Natalee Holloway verkracht en vermoord door stiefvader?

18-01-2008 13:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net een video afgeluisterd van goede vrienden van de moeder van Beth.Beth wou niet dat een familiegeheim openbaar werd,de stiefvader van Natalee heeft Natalee verkracht waarop ze wegliep en niet meer naar huis wilde en bij de vrienden van Beth verbleef,Natalee heeft die vrienden alles verteld en in een intervieuw vertellen ze nu dat Joran en de 2 broers het niet gedaan hebben maar dat de stiefvader en Beth weten wat er met Natalee is gebeurd,dat Natalee op het strand alleen werd achtergelaten door Joran kwam de stiefvader en Beth zeer goed uit.

De video kun je afluisteren op ZijOnline,ik weet niet hoe ik deze hierheen kan plaatsen.
anoniem_25422 wijzigde dit bericht op 18-01-2008 13:06
Reden: Vergeten te vermelden dat Natalee ook zwanger was van haar stiefvader
% gewijzigd
.
ElleMichelle schreef op 18 januari 2008 @ 13:08:

Het verhaal dat de poster niet het originele was zei de moeder van Joran ook al in de tv uitzending met Paul en Witteman.

En dat bewijst ........wat precies?

Ook zijn nooit de camerabeelden getoond waarmee men kon zien wie zich 3x toegang verleende tot de hotelkamer van Natalee.
Logisch want in de gangen van het hotel stonden dus geen camera's, wel in de aankomsthal. (die camera is gecheckt en daar staat ze dus niet op). Verder sliep ze op die kamer met (4)? andere meisjes dus die kunnen dus best in en uit gelopen hebben.

Stiefvader verhaal vind ik heel ongeloofwaardig, 't zou me niks verbazen al Joran hier ook weer achter zat! Net als die nep-foto!

En anders zouden we eens moeten checken of er DNA sporen zijn gevonden van die stiefvader in de auto van de ouders van Madeleine, toch?!
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Die Nep foto heeft Joran niet gemaakt.Peter zei ook dat hij in de mail die men naar hem had gestuurd de naam stond vermeld van degene die de foto wel had gemaakt,joran had de foto ook via mail ontvangen.

In een aankomsthal zijn de camera's juist gericht op de deur van binnenkomst,is ook gekeken of de stiefvader of moeder binnenkwamen?En als ze erop stonden,hoelang zijn ze dan binnen gebleven want iedereen die het hotel verlaat komt ook weer op die camera.Als ze langer binnen waren zijn ze met het pasje binnen geweest en hoe kwamen ze daar dan aan want hun dochter hadden ze al een hele tijd niet meer gesproken omdat ze weg was gelopen.
ElleMichelle schreef op 18 januari 2008 @ 14:04:

.

In een aankomsthal zijn de camera's juist gericht op de deur van binnenkomst,is ook gekeken of de stiefvader of moeder binnenkwamen?En als ze erop stonden,hoelang zijn ze dan binnen gebleven want iedereen die het hotel verlaat komt ook weer op die camera.Als ze langer binnen waren zijn ze met het pasje binnen geweest en hoe kwamen ze daar dan aan want hun dochter hadden ze al een hele tijd niet meer gesproken omdat ze weg was gelopen.
Waarom zouden ze dan naar binnen moeten als jij net beweerd hebt dat die stiefvader Natalie op het strand vermoord heeft?
lindy schreef op 18 januari 2008 @ 13:50:

Ik vind dat toch zo typisch. Maanden, nee, soms jaren na een gebeurtenis duiken er opeens van die bizarre verhalen op, die werkelijk nooit eerder naar voren gekomen zijn, zie ook de zaak Maddie, waar eenzelfde mechanisme in werking lijkt te zijn getreden. De meest bizarre scenarios passeren de revue. Terwijl het bij verhaal 1 iedere keer toch weer naar die broertjes en Joran leidt, precies zoals Beth Holloway bij Oprah zei. En bij verhaal 2, Maddie, leidt het verhaal toch ook iedere keer weer naar een stel ouders dat liever ging drinken met vrienden dan op hun kinderen te passen.
Alsof ouders niets anders meer mogen doen dan 24/7 bij hun kinderen zijn.
ik kan me niet concentreren, hoor allemaal andere geluiden bij die tape. Dusse.....het zal wel.
ElleMichelle schreef op 18 januari 2008 @ 14:04:

Die Nep foto heeft Joran niet gemaakt.Peter zei ook dat hij in de mail die men naar hem had gestuurd de naam stond vermeld van degene die de foto wel had gemaakt,joran had de foto ook via mail ontvangen.

Peter zegt dat hij te horen heeft gekregen of het bewijs heeft dat de foto in opdracht van Joran is gemaakt. Joran zegt van niet. Dat hij die foto ongevraagd als grap toegestuurd heeft gekregen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
.
Mooncatcher schreef op 18 januari 2008 @ 14:21:

ik kan me niet concentreren, hoor allemaal andere geluiden bij die tape. Dusse.....het zal wel.
Dat is een filmpje wat ernaast automatisch gaat lopen met geluid. Kun je even uitzetten. Dan kun je de audio beter beluisteren.
De ouders van Maddie hadden óf een oppas in hun hotelkamer moeten hebben óf gezellig op hun kamer gaan zitten drinken. Als je kinderen hebt, betekent het dan toch dat je niet meer zo spontaan alles kunt doen wat je wilt. Zeker niet met zulke kleine kinderen. Maar goed, dat is al zo uitentreure hier bediscussieerd en heeft met dit onderwerp ook weinig te maken.

Lindy, jij gelooft duidelijk niet dat die stiefvader er iets mee te maken heeft, gezien je reactie van dat als hij niet zelf naar Aruba zou zijn gegaan hij Joran wel ingehuurd zal hebben. Ik laat de optie van eventueel de stiefvader nog wel even open. Het ís mogelijk en het zal niet de eerste stiefvader zijn die zich vergrijpt aan de dochter.
lindy schreef op 18 januari 2008 @ 14:25:

Collega: O, jij vindt het normaal om 3 kinderen onder de 5 alleen op een kamer achter te laten? Tja, dan worden we zéker het niet eens....
Nou, wij zijn het in ieder geval wel heeeeeeeeel erg eens. In Nederland gebruiken we zelfs babyfoons als de kids in hetzelfde huis liggen te tukken. Zou dit dan Engels' zijn? Al eens eerder meegemaakt in een restaurant in Portugal. Had een engels stel daar gegeten, hadden een buggy bij hun met kind. Na ca. 2 uur kwamen ze ladderzat terug, vragen of ze hier de buggy hadden achtergelaten............. Dan vraag ik je.
Uiteraard denk ik dan weer niet dat hij Joran ingehuurd heeft :)

In dit scenario is Joran gewoon de womanizer die de pech had dat hij die avond met Nathalie 'in zee ging'.
shahla schreef op 18 januari 2008 @ 14:26:

[...]

Dat is een filmpje wat ernaast automatisch gaat lopen met geluid. Kun je even uitzetten. Dan kun je de audio beter beluisteren.
Ow niet gezien hahahaa, nog eens proberen dan.
Tyco schreef op 18 januari 2008 @ 14:30:

[...]

Nou, wij zijn het in ieder geval wel heeeeeeeeel erg eens. In Nederland gebruiken we zelfs babyfoons als de kids in hetzelfde huis liggen te tukken. Zou dit dan Engels' zijn? Al eens eerder meegemaakt in een restaurant in Portugal. Had een engels stel daar gegeten, hadden een buggy bij hun met kind. Na ca. 2 uur kwamen ze ladderzat terug, vragen of ze hier de buggy hadden achtergelaten............. Dan vraag ik je.
Hadden ze de baby wel meegenomen of ook niet>?
.
Mooncatcher schreef op 18 januari 2008 @ 14:32:

[...]

Ow niet gezien hahahaa, nog eens proberen dan.
Overkwam mij ook en ik dacht de eerste seconden: Slechte opname, allemaal geluiden erdoorheen. Keek ik rechts op de pagina, zag ik dat filmpje.
Ja, de lange tijd die er tussen zit, maakt het verhaal op dit moment wel ongeloofwaardiger. Het zou een stuk geloofwaardiger worden als ze met de bewijzen kwamen. Als het allemaal waar is, waarom dan zo lang wachten. Waarom dan eerst drie jonge jongens door de mangel laten halen en wachten met het verhaal tot Joran wegens gebrek aan bewijs ontslagen wordt van rechtsvervolging. Alleen zie ik dan weer niet in wat voor belang die mensen, die dit beweren Joran er persoonlijk mee dienen. Ze kennen elkaar niet, neem ik aan.
De ouders van Natalee waren toch niet op Aruba? Ze zijn er snel naar toe gevlogen toen ze hoorden dat hun dochter vermist werd. Dus dan kan die stiefvader het toch niet gedaan hebben?
Ik snap mensen die hun kind alleen laten sowieso niet goed, maar het feit dat dit met Maddie in een vreemd land was, maakt het voor mij nog onbegrijpelijker. De meeste mensen zijn dan juist nog voorzichtiger dan normaal. Ik wil niet eens weten hoe een gemiddelde week er thuis uitzag bij die McCann's.
Er is toch al een speculatietopic over deze verdwijningszaak?
Feit blijft dat Joran meerdere keren gelogen heeft in zijn verklaringen.

en dat de broers ook weer een ander verhaal vertellen.

Als je niks te verbergen hebt, kun je toch gewoon de waarheid vertellen.....

op deze manier is hij voor mij behoorlijk verdacht, ennuh Peter R zit er niet vaak naast......................
lindy schreef op 18 januari 2008 @ 14:25:

Collega: O, jij vindt het normaal om 3 kinderen onder de 5 alleen op een kamer achter te laten? Tja, dan worden we zéker het niet eens....
Lindy: O, met babyfoon vind ik dat wel kunnen, ja. Maar ik begrijp dat dat helaas niet het geval was.
Natuurlijk is liegen niet goed, dat staat als een paal boven water,...

Maar liegen betekent nog niet dat je iemand wat aangedaan hebt...

Je kan ook schrikken (staat nogal fijn als de politie je komt halen omdat jij als laatste ee meisje hebt gezien die je ook nog eens alleen achter gelaten hebt op een donker strand)... Ergens kan ik me dus wel voorstellen dat je in paniek dan iets anders opdist dan de waarheid en ik vind het vreemd dat iedereen boter op zijn hoofd heeft hierin en zegt dat ie zich dat niet kan voorstellen....

Dat je maandenlang die leugen vol kan houden dat snap ik weer niet maar dat geeft nog steeds niets anders aan dan dat Joran een leugenaar is... Niet dat hij een morrdenaar of wat dan ook is,... (wat dan ook want er is geen lijk, geen moord dus ook)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven