Geld & Recht alle pijlers

ConsumerJury - Iemand ervaring mee?

21-05-2011 10:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik krijg net een mail van Consumer Jury. Dit is de inhoud ervan:

Beste...,

Als panellid van GfK ConsumerJury kunt u...

... zorgen dat bedrijven, fabrikanten en winkeliers rekening met u houden?

... uw mening geven over interessante en belangrijke onderwerpen?

... een stem hebben in de beslissingen van de overheid?

Doe mee aan onderzoek, vul leuke vragenlijsten in en laat uw stem horen! Klinkt dit goed en wilt u VVV-bonnen verdienen?

» Ja, ik word nu panellid! «

Na uw registratie als panellid vragen wij u regelmatig om uw mening met behulp van vragenlijsten. Uw mening en informatie verwerken wij anoniem in adviezen voor bedrijven of overheid. Door mee te doen beïnvloedt u dus direct hun beslissingen!

Bovendien ontvangt u voor elke deelname punten. Deze wisselt u in voor VVV-bonnen die vrijwel overal te besteden zijn. Doet u ook nog mee aan extra onderzoeken over uw tv- of internetgebruik, dan maakt u kans op mooie prijzen! Bijvoorbeeld een tv, fotocamera of I-pad.

» Ja, ik wil me ook aanmelden als panellid! «

Werkt de link niet? Ga dan naar www.consumerjury.nl!

Graag tot ziens in ons panel!

Ivo Pennings

Panelmanager ConsumerJury

Dit klinkt opzich wel aantrekkelijk, maar is het te vertrouwen? Ik heb er namelijk geen zin in om vervogens door allerlei bedrijven benaderd te worden! Heeft iemand ervaring met ConsumerJury?

Ik hoor het graag!

Groetjes, GA
http://www.viva.nl/zoeken ... 8859-1&q=ConsumerJury#619
Gfk is betrouwbaar.

Kun je dus prima aan meedoen als je dat leuk lijkt.

Je krijgt alleen maar vragenlijsten van GFK zelf, en je hoeft niet bang te zijn dat ze je gegevens doorgeven.

Gr.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Ben je lid van andere enquetesites/kliksites?
Zelf lid van o.a. CJ. Prima site, krijg regelmatig een mail, en ga richting mijn tweede uitbetaling nu. Je moet je alleen niet rijk rekenen hiermee, tis een extraatje. Je spaart punten met enquêtes, heel soms een onderzoek thuis op papier. Vroegah kon je ook punten sparen met invullen van aankopen, maar daar is met mee gestopt volgens mij: volgens mij werd het nogal misbruikt en vulde men maar wat in.
Ja, hier doe ik ook aan mee.

Geregeld een enquête en aankopen invullen.

En soms wordt je gevraagd voor een wat groter onderzoek, moet je bijv bijhouden wat je allemaal drinkt per dag en dat een week lang.

Het heeft mij al meerdere keren een Iris-cheque opgeleverd.
Is prima! Doe er al jaren aan mee en ben nooit gebeld, mits ik daar toestemming voor gaf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
"tenzij"

Ik doe mee met de gewone GFK onderzoeken en dat gaat prima, uitbetaling in verschillende kadobonnen.
Dan ben ik de enige met mindere ervaringen...

Ooit aangemeld, nooit iets gehoord verder. Kreeg ik ineens een mail en daarna telefoontje, of ik een programma op mijn pc wilde installeren, want ze gingen internet gedrag onderzoeken. Ben al niet zo happig op zoiets, maar was benieuwd naar de vergoeding: 10 punten per week. Geen idee waar dat voor stond, dus ook ff gevraagd 'Nou, met 3000 punten kun je een VVVbon van 15 Euro bestellen'. Hahahaha, dan moet ik dus 300 weken sparen! Heb vriendelijk bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven