Actueel
alle pijlers
Natalee Holloway verkracht en vermoord door stiefvader?
vrijdag 18 januari 2008 om 13:03
Net een video afgeluisterd van goede vrienden van de moeder van Beth.Beth wou niet dat een familiegeheim openbaar werd,de stiefvader van Natalee heeft Natalee verkracht waarop ze wegliep en niet meer naar huis wilde en bij de vrienden van Beth verbleef,Natalee heeft die vrienden alles verteld en in een intervieuw vertellen ze nu dat Joran en de 2 broers het niet gedaan hebben maar dat de stiefvader en Beth weten wat er met Natalee is gebeurd,dat Natalee op het strand alleen werd achtergelaten door Joran kwam de stiefvader en Beth zeer goed uit.
De video kun je afluisteren op ZijOnline,ik weet niet hoe ik deze hierheen kan plaatsen.
De video kun je afluisteren op ZijOnline,ik weet niet hoe ik deze hierheen kan plaatsen.
anoniem_25422 wijzigde dit bericht op 18-01-2008 13:06
Reden: Vergeten te vermelden dat Natalee ook zwanger was van haar stiefvader
Reden: Vergeten te vermelden dat Natalee ook zwanger was van haar stiefvader
% gewijzigd
vrijdag 18 januari 2008 om 13:51
Logisch want in de gangen van het hotel stonden dus geen camera's, wel in de aankomsthal. (die camera is gecheckt en daar staat ze dus niet op). Verder sliep ze op die kamer met (4)? andere meisjes dus die kunnen dus best in en uit gelopen hebben.
Stiefvader verhaal vind ik heel ongeloofwaardig, 't zou me niks verbazen al Joran hier ook weer achter zat! Net als die nep-foto!
En anders zouden we eens moeten checken of er DNA sporen zijn gevonden van die stiefvader in de auto van de ouders van Madeleine, toch?!
vrijdag 18 januari 2008 om 14:04
Die Nep foto heeft Joran niet gemaakt.Peter zei ook dat hij in de mail die men naar hem had gestuurd de naam stond vermeld van degene die de foto wel had gemaakt,joran had de foto ook via mail ontvangen.
In een aankomsthal zijn de camera's juist gericht op de deur van binnenkomst,is ook gekeken of de stiefvader of moeder binnenkwamen?En als ze erop stonden,hoelang zijn ze dan binnen gebleven want iedereen die het hotel verlaat komt ook weer op die camera.Als ze langer binnen waren zijn ze met het pasje binnen geweest en hoe kwamen ze daar dan aan want hun dochter hadden ze al een hele tijd niet meer gesproken omdat ze weg was gelopen.
In een aankomsthal zijn de camera's juist gericht op de deur van binnenkomst,is ook gekeken of de stiefvader of moeder binnenkwamen?En als ze erop stonden,hoelang zijn ze dan binnen gebleven want iedereen die het hotel verlaat komt ook weer op die camera.Als ze langer binnen waren zijn ze met het pasje binnen geweest en hoe kwamen ze daar dan aan want hun dochter hadden ze al een hele tijd niet meer gesproken omdat ze weg was gelopen.
vrijdag 18 januari 2008 om 14:29
De ouders van Maddie hadden óf een oppas in hun hotelkamer moeten hebben óf gezellig op hun kamer gaan zitten drinken. Als je kinderen hebt, betekent het dan toch dat je niet meer zo spontaan alles kunt doen wat je wilt. Zeker niet met zulke kleine kinderen. Maar goed, dat is al zo uitentreure hier bediscussieerd en heeft met dit onderwerp ook weinig te maken.
Lindy, jij gelooft duidelijk niet dat die stiefvader er iets mee te maken heeft, gezien je reactie van dat als hij niet zelf naar Aruba zou zijn gegaan hij Joran wel ingehuurd zal hebben. Ik laat de optie van eventueel de stiefvader nog wel even open. Het ís mogelijk en het zal niet de eerste stiefvader zijn die zich vergrijpt aan de dochter.
Lindy, jij gelooft duidelijk niet dat die stiefvader er iets mee te maken heeft, gezien je reactie van dat als hij niet zelf naar Aruba zou zijn gegaan hij Joran wel ingehuurd zal hebben. Ik laat de optie van eventueel de stiefvader nog wel even open. Het ís mogelijk en het zal niet de eerste stiefvader zijn die zich vergrijpt aan de dochter.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
vrijdag 18 januari 2008 om 14:30
Nou, wij zijn het in ieder geval wel heeeeeeeeel erg eens. In Nederland gebruiken we zelfs babyfoons als de kids in hetzelfde huis liggen te tukken. Zou dit dan Engels' zijn? Al eens eerder meegemaakt in een restaurant in Portugal. Had een engels stel daar gegeten, hadden een buggy bij hun met kind. Na ca. 2 uur kwamen ze ladderzat terug, vragen of ze hier de buggy hadden achtergelaten............. Dan vraag ik je.
vrijdag 18 januari 2008 om 14:39
Ja, de lange tijd die er tussen zit, maakt het verhaal op dit moment wel ongeloofwaardiger. Het zou een stuk geloofwaardiger worden als ze met de bewijzen kwamen. Als het allemaal waar is, waarom dan zo lang wachten. Waarom dan eerst drie jonge jongens door de mangel laten halen en wachten met het verhaal tot Joran wegens gebrek aan bewijs ontslagen wordt van rechtsvervolging. Alleen zie ik dan weer niet in wat voor belang die mensen, die dit beweren Joran er persoonlijk mee dienen. Ze kennen elkaar niet, neem ik aan.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
vrijdag 18 januari 2008 om 15:45
Ik snap mensen die hun kind alleen laten sowieso niet goed, maar het feit dat dit met Maddie in een vreemd land was, maakt het voor mij nog onbegrijpelijker. De meeste mensen zijn dan juist nog voorzichtiger dan normaal. Ik wil niet eens weten hoe een gemiddelde week er thuis uitzag bij die McCann's.
vrijdag 18 januari 2008 om 16:22
Feit blijft dat Joran meerdere keren gelogen heeft in zijn verklaringen.
en dat de broers ook weer een ander verhaal vertellen.
Als je niks te verbergen hebt, kun je toch gewoon de waarheid vertellen.....
op deze manier is hij voor mij behoorlijk verdacht, ennuh Peter R zit er niet vaak naast......................
en dat de broers ook weer een ander verhaal vertellen.
Als je niks te verbergen hebt, kun je toch gewoon de waarheid vertellen.....
op deze manier is hij voor mij behoorlijk verdacht, ennuh Peter R zit er niet vaak naast......................
vrijdag 18 januari 2008 om 17:32
Natuurlijk is liegen niet goed, dat staat als een paal boven water,...
Maar liegen betekent nog niet dat je iemand wat aangedaan hebt...
Je kan ook schrikken (staat nogal fijn als de politie je komt halen omdat jij als laatste ee meisje hebt gezien die je ook nog eens alleen achter gelaten hebt op een donker strand)... Ergens kan ik me dus wel voorstellen dat je in paniek dan iets anders opdist dan de waarheid en ik vind het vreemd dat iedereen boter op zijn hoofd heeft hierin en zegt dat ie zich dat niet kan voorstellen....
Dat je maandenlang die leugen vol kan houden dat snap ik weer niet maar dat geeft nog steeds niets anders aan dan dat Joran een leugenaar is... Niet dat hij een morrdenaar of wat dan ook is,... (wat dan ook want er is geen lijk, geen moord dus ook)
Maar liegen betekent nog niet dat je iemand wat aangedaan hebt...
Je kan ook schrikken (staat nogal fijn als de politie je komt halen omdat jij als laatste ee meisje hebt gezien die je ook nog eens alleen achter gelaten hebt op een donker strand)... Ergens kan ik me dus wel voorstellen dat je in paniek dan iets anders opdist dan de waarheid en ik vind het vreemd dat iedereen boter op zijn hoofd heeft hierin en zegt dat ie zich dat niet kan voorstellen....
Dat je maandenlang die leugen vol kan houden dat snap ik weer niet maar dat geeft nog steeds niets anders aan dan dat Joran een leugenaar is... Niet dat hij een morrdenaar of wat dan ook is,... (wat dan ook want er is geen lijk, geen moord dus ook)