Seks
alle pijlers
Groepsex
donderdag 17 januari 2008 om 20:08
Hallo allemaal,
Mijn man heeft graag (soms)naar een dvd`tje met groepsex tijdens het vrijen aanstaan.(Alleen goede amateur-groepsexfilms zijn moeilijk te vinden)Hij zegt dat dit hem altijd erg opwind,nu moet ik toegeven dat het mij steeds meer gaat opwinden.We zijn ruim 30jaar samen dus het geeft wel een extra dementie aan ons sexleven.
Zou het zo kunnen zijn dat we beiden voyeuristisch ingesteld zijn?We denken eraan om eens naar een parenclub te gaan om heerlijk tussen de mensen te vrijen.
Zijn deze gevoelens vreemd of.........
moppies
Mijn man heeft graag (soms)naar een dvd`tje met groepsex tijdens het vrijen aanstaan.(Alleen goede amateur-groepsexfilms zijn moeilijk te vinden)Hij zegt dat dit hem altijd erg opwind,nu moet ik toegeven dat het mij steeds meer gaat opwinden.We zijn ruim 30jaar samen dus het geeft wel een extra dementie aan ons sexleven.
Zou het zo kunnen zijn dat we beiden voyeuristisch ingesteld zijn?We denken eraan om eens naar een parenclub te gaan om heerlijk tussen de mensen te vrijen.
Zijn deze gevoelens vreemd of.........
moppies
donderdag 17 januari 2008 om 20:20
tuurlijk niet! menselijk lijkt me eerder het goede woord. en trouwens, parenclubs zouden toch niet bestaan als deze gevoelens niet bestonden? Vreemd? Wat is vreemd? Vreemd is wat statistisch twee keer buiten de standaarddeviatie van het gemiddelde valt. Ik denk het niet dus. Geniet er lekker van dat jullie na ruim 30 jaar elkaar nog op weten te winden en laat dit lekker jullie voyeuristische geheimpje zijn: er zijn genoeg stellen die elkaar op dit moment verzuurd aan zitten te kijken en elkaar niets meer te melden hebben. Geniet ervan!
vrijdag 18 januari 2008 om 23:58