Nu al wakker

10-06-2011 04:51 84 berichten
Hallo,

Ben ik toch ineens klaarwakker. Is de tweede keer al dit jaar en ik slaap zo graag.

Zijn er wakkergenoten in de buurt, voor een praatje?
quote:ikjexx schreef op 10 juni 2011 @ 07:22:

Goedemorgen,

Ik ben ook al ruim een uur wakker: mijn vriend moest zes uur opstaan, en daarna kan ik nooit de slaap meer vatten. Vooral omdat ik nu straks om kwart voor elf mijn rij-examen heb...!!!

Heb dus een ochtend vrijgenomen en lig nu heerlijk in mijn badjes beneden op de bank. Beetje forummen, tv aan... Nu maar eens een kop thee zetten en brood smeren!



hihihi ik wil niks horen over rij examens . heb een automaatrijbewijs en ga na 7 a 8 jaar toch proberen mn schakelrijbewijs te halen. nu drie lessen gehad maar word niet blij

met het idee dat ik toch weer op examen moet... (nu ja dat overleef ik wel)



ik heb trouwens hetzelfde als vriendlief eerder opstaat.... meneer is vandaag vrij net als ik (gaan een weekendje weg) en ligt nu nog heerlijk te slapen. ik ga zo ook maar es aan de kop koffie...
quote:ikjexx schreef op 10 juni 2011 @ 07:24:

[...]



Morguh, jij had toch het topic geopend over je buurjongetjes die de bal terugvroegen? Heb dat topic wel een beetje gevolgd, maar je hebt het goed 'opgelost' vind ik hoor! Netjes, dus daar hoef je zeker niet meer wakker over te liggen!hihi ja idd. lig wakker van het feit dat ik niks gezegd heb dat hij over het hek was geklommen om die stomme rot bal zelf te halen. voel me beetje stom dat ik daar niks van zei....(dit is off topic.....)
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ook ik ben helaas wakker terwijl de kids nog slapen. Man begon ineens te snurken. Heb zijn neus even dicht geknepen;-) Nu is het wel over maar ik ben nu klaarwakker.
Goedemorgen allen,



Hier ook al een tijdje wakker. Niet bijzonder vroeg, maar wel zonde op je vrije dag. Werd spontaan erg vrolijk van dit topic, wat een gezelligheid! En wat een leuke OP. Cateautje, hoop dat je de dag een beetje doorkomt vandaag, succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 10 juni 2011 @ 07:37:

[...]





hihihi ik wil niks horen over rij examens . heb een automaatrijbewijs en ga na 7 a 8 jaar toch proberen mn schakelrijbewijs te halen. nu drie lessen gehad maar word niet blij

met het idee dat ik toch weer op examen moet... (nu ja dat overleef ik wel)



ik heb trouwens hetzelfde als vriendlief eerder opstaat.... meneer is vandaag vrij net als ik (gaan een weekendje weg) en ligt nu nog heerlijk te slapen. ik ga zo ook maar es aan de kop koffie...

Sorry ;) ik zal niet beginnen over hoe nu bij mij de zenuwen beginnen toe te slaan... Ga zo maar eens douchen. Heb om kwart voor tien nog een uurtje rijles en dan om kwart voor elf.... Heb wonderwel gewoon kunnen ontbijten, maar nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. O nee, ik zou niet over het rij-examen beginnen ;)

Ach je moet maar zo denken: als je sommige mensen ziet rijden, dan vraag je je af hoe zijhun rijbewijs ooit hebben kunnen halen. Als je in een automaat kunt rijden, zul je straks na je rij-opleiding ook prima in een schakel-auto kunnen rijden toch?

Ik ben nu even douchen, ajuus!
hahaha ixje, bij een pak wasmiddel gekregen

en ik overleef het echt wel. duurt nog ff, denk van de zomer.

ik wens je heel veel succes straks.

woon je trouwens in Gelderland regio Arnhem?? je zegt namelijk ajuus
Alle reacties Link kopieren
quote:Missphoebe schreef op 10 juni 2011 @ 09:11:

hahaha ixje, bij een pak wasmiddel gekregen

en ik overleef het echt wel. duurt nog ff, denk van de zomer.

ik wens je heel veel succes straks.

woon je trouwens in Gelderland regio Arnhem?? je zegt namelijk ajuus

Haha japrecies.

Nee, kom niet uit die buurt. Ik heb wel huisgenoten gehad die uit die regio komen, vandaar ;) Maar goed nieuws: ik ben zojuist geslaagd! Yes, yes yes!!!! Het was gelukkig nog niet zo zonnig toen ik op moest, vind het met die zon in je snufferd echt eng rijden.
oooooooow wat goed! gefeliciteerd!! was het je 1e keer?

had je een relaxde examinator? heb je rijbewijs al opgehaald??

was je erg nerveus??
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een vragen ;)

Ja gelijk de eerste keer geslaagd! Ik was vooral de dag ervoor erg zenuwachtig. Voor mijn examen had ik een uurtje rijles en dat ging best prima, dus ik had er op zich wel vertrouwen in, ook omdat het erg rustig was op de weg. Tip: afrijden op een vrijdagmorgen rond tien uur ;)

Ik had een vrouwelijke examinator, best nog jong en ze kende de stad nog niet, dus ze deed een vrij standaard rondje waar ik ook met mijn instructeur al een paar x was langsgekomen. Op een gegeven moment zei ze: Wel scherp blijven... Toen schoot ik even in de zenuwen, dat het niet zo goed ging, maar dat was dus een onterechte gedachte!

Ik ga dinsdag mijn rijbewijs aanvragen, had ik vrijdagmiddag helaas geen tijd meer voor. Nog heel eventjes wachten dus totdat ik legaal mag rijden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven