niets mis met een ONS en heb er zelf ook wel gehad.

Maar zoals jij het omschreef kon ik me niet in vinden.
Tja, 2 jaar? Ik moet al mijn hele leven zonder doen. Zo slecht heb je het niet.
Total strangers need love, too; and I\'m stranger than most
LeonM schreef op 15 januari 2008 @ 16:53:

Met andere woorden: "niet klagen, want ik heb het veeelll zwaarder dan jij?"

Beetje lullig nietwaar...
Peas on earth!
PrinsesOpDeErwt schreef op 15 januari 2008 @ 16:57:

[...]

Scherp....zéér scherp! :-)

Nee, ik zoek geen medelijden of zo, en ik heb nog minder zin in wedstrijden wie is er zieliger? Ik snap heel goed dat haar situatie frustrerend is, maar als ze zegt ik begin nu redelijk wanhopig te worden! 2 jaar geen sex! dan komt dat bij mij gewoon een beetje verwend over.
anoniem_55795 wijzigde dit bericht op 15-01-2008 18:50
Reden: Typo
% gewijzigd
Als je snapt dat haar situatie frustrerend is, zeg dan: rot voor je. Ik zie niet in hoe het TO helpt als jij meldt dat zij het eigenlijk niet zo slecht heeft. Ik vind dat weinig respectvol ten opzichte van haar topic. Zij ervaart 2 jaar geen sex als probleem. Haar ervaring, haar beleving, haar mening. Jij kunt niet voor haar bepalen of ze het wel of niet slecht heeft.
Peas on earth!
LeonM,

Van wie moet dat dan?

Perel.
Als het een beetje 'tegen' je principes ingaat? Dan vind ik het knap dat je dat twee jaar vol weet te houden, zou mij niet lukken.

Ga naar een parenclub, daar kun je altijd nog besluiten je aan dat 'beetje' principe te houden of jezelf een kans te geven te ontdekken wat je twee jaar jezelf hebt onthouden.

succes met je keuze.
Ga ik hier ook even off-topic verder, Doperwta, iedereen met een brandende vraag is welkom op mijn topics meisje, dus plof maar lekker neer op de fluwelen sofa en gooi 't eruit.

Mij topic heeft zijn langste leven wel gehad, dus soit! (Oogcontact).

Groetje van Perel.
Ik vind dat je best wel wat over mag hebben voor je principes. Dus niet zeuren en gewoon op je tanden bijten tot de Prins op het Witte Paard aan komt galopperen om je te ontvoeren en je vervolgens helemaal suf te neuken. En anders neem je maar een koude douche. Er zijn ergere dingen hoor. :rolling:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
PrinsesOpDeErwt schreef op 15 januari 2008 @ 19:15:

Zij ervaart 2 jaar geen sex als probleem. Haar ervaring, haar beleving, haar mening. Jij kunt niet voor haar bepalen of ze het wel of niet slecht heeft.
Ik heb nergens gezegd dat ik er aan twijfel dat ze dat als een probleem ervaart, ik vind alleen dat het een slechte reden is om wanhopig te worden (en mocht je je dat afvragen, datzelfde vind ik ook van mijn eigen situatie).
LeonM schreef op 15 januari 2008 @ 16:53:

Als je nooit sex hebt gehad weet je toch ook niet wat je mist?Lijkt me niet een te vergelijken situatie.Wat je niet hebt kun je ook niet missen,
Is Liefje nu alweer stevig genomen of niet?
..
En wat gaat liefje hier aan doen dan ??
toch wat minder eisen voor jezelf stellen, en geniet eens met een man die je gewoon leuk vind en dan zie je wel weer..

soms moet je ook gewoon eens dingen onder nemen en dan zie je wel weer..
Hoi Liefje83,

Ik heb ongeveer 4 jaar geen sex gehad. Ik ben niet het type voor een ONS of sexvriendje. Niet dat ik er wat op tegen heb maar het is gewoon niks voor mij.

Masturberen wordt inderdaad op een moment vrij saai, maar ik had me er gewoon bij neergelegd. Soms was dat heel moeilijk maar dat waren maar vlagen...dat gevoel ging vanzelf weer weg.

Sterkte ermee!
..
ja van een grote bek is iedere man afkerig

tenminste bij mij wel , ben er meteen klaar mee
Kan je niet hier een fotootje van jezelf plaatsen? Komen de mannen als vanzelf op je af.
Liefje volgens mij zit jij jezelf danig in de weg of niet soms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven