Wat kun je met een iPad?

20-05-2011 20:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je ermee internetbankieren? Kun je ermee farmville spelen? Kun je ermee rtlgemist ofzo kijken? De reden dat ik dit vraag is omdat mijn internetprovider voor de 3 e keer dit jaar mij geen Internet kan leveren door interne fouten/ storingen. 1 e keer was het 6 weken , vorige keer 2 weken en sinds vandaag Ben ik weer internetloos. Het kost me iedere keer veel tijd en geld om weer Internet te krijgen. Dus wellicht is een iPad een oplossing..

Thuiswerken doe ik niet dus daar heb ik geen internet voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Voor een IPad heb je toch verbinding nodig lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Voor een IPad heb je wifi nodig (dus gewoon internet via je provider). Je kan wel een abonnement bij je 3G versie afsluiten, dat is een mobiel data abonnement (net als je mobiele telefoon).



Vergeet niet dat je op een iPad geen sites met flash kan bekijken, omdat Apple dat niet ondersteunt.
Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de computer nooit volledig vervangen door een iPad, daarvoor zijn de mogelijkheden net wat te beperkt.
Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
Wat imikgirl zegt.

Wel leuk voor erbij, niet ter vervanging van
Alle reacties Link kopieren
Last van je polsen, armen en rug krijgen.



Neem gewoon een andere internetprovider.

Een mobiel internetabonnement is veel duurder (voor zover ik weet), en heeft ook meer storingen.



Het apparaat dat je gebruikt (in dit geval iPad) heeft niks, nul, noppes, nada met je verbindingskwaliteit te maken, behalve dus dat je bij mobiele apparaten de mogelijkheid hebt een mobiel abonnement te nemen, wat dus niet zo'n goedkoop en handig idee is voor thuis.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je beter naar een meer betrouwbare internetprovider overstappen, xs4all heeft bijvoorbeeld een service dat je toch online kunt bij storingen (die er zelden zijn) met een mobiel internetstick.
.
Alle reacties Link kopieren
Haha jaa windows 3.1! Mijn eerste kennismaking haha



Ontopic: ja voor Ipad heb je of gewoon draadloos internet nodig, of een duur, inferieur mobiel netwerk. Dus eigenlijk geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen.



Mijn vriend heeft een paar weken terug de iPad 2 gekocht, ik gebruik hem vooral om spelletjes op te spelen en hij surft er wat mee rond op zijn forumpjes en mail.



Echt een ding voor de 'leuk'. Is gewoon een grote iPhone.

Het is wel makkelijker dan de laptop of pc aanzetten maar dat is in mijn ogen dan ook het enige pluspunt ofzo



Het is jammer dat flash het er niet op doet anders had ik hem toch wel wat handiger gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m,sinds vandaag!! Helemaal leuk hoor,veel speledingetjes en een hoop uitzoekerij maar ben er superblij mee
inderdaad voor de leuk en voor erbij. Lekker als je op de bank zit om even de tvgids online te bekijken, in bed als je te lam bent om op te staan . En op vakantie vind ik 'm erg handig (citytrip of camping). Gewoon, handig, makkkelijk.



Overigens kan je volgens mij geen rtlgemist kijken, omdat Silverlight het hier niet op doet. Maar voor een iPad heb je ook wel gewoon internet nodig hoor.... (wel errug irritant zeg!)
mijn ipad en mijn router werken niet samen, dus ik doe echt geen flikker met mijn ipad. soms in de trein of bij mijn ouders, waar ik wel draadloos kan. er is een speciale beta website van uitzendinggemist waarmee je programma's terug kan kijken (ik weet niet hoe het zit met de commerciële omroepen), dat is wel lekker hoor, in bed even het journaal kijken ofzo. maar goed, thuis doe ik er dus niks mee helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersoulfighter schreef op zondag 22 mei 2011 08:44 mijn ipad en mijn router werken niet samen, dus ik doe echt geen flikker met mijn ipad. soms in de trein of bij mijn ouders, waar ik wel draadloos kan. er is een speciale beta website van uitzendinggemist waarmee je programma's terug kan kijken (ik weet niet hoe het zit met de commerciële omroepen), dat is wel lekker hoor, in bed even het journaal kijken ofzo. maar goed, thuis doe ik er dus niks mee helaas."mijn ipad en mijn router werken niet samen, dus ik doe echt geen flikker met mijn ipad.



Wat zonde en jammer.wat gaat r fout?
Alle reacties Link kopieren
Een kort vraagje over de laatste iPad Viva.



Bij de quiz met Albert Verlinde staat dat ik hem een hengst moet geven, maar hoe hard ik hem ook mep, er gebeurt niks. Iemand enig idee wat ik fout doe?
Alle reacties Link kopieren
kan je op je iPad gewoon de e-books als DRM bestand, wat je ook op je reader gebruikt, zetten en is dat ingewikkeld of net zo makkelijk als bij de reader.
quote:luni schreef op 22 mei 2011 @ 21:44:

[...]

Wat zonde en jammer.wat gaat r fout?Dat weet ik ook niet precies, de mensen van de klantenservice zeggen dat het niet compatible is en dat ik een duurder model van ze moet kopen. Dankje de koek koek, ik heb al een laptop en een netbook, dus ik vind het wel best zo: lekker in de trein af en toe en bij m'n ouders en verder om m'n neefjes en nichtjes te vermaken met kerst. En soms thuis om muziek te luisteren. Maar wel zonde idd. Ik ben nu heel druk, maar misschien dat ik nog een keer de tijd neem om het op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersoulfighter schreef op 27 mei 2011 @ 15:26:

[...]

Dat weet ik ook niet precies, de mensen van de klantenservice zeggen dat het niet compatible is en dat ik een duurder model van ze moet kopen. Dankje de koek koek, ik heb al een laptop en een netbook, dus ik vind het wel best zo: lekker in de trein af en toe en bij m'n ouders en verder om m'n neefjes en nichtjes te vermaken met kerst. En soms thuis om muziek te luisteren. Maar wel zonde idd. Ik ben nu heel druk, maar misschien dat ik nog een keer de tijd neem om het op te lossen.Misschien kun je een prepaidkaart halen voor af en toe,dan kun je er toch mee internetten(voor onderweg ofzo)
Rtl gemist is een app voor en silverlight werkt er gewoon op hoor



Wij hebben hem inmiddels al 1,5 jaar ofzo en ben er nog steeds blij mee. Lekker makkelijk internetten op de bank. Spelletjes spelen of de krant lezen op de wc etc. Hij ligt hier standaard op de bank en word vaak ff erbij gepakt om snel iets op te zoeken ofzo. Maar je hebt idd alsnog wifi nodig of een ipad abbo. Maar dat laatste is duur. Andere provider nemen lijkt me logischer.
Edit, silverlight werkt niet maar hij geeft dan gewoon aan dat je de app van rtl gemist moet gebruiken. Geen probleem iig
Alle reacties Link kopieren
Voor een Ipad heb je toch ook een internetverbinding nodig?
Ow jemig! Silverlight werkt wel in atomic browser. Misschien niet in safari, daar kan het dus aan liggen. En dit is mijn laatste antwoord haha!
quote:jaimie schreef op 04 juni 2011 @ 11:06:

Voor een Ipad heb je toch ook een internetverbinding nodig?



Eh nouja, als je dingen op internet wil doen wel ja. Het is gewoon een computer. Dus je kan wel muziek luisteren of spelletjes spelen of een boek lezen zonder internetverbinding. En daar houdt 't ook wel een beetje mee op! Daarom is draadloos internet thuis wel een must eigenlijk.



Ik heb trouwens nog even op internet rondgekeken maar echt véél mensen hebben klachten over dat ze met hun router thuis niet online kunnen op de iPad. Echt irritant!
Nergens last van hier. Maar goed, ik heb dan ook een systeembeheerder op de bank zitten. Niet werken komt hier dus nooit voor :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook problemen mey de ipad verbinding.

Valt mij echt tegen. Met de Ophone kan ik net zoveel. Alleen het scherm is handiger bij de Ipad. Meenemen doe ik ook niet, ik heb de iphone al bij me.

Sommige websites werken niet, animatie dingen en filmpjes.

Het is een mooie leuke gadget!! Maar als je al een smartphone hebt heeft het weinig toegevoegde waarde..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven