Wat kun je met een iPad?

20-05-2011 20:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je ermee internetbankieren? Kun je ermee farmville spelen? Kun je ermee rtlgemist ofzo kijken? De reden dat ik dit vraag is omdat mijn internetprovider voor de 3 e keer dit jaar mij geen Internet kan leveren door interne fouten/ storingen. 1 e keer was het 6 weken , vorige keer 2 weken en sinds vandaag Ben ik weer internetloos. Het kost me iedere keer veel tijd en geld om weer Internet te krijgen. Dus wellicht is een iPad een oplossing..

Thuiswerken doe ik niet dus daar heb ik geen internet voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty.elastic schreef op 20 mei 2011 @ 20:44:

Kun je ermee internetbankieren?Probeelmloosquote:Kun je ermee farmville spelen?Doe ik niet, maar tenzij dat met flash werkt moet het kunnen.quote:Kun je ermee rtlgemist ofzo kijken?Als "ofzo" niet met flash werkt moet het kunnen.quote:De reden dat ik dit vraag is omdat mijn internetprovider voor de 3 e keer dit jaar mij geen Internet kan leveren door interne fouten/ storingen. 1 e keer was het 6 weken , vorige keer 2 weken en sinds vandaag Ben ik weer internetloos. Het kost me iedere keer veel tijd en geld om weer Internet te krijgen. Dus wellicht is een iPad een oplossing..Nee, een andere computer is geen oplossing voor een falende internetprovider. De oplossing voor een slechte internetprovider is een goede internetprovider.quote:Thuiswerken doe ik niet dus daar heb ik geen internet voor nodig.Ook geen iPad. Die is, bij zakelijk gebruik, vooral handig als je erg mobiel wil zijn.
Ik vind de iphone en ipad echt wel verschillen hoor! De ipad werkt veel fijner omdat het scherm groter is. Grote stukken tekst tikken is veel fijner. Daarnaast gaat de batterij veel langer mee en filmpjes kijken op je ipad is een stuk beter dan op je iphone. Ik vind hem echt wel wat toevoegen. Al is het alleen maar omdat je met je iphone altijd op de mobiele pagina's van sites (zoals viva) uitkomt en met je ipad tenminste gewoon op de normale site. Flash gaat trouwens nog wel een keer werken hoor, daar is apple al mee bezig.
Ik zou niet meer zonder willen. Waar ik ga, gaat de Pad ook.

Alles doe ik er op.

De laptop heb ik nu voor erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 05 juni 2011 @ 22:55:

Flash gaat trouwens nog wel een keer werken hoor, daar is apple al mee bezig.Flash vreet energie als ik het goed begrepen heb, en daarom wil Apple niet. Ik heb eerlijk gezegd meer de indruk dat Adobe hard aan het werk is, of moet zijn, want Apple kan blijkbaar prima zonder flash.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 05 juni 2011 @ 22:58:

Ik zou niet meer zonder willen. Waar ik ga, gaat de Pad ook.

Alles doe ik er op.

De laptop heb ik nu voor erbij.Hier net zo. Zakelijk, prive, de iPad maakt een laptop vrijwel overbodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een tijdje een iPad, en ben er heel erg blij mee. Overigens vervangt het in mijn ogen de laptop niet, maar daar kunnen de meningen misschien over verschillen. Overigens heb je vind ik te weinig aan een iPad als je zelf geen draadloos internet in huis hebt. Een abo voor internet onderweg neem ik niet, vind ik te duur, en heb ik op mijn smartphone al. Maar voor effe snel internetten thuis, mail lezen, spelletjes spelen (vooral dat), gebruik ik em volop. Zie het overigens nog altijd meer als een gadget, heb hem ook vanuit dat oogpunt gekocht.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven