2 nederlandse militairen gedood in Afghanistan

13-01-2008 00:15 491 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag ik net op de site van de Telegraaf. Meer stond er niet.

:'-(
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
O ja, en hebben jullie mannen ook een ROTOTAtje?
Is dat zo één waar je je LUPA indoet of is ie daar te klein voor?
LUPA zegt mij niet zoveel, paps is van de tijd van de Milva's en Marva's.
En vergeet niet, ik ben maar de dochter van he. Af en toe moest hij , van mijn moeder, effe normaal doen waar de kinderen bij waren. Anders mocht hij haar niet meer verkrachten.
Ik ben weg nu hoor. Moet nog koken voor de kinderen en je weet maar nooit voor hoeveel vandaag nu weer natuurlijk.
Lemmy schreef op 16 januari 2008 @ 18:09:

Ik ben weg nu hoor. Moet nog koken voor de kinderen en je weet maar nooit voor hoeveel vandaag nu weer natuurlijk.
rotflol!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Vriend, de bruut, is thuis, met zijn Ronnie Tober Tasje. Lupa past er net in.

Ook nog es homo, kan er ook nog wel bij. ;-)

Lemmy X-D
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik heb de ROTOTA gejat. Haske handig, evenals die lange groene onderbroeken. Die zijn hier echt favoriet! Vanaf vandaag trek ik die ook aan als hij er wel is, want ik heb gehoord dat hij in het buitenland genoeg te neuken heeft. Ik hoef me dus niet meer te schamen voor mijn lange onderbroekfetish ;-) Hijzelf wil ze niet aan, veel te lastig tijdens het verkrachten.

Die van mij heeft volgens mij nakomelingen in Bosnie, Polen, Noorwegen, Duitsland, Frankrijk, Belgie ( oeh, Geve, misschien ben jij ook wel een kindje van een rondneukende moordenaar X-D ) Italie, Afghaniland, Dubai, Griekenland, Denemarken en ga zo maar door.
Ik denk dat we allemaal wel ergens in de stamboom een rondneukende militair hebben. Collectief zelfmoord plegen dan maar?
Ik draag de camoshirts in bed. Je kunt wel nagaan wat er dan gebeurt ;-)
uuuuuuuuuuuuh hij kan je niet vinden??????
Mijn moordenaar is nu virtueel aan het killen op zijn playstation. Hij kan het maar niet loslaten.... Niemand vermoord op uitzending, dus dan thuis maar verder! Hij keek trouwens ook wel een beetje vreemd toen hij net zijn biefstuk in stukjes sneed. Net of hij er opgewonden van werd om iets aan stukken te snijden ;-) Geve, je hebt me wakker geschud. Het is een moordende psychopaat!

Ik blijf nu alleen nog bij hem voor het geld X-D
En voor de dagelijkse verkrachting natuurlijk. OOOOO hoe heb ik ooit zo stom kunnen zijn om voor een burger jongen te kiezen. Wel een ex Yougo maar dat kan nooit zo geweldig zijn als een Nederlandse Millitair.
O en over slachten gesproken, mijn paps is de zoon van een slachter. Zou het erfelijk zijn??????
Hangt er vanaf Pav ( hihi rijmt ;-))

Verkrachte hij de dieren voordat hij ze slachte? Of komt dat verkrachten bij zijn moeder weg? Ik hoorde namelijk vandaag ergens, dat de genen van beide ouders doorgegeven kunnen worden. Het zou dus zomaar ook door zijn moeder kunnen komen.
Nee, komt duidelijk bij mijn opa vandaan, daar zat passie in. Oma was allang geleden uitverkracht.
Wie had dat gedacht he, dat we nog eens zo konden lachen met Geve.

* gaat nu verder met al die kinderen naar bed brengen *
X-D
Poe, dat is ook weer achter de rug.

Ja, eerst dacht ik bij ieder kind dat aanbelde met het verhaal dat ook hij hier thuishoorde dat dat onzin was, maar nu zijn me de ogen geopend. Je moet als vrouw van een militair natuurlijk ook de consequenties daarvan aanvaarden. Vanwege hun aantal heb ik ze wel moeten stapelen in hun bedjes trouwens. Nu maar hopen dat ik goed heb opgelet dat ik de jongens en de meisjes wel apart heb gehouden, anders zijn de oudsten morgen alweer zwanger natuurlijk. Niet dat ik ze dat dan kwalijk kan nemen, want dat zit dan gewoon in de genen, maar toch, anders krijg je helemaal geen einde, net als met muizen en zo.
Ghehehe gooooo Lemmy!

Mijn vriend gaat goed los zeg. Hij zit echt met zijn blik vastgeplakt aan de tv en verteld me om de drie minuten hoe goed hij al die "poppetjes" neer heeft geknald. Ik zeg net tegen hem: Je mag die "poppetjes" ook wel een naam geven hoor, dan lijkt het echter. Een glimlach van oor tot oor en nu zit ie hier naast me: Sterf Ali ( was de enige Afghaanse naam die hij kon bedenken), ga eens dood! Of moet ik je vrouw nog eens een bezoekje brengen. Mijn hart smelt dan. Dat is nou mijn vent, mijn held, mijn militair X-D mijn killer, maar dan virtueel, dat dan weer wel!
Ach ja, zo vertederend he... :love:

(vraag me ondertussen trouwens wel af hoe deze gesprekken moeten overkomen op een onwetend iemand die dit topic aanklikt...)
Dat mag Geve uitleggen Lemmy :-)
Ahem ja. Beetje raar denk ik....

Mijn excuses, ik werd vreselijk getriggerd door de belachelijke uitspraken van Geve en ben een beetje doorgeslagen in het verromantiseren van de militair als verkrachter en moordenaar.

Mmmm, er belt hier net een kindje aan, ik schrik me rot, staat zijn moeder erachter met een collectebus ;-)
Misschien moeten we een apart topic openen over het hebben van een relatie/familieband met een militair of zoiets.

Dacht je even dat Geve toch gelijk had, Pruttel, toen er een kindje aan de deur stond... :-)
Lemmy schreef op 16 januari 2008 @ 20:29:

Ach ja, zo vertederend he... :love:

(vraag me ondertussen trouwens wel af hoe deze gesprekken moeten overkomen op een onwetend iemand die dit topic aanklikt...)

Nou ik ben dus helemaal gaan teruglezen hoe het zo gekomen is,

Ik begrijp dat als het aan Geve ligt we de oorlog niet gaan winnen, tjiesus he, ik heb bewondering voor de vrouwen aan het thuisfront hier op t forum. :smooch:

GEVE: :ass:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven