Ervaringen Wehkamp?

25-05-2011 14:33 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit wel in de juiste pijler staat of bij lijf&lijn of geld&recht hoort... Maar goed, hier mijn vraag:



Heeft iemand van jullie al eens wat bij Wehkamp besteld?

Ik heb daar namelijk een hometrainer gevonden die ik graag wil hebben, maar ik heb nog nooit wat bij Wehkamp besteld.



Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Heb positieve ervaringen met Wehkamp, wat ze zeggen klopt 9 van de 10 keer, voor 22.00 besteld volgende dag binnen, retourzending kan thuis opgehaald worden of afgeleverd bij DHL punt, vind het een goede service, beter dan bijv Otto, Neckerman etc.
Goed. Je kunt je bestelling volgen en het is ook makkelijk terug te sturen. Ik haal het altijd op bij het ophaalpunt, hoef je ook niet op de post te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Prima, ik bestel al jaren bij hen en nooit problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel er regelmatig wat, snelle levering. Haal en breng het altijd op een DHL-punt, maar kan me voorstellen dat het met een hometrainer wat lastig is.



Ik betaal achteraf met een acceptgirokaart (de spullen die ik heb gehouden) maar boven een bepaald bedrag en/of je een nieuwe klant bent, moet je direct bij bestelling betalen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Prima, bestel er regelmatig kleding en laatst een vriezer. Levering is altijd snel en goed en retouren indien nodig nooit een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hele positieve ervaringen (oa met kleding)

Leveren zo snel mogelijk. Soms zelfs de volgende dag al



in tegenstelling tot Neckermann
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt positief!

Kan ik met een gerust hart gaan shoppen
Alle reacties Link kopieren
Laatst voor het eerst wat bij Wehkamp besteld.

Is me prima bevallen. Ze zijn snel, alles was prima in orde, netjes verpakt bv. Ook een duidelijke brief hoe je eventueel kunt retourneren.

En ik mocht gewoon achteraf met acceptgiro betalen.

Vond de kwaliteit trouwens ook prima.
Ik heb 1 keer iets besteld bij Wehkamp, een spelletje voor de Playstation, die was daar geloof ik 15 of 20 euro goedkoper, dus vond ik wel de moeite om te proberen. levertijd was 2 weken volgens mij. Na 2 weken kreeg ik een mail dat dit 4 weken werd. Toen die eindelijk voorbij waren kreeg ik doodleuk een mail dat het niet meer geleverd werd. Ik een boze mail gestuurd dat ik het belachelijk vond dat ze me zoveel weken hadden laten wachten voor niks. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk.

Geen Wehkamp meer voor mij dus!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alleen positieve ervaringen! Veel beter dan Otto of Neckermann
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, prima om wat te kopen!
Alle reacties Link kopieren
vorig jaar wasmachine en een koel/vries combinatie.

Keurig volgens afspraak.

De wasmachine zou volgens de voorwaarden alleen beneden worden afgeleverd en ik wou die graag op de eerste verdieping.

Stoere en attente bezorgers die daar niet moeilijk over deden

(maar dat kan bij andere bezorgers natuurlijk weer anders zijn)



kleding daar al vaker besteld en ook altijd oke.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een flatscreen gekocht vorig jaar, prima kwaliteit (Samsung), goede levering en afhandeling door monteur (werd geïnstalleerd), ook de wasmachine komt van hen (whirlpool) en ik heb nooit klachten gehad. In tegenstelling tot Otto of Neckermann levert Wehkamp wel snel!
Alle reacties Link kopieren
Hele goede ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder krijgt al een paar maanden rekeningen en aanmaningen voor iemand die ze helemaal niet kent maar wel haar adres heeft opgegeven. Telefoontjes, brieven terug sturen het helpt allemaal niet. De laatste was een aanmaning van een incassobureau ofzo. Mijn moeder is nog van een generatie die nooit schulden had dus die wordt daar helemaal nerveus van en ziet haar huis al leeggehaald worden.

Heel vervelend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
@isolde, kwestie van ongeopend terug sturen ivm onbekend op dit adres toch?

Deurwaarders moeten toch eerst bij de gemeente controleren of iemand echt op een bepaald adres staat ingeschreven voordat ze actie mogen ondernemen.



@to, ook nooit problemen met de wehkamp gehad. Ooit een bestelling die niet helemaal ging met afrekenen maar keurig geholpen door klantenservice.
Heb goeie ervarigen met alle 3 grote postorderaars: W, N en O

Mijn favo is die met de N . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn 2e laptop, en wat al dies meer zij.

Ik ben al 30 jaar klant bij Wehkamp.

Niets dan lof.!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Heel tevreden over Wehkamp. Tv's, kleding en schoenen.. perfecte levering en nooit geen problemen!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens mooie reclame voor Wehkamp.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
wehkamp levert snel en correct.. ook event. ruilen gaat netjes. Ik bestel altijd met ideal (kleding) en grotere dingen met acceptgiro. Gaat eigenlijk altijd goed..



Neckermann heb ik mindere ervaringen mee, Otto ook wel goed..
Alle reacties Link kopieren
k bestel regelmatig kleding. Laat t bezorgen bij een afhaalpunt (1 euro goedkoper dan aan de deur, en je hoeft niet thuis te blijven)

9 vd 10 keer ben k tevreden.

Wel een keer gehad dat ik een shirtje had besteld en zat er n broek in de verpakking.

Of dat ik alles retour deed en k wel verzendkosten moest betalen. Dat wordt dan wel weer netjes rechtgetrokken bij de klantenservice! (kost je wel mob kosten)

En wel s gehad dat ik 1 euro extra betaalde, zodat ze NA 18.00 zouden bezorgen aan de deur (dat doe ik nu dus niet meer, haal t zelf op) en dan komen ze toch gewoon veel vroeger en dan ben ik er niet.



Klinkt misschien alsof ik niet tevreden ben maar dat ben ik over t algemeen wel! Bestel regelmatig leuke kleding!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tevreden klant, vorig jaar na lang zoeken naar een voordelige nieuwe combi oven een nieuwe besteld bij wehkamp en doet het hartstikke goed.. twee maanden daarvoor mijn nokia daar gekocht (nu dus anderhalf jaar geleden) en hij werkt nog steeds goed... je kunt altijd retour sturen, of het nu met kleding is of met apparatuur... maakt niet uit.
quote:himalaya schreef op 25 mei 2011 @ 14:39:

Ik bestel er regelmatig wat, snelle levering. Haal en breng het altijd op een DHL-punt, maar kan me voorstellen dat het met een hometrainer wat lastig is.



Ik betaal achteraf met een acceptgirokaart (de spullen die ik heb gehouden) maar boven een bepaald bedrag en/of je een nieuwe klant bent, moet je direct bij bestelling betalen.Sommige klanten laten ze permanent vooraf betalen. Waarom? Geen flauw idee..... Ik weet wel dat ik er helaas één van ben. Zelfs bij bedragen van een paar tientjes moet ik vooraf betalen. Elke keer weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven