Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Mij doe je een groot plezier doen met de eerste drie. Het zit me de laatste dagen niet mee, dus waardering in de vorm van lichamelijk contact wordt zeer op prijs gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Aah wat lief. Jij krijgt er 1 van mij
Alle reacties Link kopieren
Doe mij die ribbenkneuzende omhelzing maar



Morgen heb ik een loodzwaar tentamen en het ziet er naar uit dat:

1) mijn hersenen te klein zijn voor alle informatie

2) ik nog wel even een paar uurtjes door moet leren vannacht om er misschien nog iets van te kunnen brouwen...



Alvast bedankt en knuffel terug!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoete schreef op 08 juni 2011 @ 00:29:

Mij doe je een groot plezier doen met de eerste drie. Het zit me de laatste dagen niet mee, dus waardering in de vorm van lichamelijk contact wordt zeer op prijs gesteld.Zoete: , taptaptap, aaaai (van voor naar achter, dat leek me het beste). je krijgt er nog een begrijpend knikje bij want een paaar dagen nietmeezittende dingen is niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:_yellowlove_ schreef op 08 juni 2011 @ 00:29:

Aah wat lief. Jij krijgt er 1 van mij aaaaah, dat vind ik lief, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfet schreef op 08 juni 2011 @ 00:31:

Doe mij die ribbenkneuzende omhelzing maar



Morgen heb ik een loodzwaar tentamen en het ziet er naar uit dat:

1) mijn hersenen te klein zijn voor alle informatie

2) ik nog wel even een paar uurtjes door moet leren vannacht om er misschien nog iets van te kunnen brouwen...



Alvast bedankt en knuffel terug!!!



Komt ie: (hoop dat het niet al te pijnlijk was)

krijg meteen flashbacks van overvolle asbakken, kamer vol rook, stilte van de nacht en falende keyboards.

Sterkte. JE KUNT HET!
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 00:32:

[...]





Zoete: , taptaptap, aaaai (van voor naar achter, dat leek me het beste). je krijgt er nog een begrijpend knikje bij want een paaar dagen nietmeezittende dingen is niet leuk.



Dat is fijn, ik ben nogal een 'van voor naar achter'-typje, dus dat heb je goed ingeschat.



Als waardering een kus (of naar gelang een ferme handdruk) om je te bedanken en weltrusten te wensen.
Alle reacties Link kopieren
Aaahh thanks had ik echt even nodig!

Was niet al te pijnlijk hoor, maar kneuzingen voel je pas beter na een paar uurtjes toch? Misschien heb ik dan een goede reden om morgen niet te gaan
Alle reacties Link kopieren
Als het met 2 handen is ga ik graag voor de ferme handdruk. Dank je wel! En slaap lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfet schreef op 08 juni 2011 @ 00:37:

Aaahh thanks had ik echt even nodig!

Was niet al te pijnlijk hoor, maar kneuzingen voel je pas beter na een paar uurtjes toch? Misschien heb ik dan een goede reden om morgen niet te gaan Jij gaat gewoon morgen en je gaat er ervoor Smurfet (voor de zekerheid nog een begrijpend knikje).
Alle reacties Link kopieren
ik heb even gekeken, maar ik heb hier dus ook nog een 'warme blik' en een soort van 'arm om de schouder'. Degenen die er behoefte aan hebben weten wel wat ik bedoel. Doe ik er dus ook even bij.
Alle reacties Link kopieren
I know, I know, maar toch bedankt voor de extra aanmoediging! Enne... de asbak is inderdaad overvol, maar mijn pakje is leeg dus als je ook nog peuken kunt doorstralen?!



Maar goed, bedankt voor deze afleiding en moed, ik ga maar weer eens de boeken in!
Alle reacties Link kopieren
Een troostende knuffel zou ik wel graag willen hebben.

Ik kan bijna echt een ooglapje op doen, zit met een dik rood ontstoken oog en ik zit mezelf ontiegelijk in de weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfet schreef op 08 juni 2011 @ 00:41:

I know, I know, maar toch bedankt voor de extra aanmoediging! Enne... de asbak is inderdaad overvol, maar mijn pakje is leeg dus als je ook nog peuken kunt doorstralen?!



Maar goed, bedankt voor deze afleiding en moed, ik ga maar weer eens de boeken in!pakje Belinda Menthol komt jou kant op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Conundrum schreef op 08 juni 2011 @ 00:41:

Een troostende knuffel zou ik wel graag willen hebben.

Ik kan bijna echt een ooglapje op doen, zit met een dik rood ontstoken oog en ik zit mezelf ontiegelijk in de weg.Ach gossie Conundrum, dat is rot een ontstoken oog. beterschap en ik had gelukkig ook nog een troostende knuffel liggen. Komt ie:
Alle reacties Link kopieren
ah kijk ze zijn er al! Heel erg bedankt hoor!



*gaat nu ècht aan het studeren...*
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, bijna een genezende knuffel
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfet schreef op 08 juni 2011 @ 00:47:

ah kijk ze zijn er al! Heel erg bedankt hoor!



*gaat nu ècht aan het studeren...*Graag gedaan. De 'schop onder de kont' heb ik helaas niet op het moment. je moet het dus puur op karakter doen. Komt goed. Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Conundrum schreef op 08 juni 2011 @ 00:48:

Dank je wel, bijna een genezende knuffel Dat probeerde ik er inderdaad in te leggen. Fijn dat het een beetje werkt.
Alle reacties Link kopieren
Kan het ooglapje nu af doen ! I can see clearly now.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conundrum schreef op 08 juni 2011 @ 00:57:

Kan het ooglapje nu af doen ! I can see clearly now.Halleluja!
Alle reacties Link kopieren
Praise the Lord 2reebruine ogen!

Nu kan ik slapen. Fijne nacht verder
Alle reacties Link kopieren
Eens met Yellow .

Hoe ben je op dit lieve topic gekomen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:augustusbloem schreef op 08 juni 2011 @ 01:05:

Eens met Yellow .

Hoe ben je op dit lieve topic gekomen ?

Dank je wel voor de knuffel Augbloem!

Ik zat het forum hier en daar wat door te lezen en heb met een aantal mensen echt te doen. Daarnaast was ik nogal verbijsterd door hoe er op een bepaald topic wordt gereageerd. Dit is dus een soort van tegenactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven