Entertainment alle pijlers

Wat is jouw hobby, meekletstopic

12-06-2011 15:42 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden,



Ben benieuwd naar jullie hobby`s....
Alle reacties Link kopieren
Koken en lezen. Ik ben verslaafd aan lezen, vind dat het heerlijkste ter wereld!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Ik hardlopen....smorgens op 7 uur...zo vanuit mijn bed Zalig...

Lezen ....wandelen moutainbike....Natuur.

Genieten als ik in mijn coconnetje zit......heb ik af en toe nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wellhello schreef op 12 juni 2011 @ 17:34:

Koken en lezen. Ik ben verslaafd aan lezen, vind dat het heerlijkste ter wereld!Helemaal mee eens. Met het lezen dan, want ik vind koken het meest 'verschrikkelijke ter wereld'. Als ik een pan zie krijg ik al uitslag.
Salsadansen,paardrijden, aan mn auto sleutelen, lezen, tv kijken, mn katten, bezig zijn op mn dakterras,met vriendinnen gezellige eet/film/wijn/avondjes houden. Eerst stond stappen op 1 maar merk dat ik er minder behoefte aan heb. Best grappig!
Alle reacties Link kopieren
Borduren, haken (niet heel hip, maar zo verslavend ), lezen, forummen.

Verder teken ik af en toe, maar dat doe ik voor de lol. Ben er niet erg goed in . Zijn vaak ook doodles of vage poppetjes.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Hier ook een lezer! Heerlijk!

Ik lees alleen wel langzaam, omdat ik in mijn hoofd bezig ben met mijn eigen verfilming

Trouwens ook een grote liefde van me: films!



En lekker kokkerellen, mijn (3) katten, (kaart)spelletjes, mijn iphone, ps3, in de natuur genieten, borrelen met vrienden, fotograferen, muziek, dagjes weg (een lange vakantie maak je mij niet blij mee, maar met een dagje pretpark/dierentuin/stad/strand zeker wel!)

En mijn gekste hobby: schoonmaken!

Een lekker muziekje op en gaan!
Alle reacties Link kopieren
Oooo ja schoonmaken idd heerlijk!! Muziekje aan stofzuiger en schoonmaakmiddel in de buurt en verstand op 0!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op zondag 12 juni 2011 18:37 Salsadansen,paardrijden, aan mn auto sleutelen, lezen, tv kijken, mn katten, bezig zijn op mn dakterras,met vriendinnen gezellige eet/film/wijn/avondjes houden. Eerst stond stappen op 1 maar merk dat ik er minder behoefte aan heb. Best grappig!





Haha ja! Dat heb ik ook met uitgaan!

Ging ik "vroeger" wel 6x in de week, nu is 1x in de 6 weken al veel!

Vind het nu gewoon leuker om met vrienden thuis af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dotjedot schreef op zondag 12 juni 2011 18:49 Oooo ja schoonmaken idd heerlijk!! Muziekje aan stofzuiger en schoonmaakmiddel in de buurt en verstand op 0!



Juist dat verstand op 0 ja!!

En lekker hard meezingen en dansen!

Gelijk een goeie work-out ;)
Alle reacties Link kopieren
Koken staat op nr. 1. Daaronder valt bakken, ik bak heel veel taarten en cupcakes, ook op bestelling.

Verder heb ik niet zo heel veel hobby's, maar ik doe graag: bloemschikken, kookboeken verzamelen, (kook)tijdschriften lezen, interieurs stylen, tuinen ontwerpen.
Alle reacties Link kopieren
@fritske wat is dat? Hotfix?
Alle reacties Link kopieren
Echt hobby's heb ik niet.. Maar ik vind de World Superbikes erg leuk om te volgen. We gaan elk jaar naar de race op Assen en zijn een paar keer naar Engeland geweest.

Ik zou zelf ook wel graag motor willen rijden, maar heb nog geen rijbewijs.. Durf nog niet echt aan lessen te beginnen.. Ben bang dat ik het niet kan.. Maar ja, dat weet ik pas als ik het geprobeerd heb.. Mijn vriend heeft wel zijn rijbewijs en een motor (Yamaha R1).
Alle reacties Link kopieren
Koken, lezen, reizen, kamperen in mijn chevy van.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Vrijwillige brandweer, lezen (heel veel), mijn katten (4 stuks) en hond, zonnebanken, winkelen, nog meer winkelen, terrassen, sauna. Conclusie: eigenlijk heb ik een veels te druk leven maar alles is leuk en kan niets laten vallen
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1: motorrijden op een circuit. Daarnaast salsadansen, paardrijden, wandelen en uitslapen. Koken en lezen vind ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Zumba (drie keer minstens in de week), tv kijken tegelijk met het forummen (zijn veel tv programma's toch leuk), postcrossing, lezen, kaarten borduren en 3d knippen (blijf ik van het snoepen af) en uitgaan (theater, restaurants en cafees).
Alle reacties Link kopieren
Paardrijden, Dansen/uitgaan, ouwe meubeltjes e.d opknappen/pimpen, de hondjes, en in de zomer duiken en snorkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven