Entertainment
alle pijlers
Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zaterdag 19 januari 2008 om 20:53
Ik pinkte niet bijna een traantje weg, maar blerde tranen met tuiten. Een goede prestatie kan mij namelijk enorm ontroeren. Nikki was verdomde goed. Een staande ovatie van de jury!
Nathalie vond ik ook, zoals altijd, goed maar ik vond het een rotnummer en helaas compleet onverstaanbaar. Jammer.
Bij Tiffany had de techniek het geluid al in de eerste minuut moeten wegdraaien, godsamme, wat een martelgang.
Neil, tja. Ik vond het niet slecht gedaan (voor zijn doen), maar ik krijg de kriebels van dat jong. Ik zeg: vanavond zowel Neil, Bas als Tiffany eruit, dan kan de wedstrijd wat mij betreft pas echt beginnen.
(Nee, Denise, je bent niet de enige, hoor :-))
Nathalie vond ik ook, zoals altijd, goed maar ik vond het een rotnummer en helaas compleet onverstaanbaar. Jammer.
Bij Tiffany had de techniek het geluid al in de eerste minuut moeten wegdraaien, godsamme, wat een martelgang.
Neil, tja. Ik vond het niet slecht gedaan (voor zijn doen), maar ik krijg de kriebels van dat jong. Ik zeg: vanavond zowel Neil, Bas als Tiffany eruit, dan kan de wedstrijd wat mij betreft pas echt beginnen.
(Nee, Denise, je bent niet de enige, hoor :-))
.
zaterdag 19 januari 2008 om 20:55
Tiffany wat een kattengejammer vreselijk en meteen zielig doen sja want het is het jaar dat haar broertje geboren was.neil was ook niet om aan te horen en maar met die vuistjes dansen erbij (ulk) nathalie was echt weer goed,en nikky was overdonderend goed zeg!! wow.ik verheug me nu op de favo van mij charlene! die gaat ook denk ik weer echt knallen,al keek ze wel zenuwachtig net.
zaterdag 19 januari 2008 om 20:56
Mag ik ook even meedoen
Nathalie... Die stem... Mooooooooooooi! Maar dit liedje vond ik stom (vind Aida stom) en ik verstond slecht wat ze zong.
Neil, huuuhh, ik krijg jeuk van dat ventje
Nikki. *zucht* traantje... Wat mooi en wat bracht ze het goed.
Tiffany, ik hoor nog liever nagels over een schoolbord. Was haast een genante vertoning.
Oh, het begint weer :-D
Nathalie... Die stem... Mooooooooooooi! Maar dit liedje vond ik stom (vind Aida stom) en ik verstond slecht wat ze zong.
Neil, huuuhh, ik krijg jeuk van dat ventje
Nikki. *zucht* traantje... Wat mooi en wat bracht ze het goed.
Tiffany, ik hoor nog liever nagels over een schoolbord. Was haast een genante vertoning.
Oh, het begint weer :-D
zaterdag 19 januari 2008 om 20:57
Toevallig hadden we het gisteren op mijn werk over Climb every mountain. Is een van mijn favoriete liedjes ooit, en we hadden het over de versie van de australische idols winnaar, Guy Sebastian. Ik moet eigenlijk sowieso altijd huilen van dat liedje, dus ik werd flink geplaagd door mijn collegas omdat ik weer eens volschoot. Ik was dus al helemaal blij toen ik hoorde dat Nikki het ging zingen en toen ik ook nog hoorde waarom zat ik al biiiijjjjjjna te blubben. Maar nog net niet helemaal.
Ja jezus, dan moet ze het vooral zo gaan zingen, natuurlijk. En dan ook zelf gaan huilen.
De zakdoeken waren dan ook niet aan te slepen in Casa Fash.
Nathalie was ook goed, maar Nikki was vandaag beter. En wát een fantastisch nummer is het toch. Zucht....
*pinkt laatste traan weg en rent naar tv voor Charlene *
Ja jezus, dan moet ze het vooral zo gaan zingen, natuurlijk. En dan ook zelf gaan huilen.
De zakdoeken waren dan ook niet aan te slepen in Casa Fash.
Nathalie was ook goed, maar Nikki was vandaag beter. En wát een fantastisch nummer is het toch. Zucht....
*pinkt laatste traan weg en rent naar tv voor Charlene *
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 januari 2008 om 21:00
Ik vind het zoooo irritant dat ze elke keer hun popmuziekmaniertjes onder een musicalliedje plakken, dat ziet er zo stom uit. Musicals hebben een hele andere manier van bewegen en ik snap wel dat je dat in een weekje niet aanleert, maar het irriteert me echt heel erg
Ik vond Natalie daar het best in, zij had behalve een goede stem ook de beste mimiek en bewegingen.
Ik vond Natalie daar het best in, zij had behalve een goede stem ook de beste mimiek en bewegingen.
zaterdag 19 januari 2008 om 21:01
Wat ik alleen wel erg erg erg jammer vind, is dat alle kandidaten zo ontzettend lelijk Nederlands zingen. (En Tiffany zong toevallig dan ook erg lelijk Engels). Daar hadden ze ook wel even een lesje voor kunnen nemen bij Chantal Janzen, in dictie en articulatie.
Charlene zong goed, maar ik ergerde me aan haar lelijke uitspraak.
Charlene zong goed, maar ik ergerde me aan haar lelijke uitspraak.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 januari 2008 om 21:02